Dzisiaj jest 06 sie 2025, 9:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Wielki Problem!
Post: 29 cze 2011, 22:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2011, 21:56
Posty: 0
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
W zeszłe wakacje z kumplem wykręciliśmy silnik (odłączając przy tym elektrykę) i nie pamiętam jak go złożyć spowrotem ( baczka ;d ) tzn. co do czego przykręcić jak założyć silnik i tą zas*aną elektrykę oraz koło ;D Sam żałuję że go rozkręciłem .. Spróbujcie mi jakoś pomóc ;( pozdro!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 22:33 
*

Rejestracja: 14 cze 2011, 20:05
Posty: 2
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
Koledzy problem jest następujący silnik jest wyjęty i w 50% rozebrany. Chodzi o to aby Simka złożyć i doprowadzić do stanu "użytkowalnośći" :). Koło jest wyjęte (to najmniejszy problem). Silnik leży we worku, chcemy go złożyć ale ani ja, ani Dąbroś nie umiemy go złożyć ponieważ nie posiadamy takiej wiedzy. Jutro, najpóźniej pojutrze zapodamy fotki jak to wszystko wygląda, prosilibyśmy jakiegoś uprzejmego forumowicza który ma wyjęty silnik od Simsona Sr50 o zrobienie zdjęć jak wygląda silnik złożony.

Z góry dziękujemy, i prosimy o pomoc :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 22:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 14:32
Posty: 237
Lokalizacja: z POGO!!
Pojazd:
bartos212, ziolas94, jeden lub drugi powinien wiedzieć co gdzie jak i po co.




_________________

Wolę pchać Opla niż jeździć VW... no chyba, że T4<3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 22:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
ave_vw, dzięki że mnie wymieniłeś.
Dąbroś, Drabin1411, z silnikiem simka nie miałem do czynienia ale polecam fora przeznaczone temu pojazdowi tam jest pełno schematów elektryki itd. a mam pytanko czy wyciągając zapłon zaznaczyliście sobie na karterze i zapłonie jaki powinien być kąt? bo jak nie to lekka lipa bo będziecie się męczyć z ustawianiem jak mój kumpel w etce,
ogólnie na temat budowy informacji praktycznych rad doskonała jest książka Jeżdżę motorowerem simson(ja miałem ją raz w rękach ale jak mój tata miał simka to z niej korzystał i simek przelatał 70tyś. w rękach mojego taty wiadomo po drodze był szlif i to nie jeden)




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 22:48 
**

Rejestracja: 25 lip 2009, 9:54
Posty: 379
Pojazd:
Panowie GOOGLE!!! nic innego jest w uj schematów itp wszystko znajdziecie na googlach ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2011, 23:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2011, 21:56
Posty: 0
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
No tak ale tu chodzi o zamontowanie go w ramę bo niewiem czy coś się nie pogubiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2011, 23:41 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Mów po kolei czego nie wiesz:) Postaram się pomóc:)Napisz pytania w punktach;)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2011, 10:33 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
No dawaj nawet jakieś fotki, silnik ze simsona rozbierałem i składałem ponad 10 razy...




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2011, 13:49 
*

Rejestracja: 14 cze 2011, 20:05
Posty: 2
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
Jutro zapodamy fotki, albo dzisiaj późnym wieczorem :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2011, 14:00 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
No z tym zaplonem to bedziecie mieli problem... Mierzyc najwiekszy punkt, pozniej ten kat otwarcia okna masakra ;/




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2011, 14:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2011, 21:56
Posty: 0
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
Najgorsze są te kable od silnika niewiem gdzie podłączyć a nie umiem czytać schematow




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2011, 14:56 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Powiedz ,które kable nie wiesz gdzie to Ci powiem..




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2011, 21:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2011, 21:56
Posty: 0
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
jutro dam zdjęcia kabli :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2011, 21:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2011, 21:56
Posty: 0
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
Mam pytanie czy wał z 50ccm wytrzyma do cylka 70? albo 60?
Zdjęcia z zakończonej roboty dodam niedługo :)


Ostatnio zmieniony 01 lip 2011, 21:58 przez Dąbroś, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2011, 22:56 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
wał seryjny do 60 starczy, a do 70 nie, wiem z własnego doświadczenia..




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2011, 22:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2010, 18:37
Posty: 121
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Nie przesadzajcie ze z ustawieniem zaplonu są problemy...
I nie
Dante182 pisze:
Mierzyc najwiekszy punkt

Tylko GMP czyli Górny martwy pkt.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2011, 23:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2011, 21:56
Posty: 0
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
A jak ustawić ten zapłon? Sorry za pytania ale ''świeżak'' jestem w tym a nie chce niczego spier*olic ; d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2011, 0:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2010, 18:37
Posty: 121
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Odkrecasz 3 srubki, i próbojesz odpalic jak nie odpala to przesuwasz całym zapłonem w lewo lub w prawo i przykrecasz i probojesz odpalic, jak nie odpala to jescze raz. Przesuwaj po trochu a nie odrazu caly w lewo czy w prawo :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2011, 10:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2011, 21:56
Posty: 0
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
Ale jakie 3 śróbki?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2011, 10:07 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
Żadne trzy śrubki.. Jak już to stator jest na 2 śrubkach..
Jeżeli masz suwmiarkę, szczelinomierz( lub 2 żyletki) to ustawisz to bez problemu. Wkładasz głębokościomierz ze suwmiarki i kręcisz magnetem w prawo, jak już znajdziesz najwyższy punkt tłoka. Kręcisz magnetem w lewo 1,6-1,8mm w dół od GMP. I w tym momencie musisz miec 0,4mm przerwy na platynkach(przerywaczu). Ale to też zależy czy masz oryginalne magneto, stator bo zdarzały się przypadki, że krzywka w magnecie jakimś była w troche innym miejscu i trzeba było na oko i słuch zapłon ustawic. Jak masz wszystko oryginalne, na podstawce pisze ddr, a magneto ma 3 lub 4 ramiona i wygląda na dośc stare no to wystarczy ustawic na znaki które znajdziesz w górnym lewym rogu na stator- karter, i kreski na staror-przerywacz.




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy