Dzisiaj jest 17 cze 2024, 3:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lis 2009, 17:26 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Witam mam aprilie 150cc AC 2T i mam pytanie czy dało by się zrobić żeby wkręcała się na większe obroty ( zrobić to poprzez moduł ) , wysokich obrotów nie kręci , siedzi w tym silnik p/g


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2009, 17:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 10:04
Posty: 159
Lokalizacja: Miasto.
Pojazd:
to zalezy, jak kupisz lzejsze rolki to bedzie startowal z wysokich obrotow oto ci chodzi?




_________________

Siema !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2009, 17:41 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Nawet na centralnym nie wchodzi na wysokie?




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2009, 17:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Najlepiej bez paska i wariatora, tylko przeciwtalerz. sprawdzić czy sięwkreca na wysokie obroty. Tylko bez przesady, żeby silnika nie rozwaliło...




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!


Ostatnio zmieniony 11 lis 2009, 17:55 przez Banakil, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2009, 19:01 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Mi nie chodzi o to żeby startował z wysokich obrotów bo wiem o co chozi tylko żęby podkręcić mu na maxa obroty i był większy v-max bo jak na 150cc to 115 km/h( realne) to nie jest dużo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2009, 19:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 10:04
Posty: 159
Lokalizacja: Miasto.
Pojazd:
tylko pamietaj o tym ze wysokie obroty nie sa zdrowe dla silnika ;] mozesz polowe rzeczy porozwalac niz wzmocnic v max...




_________________

Siema !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2009, 19:07 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
wiem wiem ;) ale silnik jest zdrowy więc jak troche bym mu obrotów podkręcił to może nic się nie urwie . ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2009, 22:18 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
To wszystko wiem ja chcem tylko zwiększyć v-max bo sprężyna centralna twardsza czy lżejsze rolki nic tu nie omogą można jedynie sobie start wyregulować .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2009, 22:36 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 15:54
Posty: 92
Lokalizacja: Kluczbork
Pojazd:
to daj na gazniku sruba wieksze obroty




_________________

Max333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2009, 22:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Max333 Rozbawiłeś mnie hahaahaha OMG
Co do tematu załóż jakieś wario do maxi.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2009, 22:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2009, 11:10
Posty: 255
Lokalizacja: Chrzanów
Pojazd:
gaźnikiem regulujesz chyba obroty na jałowym z tego co wiem?




_________________

Setup:
-ORYGINALNY MINARELLI HORIZONTAL OD YAMAHY!

-Stage6 Streetrace 70cc
-Laser x-pro
-Wał Tec Racing
-Łożyska Stage6 HQ Metal
-Filtr Stage6 DoubleLayer
-Dysza 85

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2009, 20:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
ale jemu chodzi o v-max a nie o bieg jałowy
czytaj uważnie !!

ustaw większą dawkę paliwa do będzie miał więcej mocy (nie wiem czy to cos da ale można spróbować ) i wiekszy v-max




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2009, 21:51 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
już próbowałem nic nie dało co prawda tylko na maxa podniosłem na iglicy ale i tak ma większy gaźnik ( wersja racingowa )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2009, 12:00 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2009, 21:09
Posty: 1
Lokalizacja: PRW/LSW
Pojazd:
Boże ludzie.. sprężyny sprzęgła + odpowiednie rolki i może nawet z końcówki obrotów startować. A uwierz że kręci wysoko i modółu nie ma po co wymieniac. Jeśli już to jedyna opcja to malossi digatronic.

Sprzęgło sobie wyreguluj i będzie ok jeśli chcesz wysokich obrotów ze startu.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2009, 17:20 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
wszystko wiem że na starcie można te obroty zwiększyć ale chodzi mi o maxymalne przy v-max'ie większe obroty szybciej jedzie teraz jak kręci jakieś 7 a jak by kręcił 10 to jechał by szybciej proste ........




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2010, 22:22 
*

Rejestracja: 17 lut 2010, 0:05
Posty: 9
Pojazd:
Temat przerabiałem w moim 125VX, kombinujecie, a sprawa jest prosta (jeśli u Ciebie jest podobnie): Wymiana rolek i tak Ci nic nie da, rozumujesz dobrze wyższe obroty=większy Vmax ale nic z tego.

1. Blokada Vmax na module
2. Przełożenia nie pozwalają na rozwiniecie x>115km/h

Rozwiązanie
1. Kupno sportowego modułu
2. Wymiana przekładni wtórnej

tylko to jest ostatni etap tuningu mechanicznego. Jeśli zależy Ci na Vmax przygotuj trochę $


Ostatnio zmieniony 16 mar 2010, 22:25 przez lukasino83, łącznie zmieniany 6 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2010, 8:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2009, 21:02
Posty: 231
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Pojazd:
lukasino83, jeśli się nie mylę to w aprili 150cc AC 2T nie ma blokady na przekładni.
Jedynie ten modem.
Słuchaj elyseo, kiedyś czytałem na jakimś forum o skuterach że jakiś chłopak wyciągnął modem i go delikatnie rozciął z tego plastiku (no wiesz o co biega :) ) I naprzeciwko tego wejścia co masz te piny to rozcinasz. Będzie tam taki mały kabelek, porostu go rozcinasz. Ale ja tego nie stosowałem więc nie wiem czy to coś dało, na tamtym forum mówili że jest to to samo jak sportowe CDI. Kurde ale mi się to jakoś kojarzy z blokada jak w chińskich 4T no z tym różowym kabelkiem. Sam już nie wiem ale próbowałem ci jakoś pomóc po najtańszych kosztach. W razie czego jak ci nie wyjdzie to modem s powrotem lakujesz i jeździsz dalej bez zmian.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy