Dzisiaj jest 24 lis 2024, 6:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 lip 2011, 16:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2011, 18:35
Posty: 84
Pojazd:
Witam, dzisiaj zauważyłem że w mojej wre 125 jest odłączony zawór wydechowy.
Możecie mi powiedzieć czy opłaca się go zamontować?
Jakie są jego plusy i minusy?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2011, 16:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
Na odłączonym nie masz mocy dopóki się rezo nie zacznie . Czyli do 7-8 tyś obr .




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2011, 16:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2011, 18:35
Posty: 84
Pojazd:
a jak padnie akum to nie odpalę motoru ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2011, 16:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Odpalisz, ale przynajmniej u mnie się zawór wtedy nie otwiera, ogólnie usuniecie zaworu niesie za sobą same minusy, żadnych pozytywów :P




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2011, 16:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2011, 18:35
Posty: 84
Pojazd:
tzn jak padnie mi aku i będe chciał jechać do domu to co ?




_________________

Życie jest za krótkie, aby czekać na iskre dwa obroty wału.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2011, 17:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
To pojedziesz ale nie będziesz miał takiej mocy jak z sprawnym akumulatorem, bo zawór będzie cały czas zamknięty :P




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2011, 17:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak odpalisz silnik to prąd jest z iskrownika i zawór działa. Akumulator nie ma nic do rzeczy.
Zamontujesz go to zobaczysz jak motor ma chodzić.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2011, 18:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2010, 17:00
Posty: 326
Lokalizacja: z domu
Pojazd:
moja tzr a aku lub bez chodzi tak samo tylko bez aku są słabe światła bo ciągnie w zawór




_________________

Tzr 125
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=252927

Keeway f-act swap od f12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2011, 19:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Konrad324 pisze:
Jak odpalisz silnik to prąd jest z iskrownika i zawór działa. Akumulator nie ma nic do rzeczy.
Zamontujesz go to zobaczysz jak motor ma chodzić.


W cagivie bez akumulatora zawór nie działa w ogóle :P




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2011, 20:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2011, 18:35
Posty: 84
Pojazd:
nie wiem jak jest w husce, musze kupić to całe urządzonko co pociąga za linki i zamontuje to się przekonam. Liczyć na jakieś lepsze osiągi albo mniejsze spalanie?:D


Ostatnio zmieniony 15 lip 2011, 20:32 przez rkiljan, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2011, 22:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Lepsze osiągi będą i mniejsze spalanie tak samo bo nie będzie tak mieszanka uciekać do wydechu a do tego będziesz mógł jeździć na mniejszych obrotach.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 11:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2011, 18:35
Posty: 84
Pojazd:
no trochę właśnie leci mieszanka wydechem;/ koleś za ten silniczek z linkami woła 300zł ;o brać ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 12:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak nie ma innych no to chyba proste że brać.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 17:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2011, 18:35
Posty: 84
Pojazd:
gadałem z kolegą i powiedział żebym dał spokój z tym. ale dzisiaj wylukałem że mocowanie cięgien było na stało przymocowane drutem który pękł ;/ i pod wpływem obrotów zawór chodzi;/ możecie powiedzieć czy to kółko (mocowanie linek) musi być max do przodu czy do tyłu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 20:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Zdejmij wydech, patrz się w okno wydechowe i obracaj zaworem tak aby był jak najmocniej otworzony a później zablokuj go w tej pozycji i będzie git jak czegoś nie czaisz pisz na gg 18254023




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 22:00 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
http://yamahadt.cenebit.biz/topics30/od ... s-vt12.htm

Przeczytaj..




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 23:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2010, 14:00
Posty: 57
Lokalizacja: California
Pojazd: X-type 3.0/Astra Turbo
Mnie pod koniec zeszłego sezonu zerwała się dźwigienka sterująca zaworem wydechowym. Motor nie chciał jechać, absolutny brak dołu, gleba w bandzie, bo gasł z braku mocy... itd.
Nie było wyboru i za kawałek metalu o długości 5cm musiałem zapłacić 350zł...




_________________

GALAXY pisze:
coś mi sie wydaje że masz 2t (mój derbi ma to samo) :)


quap pisze:
kielbaski z gazowego grilla sa dobre


Sprzedam: http://otomoto.pl/yamaha-yz-125-zarejes ... 93269.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 23:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Po to wymyślili zawór żeby polepszyć osiągi silnika. Jak chcesz to jeździj bez.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 20 lip 2011, 23:40 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 23:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Zawór jest tylko po to aby poprawić elastykę silnika na niskich obrotach oraz aby stroić silniki jeszcze wyżej dla uzyskania wyższej mocy. Starsze konstrukcje silników 2T taki na przykład silnik w mojej Yamasze RD125LC z 83r nie ma zaworu wydechowego kąt okna wydechowego mam 197* stopni cylek (seryjny) jest strojony na 11.000k a mam seryjny wydech i w czasie jazdy rezo łapie od 6800k i od tych obrotów ciągnie jak szalone gdybym miał ten zawór to zyskał bym bardziej elastyczny mocniejsze wolne obroty i tyle. Taki przykład podałem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 1:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Szybciej się wkręca dzięki temu. Na jedynce pyrkając sobie dajesz cały gaz a rezonans i guma od razu. Jeżeli silnik jest przystosowany do zaworu to powinien on działać.

Najlepiej przejedź się u kogoś na takiej samej husce z działającym zaworem.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy