Dzisiaj jest 14 lip 2025, 12:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 cze 2010, 20:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 12:57
Posty: 318
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Założyłem Malossi Sport 70ccm i mam problem.
Osiągam 70-75 i nagle przez chwile obroty wzrastają a ciągnie mnie do tyłu. Mam takie wrażenie jakby chciał więcej a ślizga się pasek (?). Paska jeszcze nie zmieniłem na S6, latam na jakimś za 15zł ale wydaje mi się, że to nie gra roli.

2. problem.
Odkręcam minimalnie manetke - w strefie 10-15km/h obroty gwałtownie wzrastają, skuter przyspiesza jak bym porządnie odkręcił przepustnice - trwa to 1-2sek i znowu wraca do mniejszych obrotów.

Co to może być?




_________________

shek898 pisze:
Jaki ma głos silnik jak jest zatarty cylinder. Ja mam taki jak bym nie mógł odpalić.


Ostatnio zmieniony 09 cze 2010, 20:31 przez Ogi x3, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 21:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2010, 13:28
Posty: 664
Pojazd:
Podaj setup oglónie pokombinujemy.




_________________

gas box: Malossi
wydech: Tecnigas Next-R
sprzęgło: TEC Racing 107
dzwon: TEC 107
wario: Hebo NG
pasek: Hebo kevral
przeciwtalerz: Hebo
dociskowa: Hebo czarna
sprężynki: Hebo czerwone
rolki: 4,9g
dysza: 60

Ściągam blokady w skuterach pisać na PW - okolice Tarnowa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 21:23 
Zbanowany

Rejestracja: 09 cze 2010, 13:29
Posty: 95
Pojazd:
może regulacja gaźnika, lub za mała dysza i gaźnik, do 70cc trzeba chyba 17.5 i dyszę to jaka będzie dobra musisz poregulować. ..




_________________

TGB 101s __ROK 2008__(kupiony w 09[salon])__KOLOR CZERWONY ^^

Optyka:
zdjęte prawe lusterko ^^

Mechanika:
---W WAKACJE--- ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 21:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 12:57
Posty: 318
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Seria + cylek.

Jutro mam zamiar wstawić odblokowany moduł od Quantuma, pasek S6, rolki 4.1 i wykminić kolanko do "sportowego wydechu" bo te nie pasuje.

Tak samo miałem na stożku przy dyszy 75 (po regulacji) i tak samo jest 58.5 na seryjnym filtrze więc gaźnik odpada.




_________________

shek898 pisze:
Jaki ma głos silnik jak jest zatarty cylinder. Ja mam taki jak bym nie mógł odpalić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 21:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2010, 13:28
Posty: 664
Pojazd:
Przekladnia do regulacji, to ciagniecie do tylu co mowisz to jest tak jak by jechal bez gazu i jak dodasz to wtedy? Kurde ale to napisałem :P moze skapujesz o co mi biega :P




_________________

gas box: Malossi
wydech: Tecnigas Next-R
sprzęgło: TEC Racing 107
dzwon: TEC 107
wario: Hebo NG
pasek: Hebo kevral
przeciwtalerz: Hebo
dociskowa: Hebo czarna
sprężynki: Hebo czerwone
rolki: 4,9g
dysza: 60

Ściągam blokady w skuterach pisać na PW - okolice Tarnowa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 21:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 12:57
Posty: 318
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Jade na maxa, przy 70 wkreca sie wyzej ale zwalniam, po chwili przechodzi i tak w kółko.
Do regulacji - jakieś podpowiedzi?




_________________

shek898 pisze:
Jaki ma głos silnik jak jest zatarty cylinder. Ja mam taki jak bym nie mógł odpalić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 22:11 
Zbanowany

Rejestracja: 09 cze 2010, 13:29
Posty: 95
Pojazd:
może spręzyna na wykończeniu... ale moim zdaniem to gaźnik bo obroty szaleją, miałem podobnie jak dałem za dużą dawkę powietrza do tego bardzooooo się grzał....




_________________

TGB 101s __ROK 2008__(kupiony w 09[salon])__KOLOR CZERWONY ^^

Optyka:
zdjęte prawe lusterko ^^

Mechanika:
---W WAKACJE--- ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 22:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
centralke hebo czarną załóż, chyba źle zrozumiałem, masz zablokowane kolanko ? przy takim cylindrze seryjny ODBLOKOWANY wydech nie wyrabia a co do tego jeszcze zablokowany, myślę że to wina paska, jakie masz rolki ?




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 22:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 12:57
Posty: 318
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Kolanko oczywiście sportowe - ale ten pseudosportowy wydech nie wiem czemu nie pasuje do tego cylka (do serii pasował).
Roleczki 5g.

Aktualnie nie mam hajsu aby zmienić wydech i raczej nie będę zmieniał więc bez propozycji zmiany wydechu; >




_________________

shek898 pisze:
Jaki ma głos silnik jak jest zatarty cylinder. Ja mam taki jak bym nie mógł odpalić.


Ostatnio zmieniony 09 cze 2010, 22:30 przez Ogi x3, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 22:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
Ma on inny kąt wylotu spalin, musisz mocowanie przerobić delikatnie, jeżeli masz kolanko odblokowane to na 158% jest to napęd, a na rolkach 5g skuter nie powinien kręcić tak wysokich obrotów więc to prawie na pewno pasek się ślizga

666post !!;]




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 22:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 12:57
Posty: 318
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
W takim razie wsadzać te 4.1 czy zamawiać cięższe?
I ta Hebo czarna dalej aktualna?




_________________

shek898 pisze:
Jaki ma głos silnik jak jest zatarty cylinder. Ja mam taki jak bym nie mógł odpalić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 9:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
tak, hebo czarna dalej aktualna, rolek na razie nie zmieniaj, jak zmienisz centralke to napiszesz co i jak i wtedy będziemy myśleć dalej ;)

edit
może zrób twist control on minimalnie utwardza centralke, może to pomoże ;)




_________________

Peugeot 406 :)


Ostatnio zmieniony 10 cze 2010, 9:53 przez sieku, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy