Dzisiaj jest 22 paź 2025, 10:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 sie 2010, 17:56 
*

Rejestracja: 24 maja 2010, 18:30
Posty: 15
Pojazd:
witam jest taki problem mój 4t nie chce odpalac na ciepłym silniku czym to może być spowodowane ?? a na zimnym pali od strzała tylko na ciepłym są problemy znaczy na takim gorącym bardzo rozgrzanym trzeba kopać kopać i za 15 kopnięciem odpali może ale bardzo ciężko co może być ???


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 19:29 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
zapchana dysza głowna, slbo źle wyregulowany gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 20:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Wyreguluj zawory 1h roboty i jest spokój




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 21:47 
*

Rejestracja: 16 kwie 2010, 18:47
Posty: 117
Lokalizacja: Łomżaa
Pojazd:
FLYP001 pisze:
Wyreguluj zawory 1h roboty i jest spokój

1H? To chyba że palcami wszystko będziesz robił. Pierwszy raz to robiłem to 10 minut zajęło. Ustawiasz magneto w pozycji T, odkręcasz pokrywę zaworów. Bierzesz puszkę odp piwa lub napoju, wycinasz sobie kawałek ze ścianki. I tak:
-Na górze jedna grubość ścianki puszki
-Na dole dwie grubości (złożone na pół)

No chyba, że masz szczelinomierz, to góra na 0,05 a dół 0,10.
Masz tak dokręcić, by stawiało lekki opór blaszce.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 22:00 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
ssące 0.05
wydechowe ~0.06




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 22:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Dajesz obie na 0.05 i tyle. Nie ma co sobie utrudniać życia. Różnicy nie odczujesz. Tak całe życie robiłem i skuter jeździ do tej pory;)
Co do odpalania. U mnie tak było, kiedy tłok puchł. Skuter za mocno w cztery literki dostał;] Albo wadliwy tłok miałeś.
Nie mówię, że tak jest, ale podałem jeszcze jedną opcję;]
Bo jeśli byłyby to zawory, to by w ogóle skuter nie palił - na ciepłym i zimnym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 15:53 
*

Rejestracja: 24 maja 2010, 18:30
Posty: 15
Pojazd:
spoko dzięki koledzy zawory umiem regulowac ;] skocze zaraz zobacze ;]a co do tłoka to wątpie bo po jakimś czasie tracił by moc a tu nic spadku mocy nie ma tylko z odpalaniem problem


Ostatnio zmieniony 05 sie 2010, 16:30 przez Adrian1992, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 19:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
BartexXx pisze:
1H? To chyba że palcami wszystko będziesz robił. Pierwszy raz to robiłem to 10 minut zajęło.
Jak rozkręcisz to chińskie gówno w 10 min to jesteś prze kozak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 16:36 
*

Rejestracja: 24 maja 2010, 18:30
Posty: 15
Pojazd:
dzis spr jeszcze raz zawory wyregulowane są dobrze a dalej nie odpala jeszcze kupiłem nową świece irydową też zero rezultatu na zimnym od strzała a na ciepłym masakra pomocy !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 19:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2009, 22:49
Posty: 543
Lokalizacja: Lubraniec
Pojazd:
sprawdź czy czasem ssanie elektryczne ci się nie popsuło :) U mnei sie to zwaliło i skuter cały czas jest na ssaniu na zimnym zapala super a na ciepłym muszę go długo kręcić :)




_________________

ZOBACZ!

Sprzedam wydech tecnigas next r w chromie stan idealny ! P/G




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 20:04 
*

Rejestracja: 16 kwie 2010, 18:47
Posty: 117
Lokalizacja: Łomżaa
Pojazd:
FLYP001 pisze:
BartexXx pisze:
1H? To chyba że palcami wszystko będziesz robił. Pierwszy raz to robiłem to 10 minut zajęło.
Jak rozkręcisz to chińskie gówno w 10 min to jesteś prze kozak.


Zapomniałem dodać że ja nie mam plastików tylnych i tego pod kufrem. Bo tak to by więcej czasu na odkręcanie, niż regulację.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 9:41 
*

Rejestracja: 24 maja 2010, 18:30
Posty: 15
Pojazd:
już niewiem co mu jest ;( ssanie zmieniłem dysze czyściłem zawory wyregulowane już nie wiem co mu jest ;( jeszcze jakieś pomysły co może być ????? pomocy!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 10:50 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lip 2010, 21:03
Posty: 188
Lokalizacja: Biker boyz lubin
Pojazd:
Adrian1992, sprawdz jeszcze na wszelki wypadek świece !!!




_________________

Romet 777 SPORT
+cylinder- 72cm \ROLKI MALLOSI 5.2
+sprężynki- sprzęgła HEBO 1500+
+wał WM
+wałek - rozrządu
+sprężyna dociskowa +7 MALOSSI
+świeca irydowa
+opona AVINA
+Pasek ATHENA
+Polerka gaźnika +dysza 85
+pierścienie Wm
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=657071#657071




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 22:27 
*

Rejestracja: 24 maja 2010, 18:30
Posty: 15
Pojazd:
świece sprawdzałem, normalnie dół;( ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?????


Ostatnio zmieniony 07 sie 2010, 22:27 przez Adrian1992, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 23:42 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lip 2010, 21:03
Posty: 188
Lokalizacja: Biker boyz lubin
Pojazd:
to wlej wachy pod świece i próbuj !




_________________

Romet 777 SPORT
+cylinder- 72cm \ROLKI MALLOSI 5.2
+sprężynki- sprzęgła HEBO 1500+
+wał WM
+wałek - rozrządu
+sprężyna dociskowa +7 MALOSSI
+świeca irydowa
+opona AVINA
+Pasek ATHENA
+Polerka gaźnika +dysza 85
+pierścienie Wm
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=657071#657071




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 19:45 
*

Rejestracja: 24 maja 2010, 18:30
Posty: 15
Pojazd:
a może to być wina cylka ? że jak się grzeje to traci kompresje ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2010, 17:58 
*

Rejestracja: 24 maja 2010, 18:30
Posty: 15
Pojazd:
pomoże ktoś ????? sprawdzałem jeszcze czy iskra jest taka sama na zimnym jak i ciepłym silniku to jest tak samo czyli z iskrą ok moduł spr też nie to ;/ pomocy !!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2010, 21:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2009, 22:49
Posty: 543
Lokalizacja: Lubraniec
Pojazd:
sprawdź cewkę jeszcze bo może pod dużym ciśnieniem uciekać iskra ja tak miałem że miałem iskre ale nie chciał zaskoczyć okazało się że cewka słabą iskrę dawała :)




_________________

ZOBACZ!

Sprzedam wydech tecnigas next r w chromie stan idealny ! P/G


Ostatnio zmieniony 16 sie 2010, 21:02 przez wicherq94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 17:14 
*

Rejestracja: 24 maja 2010, 18:30
Posty: 15
Pojazd:
ale iskre ma taką sama na zimnym jak i ciepłym ;/ a może to być wina cylindra ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2010, 16:45 
*

Rejestracja: 24 maja 2010, 18:30
Posty: 15
Pojazd:
nikt nic nie pomoże ????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy