Dzisiaj jest 27 lis 2024, 23:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: 125cc 2T
Post: 10 lip 2011, 19:17 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 19:38
Posty: 39
Pojazd:
Powiedzcie mi jakie najlepsze 125cc w 2T mi polecacie (pytam tych co mieli, ci co tylko słyszeli mogą zamilknąc w tym temacie). Ja osobiście jestem najbardziej za Cagivą Mito, następnie Aprilią RS jakąś mocniejszą wersje i jako kolejny Honda NSR. Nie są to jakieś najświeższe zapewne, ale zabytkami też nie są. Jeżeli brać to co i w jakiej wersji ?




_________________

Nie pomagam w sprawie tuningu na gadu, od tego jest forum! Nie zawracać dupy, jeżeli nie jesteś zainteresowany usługami Customingu lub kupna/sprzedaży!

AeroxProjectForForTwo: http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 48&start=0


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 19:53 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
http://www.motocykl-online.pl/testy/Hon ... 125_Racing

odblokowane 2t ma 2x tyle mocy co w teście


Ostatnio zmieniony 10 lip 2011, 19:55 przez enduromaster, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 20:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 19:38
Posty: 39
Pojazd:
Szkoda, że Mito wypada tak słabo pod kwestią mocy, zawsze to ona wydawała mi się być naszybsza :(
i ciekawe co w tym teście robi CBR w 4T :roll:




_________________

Nie pomagam w sprawie tuningu na gadu, od tego jest forum! Nie zawracać dupy, jeżeli nie jesteś zainteresowany usługami Customingu lub kupna/sprzedaży!

AeroxProjectForForTwo: http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 48&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 20:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 14:38
Posty: 510
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Jarq... Tzr belgarda lub aprilia af1




_________________

Aero pisze:
KEWIN WYMIATSZ

:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 20:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 22:17
Posty: 237
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
NSR kox, bardzo dobra




_________________

"Nie sztuka się rozpędzić, sztuką jest się zatrzymać ;]"
"Jeździj tak szybko jak twój anioł stróż potrafi latać"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 20:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 15:34
Posty: 7
Pojazd:
Moim zdaniem nie ma co patrzeć na osiągi w testach z zablokowanymi motocyklami, tym bardziej, że są to 2T i potrzebują wysokich obrotów, a te są blokowane. Cagiva wypadła lepiej pod względem prowadzenia, a po odblokowaniu będzie porównywalnie szybka do RSki, więc tutaj można trochę dyskutować co jest lepsze, ale ogólnie bierz co ci się bardziej podoba, a NSR jest najsłabsza z tej trójki, co nie znaczy, że jest słaba, a te parę koni mniej rekompensuje nieco tańsze utrzymanie. A jak chcesz mieć naprawdę jednego z najmocniejszych 125 2T w "ścigu" to szukaj poprzedniczki Mito, nie pamiętam jak się nazywa, ale z tego co pamiętam silnik praktycznie prosto z toru przeniesiony, z tym że koszty utrzymania takiej sztuki jak i części zamienne mogą nie być tanie :lol:


Ostatnio zmieniony 10 lip 2011, 20:46 przez Street, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 20:53 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 19:38
Posty: 39
Pojazd:
kewinie, nie przesadzajmy, na źółty blachy tego rejestrować tego nie chcę :lol:
Jestem najbardziej za Mito, miał ktoś może tu z obecnych ? :ups:




_________________

Nie pomagam w sprawie tuningu na gadu, od tego jest forum! Nie zawracać dupy, jeżeli nie jesteś zainteresowany usługami Customingu lub kupna/sprzedaży!

AeroxProjectForForTwo: http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 48&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 21:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Mam cagive z tym samym silnikiem, tylko innymi przelozeniami w skrzyni, ogolnie wypada bardzo dobrze :) Tyle ze mi przy przebiegu 6k km kompresja zaczyna juz spadac, mysle ze przy 10k tlok poleci na nowy. pali mi 5.5l na 100km przy ostroznej jezdzie, a takto pod 10l potrafi podejsc. ogolnie polecam.




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 21:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 19:38
Posty: 39
Pojazd:
Mam okazje kupić Mito 00r. ceny jeszcze nie znam po remoncie, nowy napęd i kuty tłok Vertexa, ale każdy piszę na sprzedaż, że nowe napędy, cześci itd. więc ile w tym prawdy to nie wiem trzeba to obejżeć, zajżeć w fakturki :D A tak btw. mało się znam na bigach(amatorsko), nie to co piździki to rozumiem, że tam tylko wymiana tłoka wchodzi w gre, cyl zostaje, no chyba, że się zatrze lub przytrze, tak ? :ups:




_________________

Nie pomagam w sprawie tuningu na gadu, od tego jest forum! Nie zawracać dupy, jeżeli nie jesteś zainteresowany usługami Customingu lub kupna/sprzedaży!

AeroxProjectForForTwo: http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 48&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 21:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jest opcja szukaj.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy