Dzisiaj jest 20 sie 2025, 8:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 lip 2010, 9:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 13:46
Posty: 91
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Witam. Mój kolega sąsiad ma problem ze skuterem. Jest to Maver Action 4T. Kopia Vapora, a dokładnie Baotian BT49QT-9 . Chodzi o to, że skuter w ogóle nie chce palić. A jak już zapali to zaraz gaśnie. Czasami tylko uda się go zapalić tak, że pojedzie gdzieś. Ale po zapaleniu nie można dać gazu od razu szybko, bo zgaśnie, trzeba powoli manetką kręcić. A potem już chodzi w miarę normalnie. Niby teraz wszystko ok, ale on W OGÓLE nie ma mocy. Dosłownie. Przyśpiesza jak żółw i w ogóle nie chce przy przyśpieszaniu złapać wysokich obrotów. A Vmax to około 40km/h. Orientujecie się co to może być? Ssanie sprawdzalismy, świecę też, wkładałem irydową od swojego i dalej to samo. Gaźnik praktycznie nowy, ale też czyszczony. Kompresja jest. Tylko dziwne jest to, że jak on teraz zapali(a trzeba kopać te 15 minut), to jak się trzyma manetkę na full to max obroty to te 4tys. A jak się odciągnie rurkę od filtra powietrza to obroty gwałtownie się podwyższają, a jak z powrotem się przyłoży to znowy przygasa.
Jest też taki dziwny problem. Z tej dziurki zaznaczonej na czerwono, kiedy skuter chodzi wylatuje powietrze z benzyną pod niemałym ciśnieniem. Jak przyłożyłem palec to miałem go w benzynie. I nie wiem dlaczego to tędy leci, bo chyba nie powinno? Tymbardziej z benzyną.

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 10:21 
*

Rejestracja: 05 maja 2010, 16:08
Posty: 156
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
zawory do regulacji lub zle ustawiony rozdząd




_________________

http://polskajazda.pl/Motocykle/Hyosung ... met/124321




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 17:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 13:46
Posty: 91
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Hmm no właśnie mam regulować. Tylko jest z tym regulowaniem też problem. Bo on ten skuter zawsze prowadził do takiego mechanika. Ja zawsze uważałem, że ten mechanik jest do nieczego. No, ale co do regulacji. Zawsze jak regulowałem u niego zawory to po każdej regulacji "cykał". Ustawiałem odstęp 0,01mm na każdym zaworze. U siebie od zawsze tak robię i chodzi ładnie. A tam właśnie tak cyka. Dopiero po zaprowadzeniu do mechanika on coś zrobi po swojemu i jest git. Oczywiści na max miesiąc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 17:54 
*

Rejestracja: 05 maja 2010, 16:08
Posty: 156
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
a daj luz 0.05 i zobaczysz różnice ;) ja mam taki i jest git




_________________

http://polskajazda.pl/Motocykle/Hyosung ... met/124321




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 15:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Może pływak się zawiesił i temu benzyna cieknie u mnie tak było.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 16:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 13:46
Posty: 91
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Gaźnik nowy i rozbieralismy go kilka razy i sprawdzalismy i wszystko jest w porządku. Jutro nagram filmik i wrzucę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy