Dzisiaj jest 25 lip 2025, 15:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Cylinder zmiany
Post: 07 lip 2010, 18:49 
*

Rejestracja: 01 kwie 2010, 14:09
Posty: 66
Pojazd:
Witam. Mam kilka pytań. Mam Keeway Hurricane. Jaką moc ma seryjny cylek? Ile może mieć cylek 50 ccm sport? dużo większe obroty kręci? co oprócz wału musiałbym zmienić ?

pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 19:08 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Oprócz wału to jeszcze łożyska, dyszę dla regulacji.
Seryjny cylek ma koło 3,5km :roll:
Sport to zależy o jakim cylindrze mówimy.
Obroty trochę wyższe bardziej chodzi o wiekszą moc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 20:24 
*

Rejestracja: 01 kwie 2010, 14:09
Posty: 66
Pojazd:
np cylek sport 50 ccm airsala. chodzi mi o to czy miedzy takim cylkiem a 70ccm duza różnica?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 20:33 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Napewno na 70 możesz osiągnać większą moc... mówimy o 2 cylkach sport o podobnej żywotności.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 20:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
adrian13200, lepiej byś kupił słabego sporta 70cc niż wyżyłowane 50cc. :)




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 20:45 
*

Rejestracja: 21 wrz 2009, 7:06
Posty: 157
Lokalizacja: katowice
Pojazd:
moze chlopak chce 50 sportowa dla wiekszej mocy i nie bedzie odlokowywal zeby nie naginac przepisowych 45 km/h




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Fas ... rks/108194

cylek malossi sport 70 cc
wydech tecnigas rs 2
malossi multivar 2000 5 gram rolki
sprzęgło niebieskie hebo i czerwona naraku
moduł sportowy
gaźnik powiększony dyszak 75 stożek...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 10:00 
*

Rejestracja: 01 kwie 2010, 14:09
Posty: 66
Pojazd:
Skuter mam odblokowany:) Poprostu słyszałek że podobno spalanie mi nie wzrośnie jak będę miał taką 50- tkę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 11:25 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Trochę wzrośnie i tak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 13:25 
*

Rejestracja: 01 kwie 2010, 14:09
Posty: 66
Pojazd:
OK dzięki za odpowiedzi. Mam jeszcze pytanie z trochę innej beczki. Czy dla Keewaya Hurricane z 2006 65km/h max jest normalne?Bo jeśli dobrze pamiętam nigdy nie starałem się go docierać na początku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 13:44 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Tak normalne, w większości przypadków na tym się kończy po odblokowaniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lip 2010, 14:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 12:57
Posty: 318
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
adrian13200 pisze:
Witam. Mam kilka pytań. Mam Keeway Hurricane. Jaką moc ma seryjny cylek? Ile może mieć cylek 50 ccm sport? dużo większe obroty kręci? co oprócz wału musiałbym zmienić ?

pozdrawiam

Seryjny cylinder max 3.5km, do 7.5k obrotów.
Żadnego wału nie musisz zmieniać, ja do swojego wstawiłem Malossi Sport przy przebiegu 6.5k, nastukałem już łącznie 8k i lata jak ta lala. Kręci strasznie wysokie obroty, nie oszczędzam go.

Dysza też nie jest konieczna. Wkładasz wysiloną 50ccm, lub jakąś 70 klasy sport i na seryjnej dyszy też da rade latać (58.5). Faktem jest to, że nie wykorzystasz całej mocy + seryjny wydech ale jest to dobra podstawa do przyszłego tuningu i dość nie droga (ja dorwałem Malossi Sport z nowym tłokiem Meteora i głowicą za 280zł), alternatywa by dodać mu trochę mocy.

Teraz na dyszy 68.5, przyspieszenie ma kosmiczne (5-6sek do 55km/h), obroty ok 11k, nie regulowany, wydech i cała reszta seryja, v-max ok 70km/h. Pali 4-4.5l przy "wyczynowej" jeździe w 2 osoby ; >




_________________

shek898 pisze:
Jaki ma głos silnik jak jest zatarty cylinder. Ja mam taki jak bym nie mógł odpalić.


Ostatnio zmieniony 09 lip 2010, 14:14 przez Ogi x3, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 14:47 
*

Rejestracja: 22 lut 2010, 13:39
Posty: 61
Lokalizacja: RMI
Pojazd:
heh ja przy motowellu przy 50cc seryjnym 55km miałem w 5s ;d tylko miałem sportowy twydech i wariator ale za to seryjny gaźnik mikuni 16 i dysza seryjna 70 ;p




_________________

- S6 Streetrace 70cc
- Wydech S6 pro (nie replica)
- Wał Top Racing evo
- Łożyska S6 SKF teflon
- Wariator polini (9 rolkowy)
- TEC Black 19mm
- Air box
-membranki polini
- sprężynki sprzęgła polini żółte




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 16:23 
*

Rejestracja: 01 kwie 2010, 14:09
Posty: 66
Pojazd:
a jakie obroty kręcą sport 50ccm i 70ccm? Bo słyszałem że wał seryjka wytrzymuje 10400 obrotow. i ile wytrzymują wam cylindry?? Ja mam zrobione już 8600km i mysle ile moze jeszcze wytrzymac


Ostatnio zmieniony 09 lip 2010, 18:31 przez adrian13200, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy