Dzisiaj jest 31 maja 2025, 22:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lip 2010, 22:59 
*

Rejestracja: 24 lip 2010, 22:19
Posty: 11
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
witam. Od nie dawna, jestem szczęśliwym posiadaniem neosa :mrgreen: z 97 roku. Potrzebuję pomocy, bo nie wiem jak ściągnąć blokade z wariatora, nie wiem też gdzie ten wariator w ogóle sie znajduje i jak do niego dojść. Proszę o pomoc, z góry dzięki :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 23:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 19:22
Posty: 116
Pojazd:
odkręcić pokrywę od przekładni. I wariator to masz ten po lewej, odkręcasz kluczem pneumatycznym i zdejmujesz taką tulejkę o ile się nie mylę.


Ostatnio zmieniony 24 lip 2010, 23:02 przez shek898, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 23:04 
*

Rejestracja: 24 lip 2010, 22:19
Posty: 11
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
jestem świeży w tym temacie i mam takie głupie pytanie:
pokrywa przekładni, to jest to z lewej strony?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 23:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 19:22
Posty: 116
Pojazd:
to jest pod filtrem powietrza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 23:09 
*

Rejestracja: 24 lip 2010, 22:19
Posty: 11
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
a nie wyleje mi się stamtąd olej?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 23:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 21:55
Posty: 144
Lokalizacja: Łapy
Pojazd:
nie wyleje się, olej znajduje sie gdzie indziej :D




_________________

Keeway f-act
-wydech Laser x pro
-wariator Malossi Multivar
-rolki Malossi 6 g
-sprężynki sprzęgła Stage 6 pomarańczowe
-sprężyna centralna Malossi biała
SPRZEDAM
-http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=77621
-http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=554564#554564




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 23:27 
*

Rejestracja: 24 lip 2010, 22:19
Posty: 11
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
dzięki za pomoc :mrgreen:
aha, jeszcze jedno pytanie, skoro już temat założyłem,
czy jak zdejmę blokade na tłumiku, to czy skuter będzie mocniejszy? i czy dużo głośniej będzie chodził?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 23:29 
*

Rejestracja: 24 lip 2010, 22:19
Posty: 11
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
a no i jeszcze jedno, czy wariator można odkręcić tylko kluczem pneumatycznym? bo obawiam się że takiego nie posiadam :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 0:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 21:55
Posty: 144
Lokalizacja: Łapy
Pojazd:
KLIMANO pisze:
czy jak zdejmę blokade na tłumiku, to czy skuter będzie mocniejszy? i czy dużo głośniej będzie chodził?

tak będzie mocniejszy, możliwa regulacja gaźnika, nie będzie głośniejszy
Cytuj:
a no i jeszcze jedno, czy wariator można odkręcić tylko kluczem pneumatycznym? bo obawiam się że takiego nie posiadam :/

możesz go odkręcić specjalnym kluczem tego typu http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 92651eaf2d
lub poszukać jakiegoś sposobu w internecie, albo poszukaj kogoś kto ma pneumata, w warsztacie samochodowym powinni mieć




_________________

Keeway f-act
-wydech Laser x pro
-wariator Malossi Multivar
-rolki Malossi 6 g
-sprężynki sprzęgła Stage 6 pomarańczowe
-sprężyna centralna Malossi biała
SPRZEDAM
-http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=77621
-http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=554564#554564




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 1:12 
*

Rejestracja: 04 lip 2010, 13:23
Posty: 46
Pojazd:
W najbliższym warsztacie samochodowym mają pneumaty... jak jesteś laikiem nie zgub rolek zdejmij pierścień blokady na wariatorze i ostrożnie wszystko idealnie złóż. Radze bardziej pneumat ponieważ jeżeli będzie mocno dokręcone to blokadą możesz zrobić wgniecenie w tłoku a już widziałem taki motywy... Wariator jest głównym rozpędzającym mechanizmem na przekładnie przenoszącym napęd na tylnie sprzęgło wraz z dzwonem....
Poprostu wariator jest głównie na wale i przenosi poprzez sprzęgło na tylni napęd...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 8:16 
*

Rejestracja: 24 lip 2010, 22:19
Posty: 11
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
dzięki za pomoc :) po południu zabieram sie za robote :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 10:51 
*

Rejestracja: 24 lip 2010, 22:19
Posty: 11
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
i znowu pojawia sie pytanie: jak to odkręcić? jak kręcę zwykłym kluczem to całe to koło mi się rusza :/ nie wiem jak to zablokować żeby odkręcić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 13:08 
*

Rejestracja: 12 kwie 2010, 16:22
Posty: 127
Lokalizacja: Łuków
Pojazd:
Żeby to odkręcić to trzeba mocno szarpnąć, trzeba to odkręcić takim kluczem jaki mają gdy zakładają koła w serwisie. Zaprowadź tam skuter niech ci odkręcą, zdejm tą blokadę i daj im żeby skręcili.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 13:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2010, 19:36
Posty: 158
Lokalizacja: Bliżyce
Pojazd:
do odkrecenia waria użyj klucza do filtru oleju tak jak tu :http://www.youtube.com/watch?v=aBbRbkLPIOA mi pomogło ;)




_________________

-wariator malossi multivar
-rolki 5g
-sprężyna centralna Hebo niebieska

-laser x-pro
-sprzęgło stage6 TC
-dzwon stage6 wingcooler
-gaźnik dellorto 17,5
-cylinder stage6 sport pro
-wał top racing
-przełożenia pierwotne top racing +20%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 13:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2010, 19:36
Posty: 158
Lokalizacja: Bliżyce
Pojazd:
do odkrecenia waria użyj klucza do filtru oleju tak jak tu :http://www.youtube.com/watch?v=aBbRbkLPIOA mi pomogło ;)




_________________

-wariator malossi multivar
-rolki 5g
-sprężyna centralna Hebo niebieska

-laser x-pro
-sprzęgło stage6 TC
-dzwon stage6 wingcooler
-gaźnik dellorto 17,5
-cylinder stage6 sport pro
-wał top racing
-przełożenia pierwotne top racing +20%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 17:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 17:44
Posty: 137
Lokalizacja: Włodawa
Pojazd:
Na odkręcenie wario jest lepszy sposób :)
Weź klucz oczkowy 32 i złap nim zbierak kopniaka, czyli takie coś na wariatorze co ma ząbki i wygląda jak korona :P Jak już złapiesz to drugim kluczem najlepiej trajkotką odkręcasz śrubę wariatora :) Tym sposobem nic nie uszkodzisz... :P
P.S - jeśli ten klucz 32 będzie ci się ześlizgiwał z tej "korony" to możesz spokojnie wbić go trochę młotkiem w tą "koronę" tak aby te ząbki pasowały lepiej do zagłębień w kluczu :)
Jeśli nadal nie wiesz jak to zrobić to pisz, to podeślę ci fotki co i jak zrobić krok po kroku :)




_________________

:::Życie motocyklisty liczy się w kilometrach, a nie w latach:::

SPRZEDAM! Zbiornik oleju do Yamahy Neos/MBK Ovetto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 19:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2010, 19:36
Posty: 158
Lokalizacja: Bliżyce
Pojazd:
Mi akurat ten klucz nie wszedł....




_________________

-wariator malossi multivar
-rolki 5g
-sprężyna centralna Hebo niebieska

-laser x-pro
-sprzęgło stage6 TC
-dzwon stage6 wingcooler
-gaźnik dellorto 17,5
-cylinder stage6 sport pro
-wał top racing
-przełożenia pierwotne top racing +20%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 20:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 17:44
Posty: 137
Lokalizacja: Włodawa
Pojazd:
mareklapaj2, nie gwarantuje że w każdym squcie będzie to działało.. W minarelli działa na pewno a w innych może wystarczy zmienić rozmiar klucza..




_________________

:::Życie motocyklisty liczy się w kilometrach, a nie w latach:::

SPRZEDAM! Zbiornik oleju do Yamahy Neos/MBK Ovetto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 22:27 
*

Rejestracja: 24 lip 2010, 22:19
Posty: 11
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
wielkie dzięki za pomoc :mrgreen:
niestety nie mam oczkowej 32, ale jutro ją skminie :mrgreen:
a to odblokowanie dużo poprawi v-max/a?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 23:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
tak, sporo, neosem do 80km/h bez blokad dojdziesz spokojnie ;]




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy