Dzisiaj jest 21 lut 2025, 13:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lut 2013, 14:14 
**

Rejestracja: 24 mar 2012, 18:44
Posty: 383
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Pojazd:
Witam planuję kupić jeden z tych motocykli ale nie wiem którego wybrać.Jest to moja pierwsza 125'tka więc nie wiem co mnie może czekać.Chciałbym abyście mi najlepiej z własnego doświadczenia powiedzieli jak te dwa motocykle się sprawują,ile palą,jak tam z awaryjnością itp.Celuję w roczniki 2010-2012 ;)




_________________

Sprzedam pokrywę przełożeń minarelli !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2013, 15:14 
*

Rejestracja: 25 lut 2013, 15:00
Posty: 1
Pojazd:
Ogólnie ja bym Ci polecił yzf R 125 ogólnie powinno być dużo lepszy dostęp do części spalanie na poziomie 3 l, ale według mnie jak masz kasę na yzf to lepiej by był kupić jakąś dobrą Rs 125 moc ok 26km (zależy od wersji) a przyśpieszenie o wiele lepsze od yzf i prędkość w granicach 160km/h a na yzf możesz liczyć na 130km/h. Spalanie Rs jest większe (5-8) zależy od stylu jazdy. A za takie pieniądze można wyrwać naprawdę fajną rs :P To jest tylko moje zdanie, sam musisz wybrać pomiędzy spalaniem a mocą




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2013, 15:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2011, 12:00
Posty: 97
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
Ja się wypowiem gdyż miałem oba te motocykle. Yzf jest ok spalanie 2,9 litra po odblokowaniu ze sportowym wałkiem rozrządu zbiera się lepiej ale pali już 3,4 litra na 100.
Części do Yamahy są raz droższe niż Do Aprilia rs4. Aprilia rs4 posiada 2 wałki rozrządu. Po odblokowaniu 25-27 km w zależności od wersji. Posiada ABS i Quick Shifter czego nie posiada Yzf. Spalanie przy ostrej jeździe to 2,6-2,8L/100 km. Duży plus tutaj za przyśpieszenie tanie części i eksploatacje oraz bezawaryjność silnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2013, 18:16 
**

Rejestracja: 24 mar 2012, 18:44
Posty: 383
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Pojazd:
soltys13, a jak z awaryjnością u yamahy ?




_________________

Sprzedam pokrywę przełożeń minarelli !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2013, 16:13 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
apriliasr95 pisze:
jak z awaryjnością u yamahy ?

Praktycznie bezawaryjna. Mogę ci polecić ten sprzęt




_________________

Obrazek

KYMCO ZX NA CZĘŚĆI- TANIO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2013, 17:10 
**

Rejestracja: 24 mar 2012, 18:44
Posty: 383
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Pojazd:
Dzięki za odpowiedzi.Temat do zamknięcia.




_________________

Sprzedam pokrywę przełożeń minarelli !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2013, 22:53 
*

Rejestracja: 21 mar 2010, 21:45
Posty: 128
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Kupuj rs4, wygląd mnie naprawdę zachwyca jej :)

A co do rs 125 to bym ci ją polecił ze względu na moc ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2013, 0:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2012, 16:03
Posty: 9
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
soltys13 pisze:
Po odblokowaniu 25-27 km w zależności od wersji.


A są takowe? I na czym polega odblokowanie? W co dokładnie się ingeruje?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2013, 16:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Ta moc jest wyssana z palca jak 15-18 km by miałą to i tak bardzo dobrze. Rs na hamowni po 26 kręcą.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2013, 18:06 
*

Rejestracja: 05 lut 2012, 13:57
Posty: 66
Lokalizacja: Zamość
Pojazd: Yamaha DT 125 R
125 4T i 27KM haha, dobre.


Ostatnio zmieniony 28 lut 2013, 18:06 przez Pawlos312, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2013, 20:39 
Zbanowany

Rejestracja: 26 lut 2013, 15:17
Posty: 12
Pojazd:
Pawlos312, honda prdukuje czy produkowala model CRF250R ma on silnik 249cm chlodzony ciecza i 4 zaworki osiaga moc 44 km i 23 Nm:) wiec wszytsklo mozliwe:) technologia sie rozwija




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2013, 20:41 
Zbanowany

Rejestracja: 26 lut 2013, 15:17
Posty: 12
Pojazd:
krzysiek39, do 35 km dochodzi moc RS 125:) bez przerobek seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2013, 20:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
maaaster109, Prosze link do silnika. Nie wiem czy wiesz ale Honda CRF450 jest jednym z najostrzejszych motocykli przerabianych na SM'y i ma bodajże 50-55km na hamowni. A remonty i serwisowanie trzeba tam tak często przeprowadzać,że nie jest to zabaweczka dla osoby bez dobrego stanowiska. np. Wymiana oleju średnio co 500-600 km.

Więc aby ta apka miałą 27 km to serwisowanie jej musiało by być bardzo ale to bardzo wymagające a takie nie jest,silnik ten jest pancerny tak samo jak silniczek od R125. Mocy tam nie ma.


To,że Rs'ki dmuchają 35 to bajka jakich mało, wiem bo sam mam, obecnie robie remoncik generalny i jestem w 100% ze nawet w idealnym stanie nie wydmucha nigdy 35 km a tymbardziej mitycznych 40 w wersji GS. Jak mocno zepniesz poślady to moge Ci powysyłać filmiki gdzie te Apki są testowane na hamowniach.

Także prosze nie pouczaj mnie, zobacz date odkąd jestem na forum i porównaj ze swoją. :)




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2013, 21:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2012, 16:03
Posty: 9
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
krzysiek39 pisze:
To,że Rs'ki dmuchają 35 to bajka jakich mało, wiem bo sam mam, obecnie robie remoncik generalny i jestem w 100% ze nawet w idealnym stanie nie wydmucha nigdy 35 km a tymbardziej mitycznych 40 w wersji GS. Jak mocno zepniesz poślady to moge Ci powysyłać filmiki gdzie te Apki są testowane na hamowniach.


Tutaj się nie zgodzę. Początkowo miałem całkowicie zablokowaną RS do 15KM, a później zrobiłem generalne odblokowanie, na hamowni na zlocie w Warszawie wypluło 35,4KM na kołach. Dodam, że było hamowane jak miało seryjny gaźnik 28mm, a teraz założyłem 34mm i oczekuję ok. 38KM.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2013, 21:09 
Zbanowany

Rejestracja: 26 lut 2013, 15:17
Posty: 12
Pojazd:
krzysiek39, jestem na forum od kilku lat(2-3) tyle tylko ze bana dostalem i nowe konto mam:] sa rski ktore tyle wyciagaja! i nic mnie nie przekona sam kiedys jechalem taka kolegi do warszawy na hamownie motor z 2003 roku. hamownia wyplula 33km!!! ale osobnik ten dba o o motor lepiej niz o siebie! jesli miales do czynienia z pozarzynanymi motorami to nie dziwmy sie ze do 30 km nie dociagaja....wiem jak te motory sa katowane bo nadziani 16-latkowie kupuja sb bo duzo mocy i mozna pobujac sie na obwodnicy ponad 120, jerzdza 1 sezon i motor na zime do generalnego remonu idzie. i chodzilo mi o crf250 a nie 450!!


Ostatnio zmieniony 28 lut 2013, 21:12 przez maaaster109, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2013, 20:41 
**

Rejestracja: 24 mar 2012, 18:44
Posty: 383
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Pojazd:
Chciałbym się jeszcze zapytać czy w Yzf R125 jest jaki problem z wtryskiem albo innymi podzespołami ?Zdecydowałem się na Yamahę ponieważ rs4 jest bardzo mało i są drogie.




_________________

Sprzedam pokrywę przełożeń minarelli !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 20:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Dorzucę swoje 2 grosze odnośnie mocy RS4
Po pierwsze: silnik 2T ZAWSZE będzie miał więcej mocy w tej samej pojemności,co 4T. Sprawność silnika 2T wynosi 70%,4T zaledwie 40%. Oznacza to,że z 10 litrów dostarczonych do silnika 2T 7 litrów zamieni się w moc,pozostałe 3 litry zmarnuje się na zamianę w ciepło,opory silnika itp.
W 4T tylko 4 litry zamieni się w moc(rozrząd,układ smarowania stawiają znaczny opór,którego nie ma w 2T).
Po drugie:
Silnik 2T nie ma jałowych obrotów wału korbowego(ssania,sprężania,wydechu). Aby wykonać pełny cykl pracy 4T potrzebuje obrócić wał o 720 stopni,2T robi to w 360 stopniach. Oznacza to,że gdy 2T zacznie zasysać nową mieszankę,to 4T będzie dopiero w połowie drogi......
po trzecie:
współczynnik napełnienia mieszanki w 4t jest gorszy z powodu zaworów i małej przestrzeni w głowicy. Z tego powodu zassie mniej mieszanki,niż 2T.

Ktoś wspomniał o silniku CRF 250 i 44 konie - Aprilia RS 250 posiada moc od 67(seria) do 75(bez zmiany pojemności) koni. Prawie 2x więcej,silnik nie jest tak wysilony jak Hondy:)
Warto wspomnieć o NSR 500 - 500 cm,moc ponad 200 koni mechanicznych,masa 125tki. Motocykl był tak mocny w rezo,że nie dało rady go opanować,ani wprowadzić big bena. I co mogą zrobić wasze ostre wałki,sportowe wydechy i zapłony? :mrgreen:

apriliasr95, Kupując 125 w 4T musisz się pogodzić,że dobrze potuningowana 50 cię objedzie. A 4T nie są takie czułe na tuning,jak 2T i nie opłaca się ich przerabiać.
Ale w 4T masz dużą kulturę pracy,lepszy dźwięk,mniejsze spalanie i wolniejsze zużycie części. Jeśli stać cię na części i wachę bierz 2T - objedziesz wszystkie 4T w swojej pojemności,w rezo te silniki nie mają sobie równych.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 21:17 
**

Rejestracja: 22 lut 2011, 15:22
Posty: 243
Pojazd:
Obrazek

:twisted:

4T wolne jest... 2T też tak szybko się nie zużywa jak będziesz dbał to nawet 20k zrobisz na cylku.
Spalanie 5-7l w zależności od stylu jazdy.


Ostatnio zmieniony 08 mar 2013, 21:19 przez MaG1K, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 22:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Spalanie podczas ostrego katowania dochodzi do 10 litrów,podczas zwykłej jazdy w 6 ci się zmieści




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2013, 13:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2011, 14:59
Posty: 120
Pojazd:
Powiem tak , mam YZF i nigdy nie mialem w niej zadnej awari , pelen bak wystarczy mi na dobre 400km przy sredniej jezdzie , co do osiagow 4T nigdy nie bedzie tak jak 2T , ale na 4T yzfka bardzo dobrze sie zbiera .Motor bezawaryjny :) Wiec bardzo polecam ! :)


Ostatnio zmieniony 09 mar 2013, 19:42 przez Vioxo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy