Dzisiaj jest 06 sie 2025, 12:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 lip 2010, 7:54 
*

Rejestracja: 01 sie 2009, 12:08
Posty: 60
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
a więc tak... mam markowy cylinder 80cm3, dzwon naraku,sprzęgło naraku, pasek naraku,
wariator naraku i predkosc jest ta sama tylko ma dobre przyspieszenie
i to mnie troche martwi bo sporo w niego włożyłem i myślałem że będzie lepiej...co to może być że tak słabo idzie??


Ostatnio zmieniony 14 lip 2010, 7:54 przez kingwayswift, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 7:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 23:18
Posty: 286
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
dysze wymieniłeś ? :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 8:07 
*

Rejestracja: 01 sie 2009, 12:08
Posty: 60
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
tak dysza była wymieniana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 8:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 23:18
Posty: 286
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
na jaką :?:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 9:19 
*

Rejestracja: 01 sie 2009, 12:08
Posty: 60
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
80




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 9:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
W 4T do większej pojemności trzeba zmienić filtr powietrza, głowice masz pod 80ccm ?




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 9:29 
*

Rejestracja: 01 sie 2009, 12:08
Posty: 60
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
nie głowica jest seryjna
jak byłem w serwisie to powiedział ze tego nie trzeba zmieniac ;/;/
zmieniłem filtr powietrza zaraz przy wymianie cylka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 9:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
na jaki ? głowice przydało by się zmienić, ona ma jednak duże znaczenie, ale i tak powinien jeździć dużo więcej niż na seri, wariator masz odblokowany ?




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 9:35 
*

Rejestracja: 01 sie 2009, 12:08
Posty: 60
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
nie zakładałem filtra stożkowego tylko wymieniłem całą ,,puszke''
wariatro jak i cały napęd został zmieniony
na firme naraku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 9:48 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Heh dysze 80 to możesz sobie do 50cc 4T wkładać a do 80cc dysza minimum 90 jaki masz dokładnie model waria naraku? i czy wymieniłeś przełożenia na naraku próbowałeś regulować napęd?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 9:51 
***

Rejestracja: 29 lip 2009, 16:04
Posty: 519
Pojazd:
po co w 4t taka duza dysza przeciez one mala pala :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 9:56 
*

Rejestracja: 01 sie 2009, 12:08
Posty: 60
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
http://www.emgo.pl/naraku-wariator-spor ... p-223.html
to ten wariator
a o co chodzi z tymi przełożeniami ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 9:56 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Ten gaźnik jest inny niż w 2T zapewniam Cię że na tym 80cc pod dyszą 80 nie wyciągnie z niego maksimum jeśli ma seryjny gazior musi włożyć minimum 90. Na tym setupie nie pojedziesz szybciej niż na serii taka prawda.


Ostatnio zmieniony 14 lip 2010, 10:01 przez John8walker, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 11:43 
*

Rejestracja: 05 maja 2010, 16:08
Posty: 156
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
widze ze w tym wariatorze naraku masz 7,5g, wiec zaloz rolki cos w zakresie 5-6g i zobacz ile ciagnie, ewentualnie dociskowa +40 ;) i powinien jechac te 80-85 w takim setupie. jesli nie pomomoze to zobacz czy przypadkiem nie masz zablokowanego modulu




_________________

http://polskajazda.pl/Motocykle/Hyosung ... met/124321




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 12:05 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
80-85 to pewnie teraz mu idzie da się ponad 90 na seryjnych przełożeniach ale ten wario nie wypchnie tak centralki jak naraku hs racing jak chce jechać więcej niż 80-85 musi wymienić wario na hs racing albo przełożenia regulacja mu nie pomoże no chyba że teraz jedzie mniej niż te 80.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 12:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 20:47
Posty: 396
Pojazd:
Na początku powiedz z jakich obrotów startuje ? Mój kolega miał w chinolu 80 naraku i leciał tyle samo, wystarczyło zmienić moduł i filtr na stożek gąbkowy i była rakieta. :mrgreen:




_________________

Polerowanie Aluminium na efekt lustra!!

http://www.bikepics.com/members/marcepani/polerki/\

Lakierowanie Proszkowe / Piaskowanie !!

http://bikepics.info/members/marcepani/p3/

GG:10493683




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 13:25 
*

Rejestracja: 01 sie 2009, 12:08
Posty: 60
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
powiem tak miałem spręzyne dociskową twarda
gorzej sie jechało niz na seryjnej miekkiej
;/;/
powiem tak start ma dobry nawet bardzo dorby obroty to chyba 3.5-4.0 ma stary




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 13:40 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Ile teraz leci?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 14:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 20:47
Posty: 396
Pojazd:
3.5-4.0? to żart.? Powinien przynajmniej z 7-8 zmieniaj moduł na sportowy dysza 80 i sprężynki sprzęgła na niebieskie lub czerwone Hebo ! Pozdro




_________________

Polerowanie Aluminium na efekt lustra!!

http://www.bikepics.com/members/marcepani/polerki/\

Lakierowanie Proszkowe / Piaskowanie !!

http://bikepics.info/members/marcepani/p3/

GG:10493683


Ostatnio zmieniony 14 lip 2010, 14:22 przez marcepani, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 14:33 
*

Rejestracja: 01 sie 2009, 12:08
Posty: 60
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
ile to leci
licznikowo 75 ;/;/;/
ale jak byłem w serwisie to powiedział mi z enie ma zadnych blokad




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy