Dzisiaj jest 26 cze 2024, 1:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Jakie moto?
Post: 08 paź 2011, 13:41 
*

Rejestracja: 08 paź 2011, 13:21
Posty: 11
Pojazd:
Witam.
Przymierzam się do zakupu moto w cenie 10-12 tys. Będzie to moje pierwsze duże moto.
Myślałem nad takimi jak: Fazer, Bandit 600, Bandit 1200, Bandit 1250, Hornet, Honda cbf 600, Honda cb1300.
Ma to być moto wygodne(ścigaczy nie lubie bo po długiej trasie kolana do wymiany), zrywne(nie chodzi o to żeby stawiać na koło, ale żeby płynnie wyprzedzać przy różnych prędkościach bez redukcji).
Chciałbym zrobić nim kilka długich tras po 600km. Więc wygoda jazdy jest najważniejsza. Wygląd nie musi powalać.
Jeździłem czasami na motorach mocnych, więc jakieś tam panowanie nad motorem mam.
Prosze o pomoc, gdyż nie mogę się zdecydować.
I jeszcze jedno. Jaka jest różnica między Banditem "N" a "S", i który lepszy?


Ostatnio zmieniony 08 paź 2011, 13:45 przez djkaczy, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: Re: Jakie moto?
Post: 08 paź 2011, 14:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
djkaczy pisze:
Jeździłem czasami na motorach mocnych, więc jakieś tam panowanie nad motorem mam.


Albo masz albo nie masz.

Hornet do tras odpada. Do miasta jak najbardziej.
Bandit "S" ma owiewkę Bandit "N" nie ma owiewki.
Daruj sobie pojemności pow 1000 bo to szkoda życia, zdobądź wpierw trochę doświadczenia.
Bandit 600, Hornet z owiewką 600, Cbrka 600, Yamaha Thundercat, GSF-R czy jakoś tak zwane jajkiem bądź czajnikiem.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 15:45 
*

Rejestracja: 08 paź 2011, 13:21
Posty: 11
Pojazd:
Mówiąc "jakieś tam" miałem na myśli że jeździłem na cbr 600 i jakichś 250 ścigaczach i nawet ogarniałem. Oczywiście wiem że tak naprawdę to g**** umiem, ale chodzi mi o to, że w miare daje rade. Czyli na pierwsze duże moto 1000+ odpada? A Bandit 1250 to chyba raczej mało sportowy jest nie?
Skoro poniżej 1k to najbardziej by mi pasował bandyta 600 tylko z owiewką. Jakieś rady co do rocznika, tuningu, itd?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 16:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2011, 20:40
Posty: 195
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
moim zdanie dobry jest fazer




_________________

www.moto-bialystok.cba.pl

11110994




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 16:12 
*

Rejestracja: 08 paź 2011, 13:21
Posty: 11
Pojazd:
Może i tak ale on jest podobno bardzo zrywny i sportowy. Co prawda siedziałem raz na takim i wygodny był, ale nie wiem jak podczas jazdy.
http://moto.allegro.pl/suzuki-bandit-gs ... 38224.html
Znalazłem takie coś. Co o tym sądzicie?
I co do przebiegu. 53000 tys. to raczej dużo, a nie chce po kupnie motoru zaraz kupować tłoki czy coś tam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 16:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 13:37
Posty: 383
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
to wcale nie jest dużo jak na ten motor nawet mało jest moja dt 125 miała koło 40 k przejechane i chodziła jak nówka ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 18:02 
*

Rejestracja: 08 paź 2011, 13:21
Posty: 11
Pojazd:
Zapomniałem jeszcze o jednym dobrym moto-Suzuki V-strom 650.
Co o nim powiecie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 18:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
V-Storm to typowy turystyk. Wytrzymały sprzęt ale ma mało mocy. Prędzej SV 650. Ten przebieg to niewiele, takie sprzęty są w stanie zrobić 200k km, a nawet więcej przy odpowiednim serwisie i użytkowaniu. Gość kupił nową CBR-kę i nakręcił nią 180k MIL i dopiero padł silnik :).




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 19:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
Asaroth pisze:
V-Storm to typowy turystyk. Wytrzymały sprzęt ale ma mało mocy.

Czy ja wiem, po przesiadce z 80 na 650 ccm nie powinno mu brakować mocy :)

A co do przebiegu to nie jest wcale duży jak na to moto. Na chiński skuter to było by mega dużo, ale na takiego bandyte to nic :P




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2011, 21:59 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
A VFR 750-800? Szczerze polecam:)
Posiadałem taki,spalanie nie duże,wygodny ,nie jest to typowy sport:) Mocy również dużo w miare:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2011, 22:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Crazy, Na mnie Yamaha już też nie robi jakieś wrażenia mimo tego, że to 110 koni chociaż nie mam zamiaru przesiadać się na jakieś litry itp.

Poza tym z V-Stormem może być ten problem, że jest ciężki.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 14:10 
*

Rejestracja: 08 paź 2011, 13:21
Posty: 11
Pojazd:
VFR i SV to raczej sportowe, a mnie zależy na turystyku. V-strom ciężki? to chyba nawet lepiej, bo wygodniej.
Wolę Bandita 1200, ale nie wiem czy nie za mocny. Nie duża waga a 100km.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 21:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
djkaczy, To nie są sportowe. Do VFRki kufry zakładasz i w wygodny sposób robisz trasy po kilka tys. km.

Daruj sobie tego Bandita, za mocny jak na świeżaka i koszty utrzymania automatycznie wyższe.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 22:46 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Asaroth, dokładnie:) Na VFR nie masz zgarbionych pleców jak na moto typu CBR tylko są wyprostowane ,przez co jeździ się w miare wygodnie:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2011, 12:37 
*

Rejestracja: 08 paź 2011, 13:21
Posty: 11
Pojazd:
Nawet fajny ten VFR. Jest jakaś różnica konstrukcyjna pomiędzy 750 a 800?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy