Dzisiaj jest 23 lis 2024, 21:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Aprilia RS 125
Post: 22 paź 2012, 17:26 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Witam. Mam problem ze swoja Aprilia. Mianowicie byly wymieniane lozyska na wale i silnik normalnie z powrotem wlozony. Teraz ciezko pali a jak juz odpali to jest doslownie siwo. Bardzo mocno dymi a jak sie bardziej wkreci na obroty to z tlumika kapie doslownie czarny szlam. Z czego moze sie dostawac olej do cylindra? Zle zalozone uszczelniacze?




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2012, 17:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
Olej sie może dostawać przez simmering od strony sprzęgła oczwiście , może źle założony , a może już skończył swoją żywotność , jak kopci i pluje olejem tak jak napisałeś to raczej simmer do wymiany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2012, 17:56 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Ale to wszystko bylo wymieniane na nowe. Moze zle zalozony, ale watpie w to... Raz mialem go zle zalozony to az tak bardzo nie kopcil ;/




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2012, 18:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
No ale nic innego raczej nie wchodzi w gre , a może przesadziłeś z olejem ? (jak sam mieszasz) ale wtedy by nie pluł olejem , pewnie źle założony. A sam to składałeś ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2012, 18:07 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Taa, ale juz pare razy wymienialem uszczelniacze i bylo ok. Moze juz przez rutyne zrobilem jakis blad ;/
Jak narazie jest podlaczony dozownik. Do paliwa moze z 10-15ml wlalem zeby lozyska na pierwszy start lepsze smarowanie mialy.




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2012, 18:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
A jaki simmering zakładałeś ? jakiś specjalnie wytrzymały czy normalny ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2012, 18:33 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Taki jaki byl poprzedni ;) Normalnie na tym jezdzil wczesniej. A poza tym to bylo pierwsze odpalenie. 0km przebiegu




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2012, 18:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
Może musi sobie troche pochodzić , przepalić wszystko... czyli nie kupowałeś nowego simmeringa tylko założyłeś stary ? dobrze zrozumiałem ? :P


Ostatnio zmieniony 22 paź 2012, 18:41 przez kubayo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2012, 19:31 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Lozyska na wale i simmeringi nowe :) Kosztuje to pare zlotych wiec nie ma na czym oszczedzac. No nie wiem... Ladnie to nie wygladalo ;/ Narazie zdjalem pokrywe i sprzeglo. Jutro sciagne kolka i zobacze co z tym simmeringiem. Jak bedzie wszystko ok to nie wiem co moze byc przyczyna ;/




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2012, 20:47 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Jeżeli kopci gęstym siwym dymem to na 99% simering:), wiec jutro zobacz co i jak z nim, plus w tym że jak jest uszkodzony to nie musisz rozpołowić silnika:). Jak nie zauważysz nic podejrzanego to porób fotki w trybie makro, i ktoś z forum przejrzy i ewnetulanie doradzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy