Dzisiaj jest 20 sie 2025, 11:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 sie 2010, 20:47 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Witam.
Posiadam cylinder Airsal 80cc .Dzisiaj trochę pojeździłem.Jakieś 500 m od domu zaczęło coś szarpać,nic jadę dalej,podjechałem pod garaż ,ściągam pokrywę przekładni a tu zonk oO cały nowy pasek zmasakrowany.

Obrazek


Myślę kurde pasek naraku za ponad 80 zł ...chyba jakies felerny,nic biore swój stary zwykły pasek ,założyłem ,ile to przejechałem może z 5km to samo ; / Pasek sie zerwał a zęby z paska wysypały do przekładni ; /.

Dodam ,że docieram go teraz i strasznie sie grzeje.

Teraz moje pytanie ,czego to wina?
Czy do 80 cc trzeba jakieś specjalne (silniejsze )paski zakładać?
A może to wina wysokiej temperatury?

Proszę o pomoc.Z góry dziękuję.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 20:50 
*

Rejestracja: 07 sie 2010, 12:27
Posty: 101
Lokalizacja: Ok Warszawy
Pojazd:
w czym masz dużą temperaturę




_________________

pręd max 109 km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 20:51 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
cywil21,
Ogólnie przejadę z 15km i pokrywy przekładni nie idzie dotknąć.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 20:53 
*

Rejestracja: 07 sie 2010, 12:27
Posty: 101
Lokalizacja: Ok Warszawy
Pojazd:
ile jedziesz na godz




_________________

pręd max 109 km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 20:54 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
cywil21,
Narazie 40-50km/h bo docieram nadal.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 20:55 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
mi sie keidyś talerz korektora momentu obrotowego oderwał ik latał luzem i paski zjezdzałem w 10 min, w drobgny mak. Ogólnie sprawdż cały napęd dokładnie czy wszystko jest ok. Bp jak pasek sie normalnie zużywa to sie powoli robi cienki, strzepi sie , ale nie żeby ząbki odlatywały, one ci odlatuje właśnie od zbyt wysokiej temperatury, musisz znalesć jej przyczyne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 21:05 
*

Rejestracja: 07 sie 2010, 12:27
Posty: 101
Lokalizacja: Ok Warszawy
Pojazd:
cylek może nie tak skręcony
albo słabe chłodzenie chyba to 2




_________________

pręd max 109 km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 21:08 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
cywil21,
Cylek jest raczej dobrze bo nie ma z nim jakiś problemów,a może być to powodem że nie mam 3 zębów na wentylatorze wariatora? ...ale w sumie to tylko 3 zęby...




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/


Ostatnio zmieniony 12 sie 2010, 21:08 przez Mattrack, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 21:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2009, 22:01
Posty: 268
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Sprint50, A może poprostu zrób otwory w przekładni i zobacz jak wtedy będzie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 21:11 
*

Rejestracja: 07 sie 2010, 12:27
Posty: 101
Lokalizacja: Ok Warszawy
Pojazd:
może ale nie musi
może też że twarda centralna




_________________

pręd max 109 km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 21:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
zRób otwory ja jeżdżę 2h bez przerwy i jest lekko ciepła




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 21:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2009, 17:51
Posty: 144
Pojazd:
Możliwe że masz za małe luzy tłok, pierścienie a cylinder, i on się grzeje. Za szczelny.. Jak pojedziesz zagrzeje się i spuchnie tłok i momentalnie się zatrzymuje, pasek również.. i pęka. Wiec to może być cała wina.. (Miałem podobny przypadek..)

Jaki masz gaźnik przy tej 80ccm ?


Ostatnio zmieniony 12 sie 2010, 21:33 przez Dan093, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 21:35 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
gaźnik ma pewnie oryginał bo to chińskie 4T
problem leży chyba gdzieś w przekładni bo sama temperatura paska by nie rozdupcyła




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 21:37 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
Sprint50 pisze:
cywil21,
Cylek jest raczej dobrze bo nie ma z nim jakiś problemów,a może być to powodem że nie mam 3 zębów na wentylatorze wariatora? ...ale w sumie to tylko 3 zęby...


ja w ogóle tych zębów nie mam i jezdze. sprawdz olej w przekładni , bo przez nia może ci sie napęd przegrzewać i pasek też sie bedzie przegrzewał.

janica94, a właśnie , że temperatura, bo sie ząbki odklejają, jakby co innego było to by sie poprostu postrzepił i pekł , a tu sie tylko żabki odlepiaja


Ostatnio zmieniony 12 sie 2010, 21:40 przez sikormen94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 21:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2009, 17:51
Posty: 144
Pojazd:
Tak ale jak on chodzi po wariatorze, a wariator jest napędzany z wału i jak sie wszystko zatrzyma to może pękać, za duże przeciążenia..

A co do gaźnika to na pewno musi zmienić na większy..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 21:42 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
Dan093,dokładnie tak jak mówisz. jak podczas normalnej jazdy tłok sie nagle zatrzyma to może pasek pęknąć, bo z jednej strony trzyma go wał w miejscu , a z drugiej koło go napędza i coś musi puścić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 21:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2009, 17:51
Posty: 144
Pojazd:
Więc można powiedzieć że wiadomo co się dzieje :P :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 21:50 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
ale mu nie puchnie tłok(chyba). Na 100% jest to wina temperatury ale nie cylindra tylko cos napedzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 21:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2009, 17:51
Posty: 144
Pojazd:
No ale sam z siebie pasek się nie nagrzeje ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 22:03 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
od samego przegrzania tłok sie nagle nie zatrzyma wiec te wasze teorie co wymyślaecie to jakies cuda na kiju




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy