Dzisiaj jest 23 lis 2024, 19:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 gru 2012, 14:27 
*

Rejestracja: 20 kwie 2012, 17:14
Posty: 58
Lokalizacja: Mielec
Pojazd:
jak z kosztami eksploatacji bo przymierzam się do kupna. Proszę o nieusuwanie tematu!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 14:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Najsłabsze,najmniej awaryjne ,najbrzydsze ==> NSR
Mocniejsze,troszke bardziej wysilone( troche częstsze remonty niz NSR) = Aprilia RS 125
Najmocniejsze,Najdroższe,Najwięcej pali,najwyższe koszta utrzymania, Najszybsze= Mito


Spalanie nsr 5-7
Spalanie rs 6-8
Spalanie Mito- 7-10




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2012, 9:38 
*

Rejestracja: 20 sie 2012, 22:55
Posty: 15
Pojazd:
RS 125 pali 5/7l a nie 6/8 jak piszeż.O ile mówimy o wersji z gaźnikiem 28mm czyli po 1999r.Remont mały to koszt 1000zł,co 10 000km,remont generalny około 2000zł co 20 000km.

Polecam RS,motocykl nadal produkwany (ostatni rok),z częściami 0 problemu,czy nowe czy używane :).

NSR - nie produkowana od 10lat,w krótce Honda nie będzie dostarczać nowych części do niej (obowiązek producenta to do 10lat produkcji),motocykl ogólnie już stary konstrukcyjnie,gorzej wyposażony niż RS,wkońcu była klepana od 1994r bez żadnych zmian do 2003r.

Mito - motocykl piękny,mocny i bardzo sportowy.W Polsce go rarytas,opinie że się psuje bo nikt nie umie jej używać odpowiednio,remonty robione oby jaknajtaniej,za kilka stówek i potem opinia że się psuje.Na zachodzie bardzo cenione i megaaa drogie,ładny 10letni egzęplarz to tak 1700/2000euro = około 8000zł.




_________________

REKLAMA USUNIĘTA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2012, 16:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
AdrianRS, 5-7 pali na dyszy 120 która jest seryjnie motnowana,ale jak wszyscy wiemy w Wiekszosci resek wymieniona jest na 140-160 ( podobno tyle mają full powery) no i spalanie rośnie ,mocy też troche przybywa ale nie opłacalne według mnie . U siebie pozostaje przy 120.

NSR nie jest zła,jest mniejsza niz RS pośrednia buda,słabsze hamulce i reszte ci opisalem.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2012, 15:39 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2012, 23:55
Posty: 174
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
mihhal, Jeśli masz dużo hajsu i nie bojisz się kosztów eksplotacji to bierz Mito,a jeśli jesteś oszczędny i masz cienki budżet to NSR.
Podsumowując
Nsr:Dość małe koszty utrzymania spalania i części.
RS:Duże koszty spalania i utzymania.
Mito:Motor dla ludzi z wysokim budżetem.
:)




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2012, 2:14 
*

Rejestracja: 21 mar 2010, 21:45
Posty: 128
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Miałem 2 motorki NSR i RS, rs jest o wiele lepsza, lepsze hamulce, masywniejsza, większa moc, lepiej się siedzi, nsr dla mnie nie miała zalet.. Silniki we 2 miałem igielki po remontach, a więc nsr paliła 5 l a rs .. uwaga tyle samo :) i proszę nie mówić że nsr pali mniej od rs :)

A ja szczerze ci polece RS, chyba że chcesz poszaleć to mito ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2012, 19:20 
*

Rejestracja: 20 sie 2012, 22:55
Posty: 15
Pojazd:
Wkońcu opinie kogoś kto miał RS :),nie nawidze jak wypowiada się ktoś kto albo kupił parcho za 2000zł albo nigdy jej nie miał.RS jest,była i będzie najlepszą 125cm3 w 2T !.NSR była fajna i nic więcej,była lubiana ze względu na logo: HONDA .




_________________

REKLAMA USUNIĘTA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2012, 21:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
19Rysio23, mam NSR i pali mi 4 do 4,5 l w cyklu mieszanym
na trasie da sie zejść do 3,5 na 100 więc to że twoja tyle paliła nie znaczy że każda...




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2012, 10:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
AdrianRS pisze:
Wkońcu opinie kogoś kto miał RS :),nie nawidze jak wypowiada się ktoś kto albo kupił parcho za 2000zł albo nigdy jej nie miał.RS jest,była i będzie najlepszą 125cm3 w 2T !.NSR była fajna i nic więcej,była lubiana ze względu na logo: HONDA .



nsr lubina przez logo? gościu to nie TZR50 (to jest dopiero siła znaczka) ;)

co jak co ale kolega swoją sprzedał z przebiegiem 50800km i dalej jeździła i dalej dało się te 165 domknąć

ale oczywiście nie twierdze że RS tyle nie przejedzie, co prawda remont jakis będzie po drodze ( o dziwo Honda bez remontów była, cóż najciszej nie było ale nie chrobotała jeszcze)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2012, 2:09 
*

Rejestracja: 21 mar 2010, 21:45
Posty: 128
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
NSR 165 ? Jezeli wygra z moją rs jakaś NSR, mówie wszystko oryginalne, to stawiam flaszke :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy