Dzisiaj jest 29 lip 2025, 20:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 cze 2010, 11:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... f54195d900]

http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 1d983a3da6


Który wał na 100% pasuję do Zippa Quantuma 2006r. ? Chce go pod S6 Streetrace.




_________________

[center]Obrazek[/center]


Ostatnio zmieniony 15 cze 2010, 15:27 przez Stasiu2, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 19:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lis 2009, 15:00
Posty: 11
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Pierwszy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 19:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
marcins pisze:
Pierwszy



Czemu tak sądzisz? muszę mieć 100% pewności.




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 20:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lis 2009, 15:00
Posty: 11
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
dlatego ze pierwszy jest do Minarelli leżące a drugi do silników cpi. a jaki masz sworzeń tłoka ?10 czy 12?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 20:40 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
przecież ten zipp ma silnik 2t taki jak keeway/cpi wiec czemu drugi mialby nie pasowac




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 9:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lis 2009, 15:00
Posty: 11
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
A no tak możliwe pomyliło mi się . ; )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 10:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 23:01
Posty: 388
Lokalizacja: Pilica
Pojazd:
zipp nie ma silnika keeway bo ma wał taki sam jak w minarelli na sworzeń 10mm i wario 13mm
A keeway sworzeń 12 i wario 16mm

Więc sam przeczysz sobie


Pierwszy wał pasuje
Ja maiłem ten sam cylinder i miałem wał Tec racing ten wypełniony plastikiem i wszystko było ok wytrzymał 14 tyś obr i się nie urwał więc też jest dobry

Ale ten Top Racing lepszy podobo jest :D




_________________

Wpadnij obejrzeć mojego Roxa !!!

Aerox Monster Energy !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 14:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2010, 19:19
Posty: 472
Pojazd:
Rico95, ja mam silnik w mojej pedamotor 1E40QMB i srednica wału wynosi 16mm.... a w zipie jest chyba ten sam silnik... niech Stasiu2, sprawdzi oznaczenia swojego silnika... a najlepiej zmierzy średnice osi wału... i wtedy bedzie wiedział na 100%




_________________

Wario HEBO NG
rolki 4,6g
docisk hebo 50 %
odblokowane przełożenia :D yeah :D

v-max : 85 km/h (realne) mierzone GPS , licznikowe 90 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 16:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 23:01
Posty: 388
Lokalizacja: Pilica
Pojazd:
Wiem ale w zippie QUANTUMIE powtarzam bo ja też mam takiego samego tylko troszke młodszego jest 1PE49QMB
a ty masz inne i dlatego masz inny wał

Ale w Quantumach jest na bank sworzeń 10mm i wał 13mm
rozbierałem mojego z 2007r i kolegi z 2005 i wszystko to samo

Stasiu2, wał musisz kupić na sworzeń 10mm i średnce na wariator 13mm dokładnie 12,8mm i tyle wielka filozofia




_________________

Wpadnij obejrzeć mojego Roxa !!!

Aerox Monster Energy !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 16:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2010, 19:19
Posty: 472
Pojazd:
Czyli moja peda ma taki silnik jak keeway/cpi... sory za OT ale chyba osiagi w tych silnikach są takie same?




_________________

Wario HEBO NG
rolki 4,6g
docisk hebo 50 %
odblokowane przełożenia :D yeah :D

v-max : 85 km/h (realne) mierzone GPS , licznikowe 90 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 18:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 23:01
Posty: 388
Lokalizacja: Pilica
Pojazd:
Właśnie że nie bo keewaye są dużo słabsze od zippów a prędkość podobna ale moc dużo mniejsza sam nie wiem dlaczego ale taka jest prawda




_________________

Wpadnij obejrzeć mojego Roxa !!!

Aerox Monster Energy !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 9:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Sworzeń mam na pewno 10mm.
Średnica na frezie na pewno nie była 12,8mm raczej 13mm lub 16mm bo musiałem szlifować by założyć multivara na 12,8mm.




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 9:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
nie, mocą się nie różnią, keeway i zipp ma takie same przełożenia, i to różni je od minarelli...




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 11:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Oznaczenia silnika : 1PE40QMB

Jeszcze takie pytanko, czy ten cylinder nadaje się już do szlifu? ma tylko jedną ryskę wyczuwalną palcem.

Obrazek

Obrazek

Obrazek




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 14:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 23:01
Posty: 388
Lokalizacja: Pilica
Pojazd:
To jest ten twój Streetrace ?? :shock:

Ja jeździłem moim na najlepszym oleju i ma 50 i tak się przytarł :cry:
Mój też niby cylinder nie ma rys a tłok ma 4 takie poważne i przepuszczał już ciśnienie bo miał 9atm




_________________

Wpadnij obejrzeć mojego Roxa !!!

Aerox Monster Energy !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 14:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Rico95 pisze:
To jest ten twój Streetrace ?? :shock:

Ja jeździłem moim na najlepszym oleju i ma 50 i tak się przytarł :cry:
Mój też niby cylinder nie ma rys a tłok ma 4 takie poważne i przepuszczał już ciśnienie bo miał 9atm



Tak to on, i teraz nie wiem czy dawać do szlifu, ma ryskę od tego że kawałek pierścienia pękł i do tego dozownik dawał za mało oleju teraz wywalam dozownik będę robił sam.
Tłok + pierścienie na pewno wymieniam bo pierścionki zamiast się rozprężyć po zdjęciu cylindra są wtopione w tłok. :lol:




_________________

[center]Obrazek[/center]


Ostatnio zmieniony 15 cze 2010, 14:46 przez Stasiu2, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 20:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sty 2010, 16:10
Posty: 286
Pojazd:
Ile na nim zrobiłes km :?:




_________________

Mój KIWI SWAP :****<33333
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1857107#1857107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 20:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
BUDZIK, nie wiem, 2/3 tyś. :/
Jest też taka możliwość że tłok chodził na boki przez łożysko korbowodu bo było za wąskie. :|




_________________

[center]Obrazek[/center]


Ostatnio zmieniony 15 cze 2010, 20:44 przez Stasiu2, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 8:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
cylinder nie powinien mieć widocznych rys z góry na dół w przeciwnym wypadku jest przytarty, zapewne się grzeje i możemy liczyć jego moto godziny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy