Dzisiaj jest 13 lip 2025, 2:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 lip 2010, 22:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 22:07
Posty: 10
Pojazd:
Witam
Posiadam skuter ATV Sweden Dynamic Tiger 50ts, nie idzie z nim dojść do ładu, za cholerę nie chce iść więcej niż 60km/h (z wiatrem w plecy). Obecnie dałem go facetowi, który naprawi mi elektrykę i przepatrzy cały silnik za blokadami (co wiedziałem to odblokowałem ale nic to nie dało), jeśli nic nie da się zrobić to planuję wymianę silnika.

Czy da się do tego włożyć silnik z Yamahy Aerox? Z tego co wiem, jest tam podróba silnika Horizontal (części podchodziły z Aprili sr50), wydatek to ok 900-1000zł (za kompletny silnik, na chodzie, razem z gaźnikiem). Chciałbym się po prostu upewnić aby nie wywalić kasy w błoto. Skutera obecnie nie opłaca mi się sprzedawać (nie wiem czy wezmę połowę z tego, co dałem) więc wolę dołożyć i "tłuc" tym do upadłego...


Ostatnio zmieniony 14 lip 2010, 23:02 przez Adeq, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 7:39 
jak chcesz to lepiej włóż do niego cyla Malossi Sport i wario Malosii Multivar + rolki, sprężynki, i centralka w celu regulacji i dociągniesz tych 80-90 :mrgreen:

A jeśli chodzi o silnik to bierz z roxa i najlepiej chłodzony cieczą i będziesz śmigał 85-90 na serii :mrgreen:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 8:20 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Jeśli chcesz włożyć od roxa (minarelli lc) to musisz gdzieś chłodnicę zalożyć, kupić nową pompkę hamulca z przewodem, więc będziesz miał trochę roboty ale warto.
Jeśli chcesz mało roboty a także dobre efekty kup minarelli ac

medyk94, do tego co napisałeś jeszcze wydech conajmiej trzeba zmienić.


Ostatnio zmieniony 15 lip 2010, 8:21 przez ProgrameR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 8:26 
wiem że nie napisałem, bo widziałem gościa co na tym pseudo sportowym tłumiku i malossi sporcie wyciskał 90 :wink: ale to tylko kwestia oszczędzenia pieniędzy :P




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 8:27 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
I to tyle jechało?
Jak w mojej Sr jak jadę wiecej niż 3/4 gazu to wydech dzwoni i się okropnie grzeje, to co mówić o 70cc. Tam tłumik nieźle musiał dostawać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 8:30 
no aż tyle bo ten silnik ma potencjał, wiem bo mam ten sam skuter ale niestety on ma jakiś nisko obrotowy cylinder, chyba kanały są zbyt wysoko i dlatego wyciska tylko 7,5 tys obrotów na prostej :wink:
PS. A co do tłumika to mój na serii jak jade w nocy to jest czerwony i sie świeci :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 15 lip 2010, 8:39 przez tiger94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 11:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 22:07
Posty: 10
Pojazd:
Czyli osiągnę ten sam efekt wkładając markowe części typu cylinder (cały kit), wariator, sprężyny (obecnie są TopRacing czerwone i są do niczego... miękcejsze niż ta oryginalna) itp? Chyba było by lepiej wydać te kilkaset zł. w części niż czysty, nietuningowany silnik. Chociaż nie wiem czy wał wytrzyma (ponoć jest dobry, silnik Baotian)

Będę miał jasną sytuację w niedzielę, wtedy odbiorę skuter i będę wszystko wiedział.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 11:43 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
A to mów że masz 4t :roll: bo nie spotkałem Baotiana 2t
W takim razie żeby włożyć silnik z roxa itp minarelli to musisz dospawać mocowanie silnika. Więc wolał bym włożyć silnik piaggio 2t tylko sanki byś musiał przerobić i trochę instalację.


Ostatnio zmieniony 15 lip 2010, 11:43 przez ProgrameR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 12:28 
pawel0523, coś ty to jest silnik 2T zobacz go u mnie na linku pod postem :mrgreen: to jest właśnie baotian jakos zaczęli robic 2 suwowe sliniki i jest pare takich baotianow 2t :mrgreen:

no niby za tuning mniej zapłacisz ale tak max do 90 sie bujniesz bo ma przełożenia zablokowane... no i ci mowie wario malossi multivar i cyl malossi sport i ciągniesz te 90 ale nie wiem czy do tego nie trzeba będzie większego gaziora założyć ... Tu masz linka co najlepiej do niego kłaść by wycisnął te 90 :mrgreen: :
http://www.motobaretti.pl/files/Tuning_ ... TTI_2T.pdf




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 13:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 22:07
Posty: 10
Pojazd:
a jeszcze mi powiedzcie jakiego tego cylindra mam szukać? Malossi Sport ale jest kilka typów, leżące, stojące itp itd. A na liście modeli nie ma Dynamic'a.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 14:38 
jak coś to bierz do CPI Aragon, bo ten skut ma taki sam silnik jak nasze :wink: silnik jest w pozycji leżącej czyli minarelli horyzontal , jak coś to bierz ctlinder Malossi Sprot on daje najwięcej osiągów i do tego wariator Malossi Multivar na wał 16mm, no i rzeczy regulacyjne i będziesz miał rakiete :mrgreen:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 15:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 22:07
Posty: 10
Pojazd:
Czyli coś takiego: http://allegro.pl/item1103872014_cylinder_kit_malossi_sport_70cc_cpi_keeway.html i do tego http://allegro.pl/item1092946241_wariator_malossi_multivar_keeway_cpi_generic.html

do tego sprężyny Hebo (tylko nie wiem który kolor) + rolki 4g (?)
a w przyszłości gaźnik 17,5 i porządny wydech




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 17:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
Sprężynki sprzęgła Hebo niebieskie ;p rolki 4.1g, i wariator i cylek kup z mielocha bo na racing planet wario 270 ;p a na mielochu 250 ;]




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 18:00 
tak wszystko dobre :mrgreen: zdaj relacje z zakładania i z regulacji :mrgreen: spręzynki weź hebo niebieskie :mrgreen:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 18:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 22:07
Posty: 10
Pojazd:
Czekam do niedzieli, jeśli nic mi nie wymyślą z silnikiem to kupuję ten cylinder 70 a resztę to już w miarę funduszy... :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy