Dzisiaj jest 27 lis 2024, 4:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lis 2013, 11:36 
*

Rejestracja: 23 paź 2013, 20:11
Posty: 40
Lokalizacja: Wolbrom
Pojazd: Gilera DNA 50
Warto kupić Honde NSR 125? Ile spala itp , najlepiej jakby mi ktoś ją ktoś opisał i czy się oczywiscie opłaca
Jeszcze takie coś , Czy jeżeli mam coś ok 155cm wzrostu to dostał bym do NSR? Siedziałem już na tzr i dostawałem :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 lis 2013, 12:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2013, 15:22
Posty: 225
Pojazd: ApriliaRS
No to zależy czy masz też kasę na eksploatacje.Wiadomo to jest 2t,więc trochę spali+jakiś olej..NSR dobry sprzęt,dużo go.Jak 2t wiadomo co około 18tyś km trzeba zrobić remont,co troszkę kosztuje.Wiadomo potrafi się zepsuć,ale zazwyczaj są to drobne usterki,które idzie samemu zrobić.Moim zdaniem 4t w 125 raczej nie ma sensu,do miasta nawet i fajne,ale osiągi lipne.Patrzyłeś na Aprilie RS 125 ? Jaki masz budżet ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 18:48 
*

Rejestracja: 23 paź 2013, 20:11
Posty: 40
Lokalizacja: Wolbrom
Pojazd: Gilera DNA 50
No gdzieś tak do 4k. Bo obecnie jeżdżę Gilera DNA. I cchiałbym sprzedać i przesiąść się na biegówke. Tylko czy do Aprili Rs 125 Dostane? ? :C




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 19:24 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
No raczej dostaniesz ;p Powiem Ci że zabawka fajna osiągi jak na 125 super ale remonty droższe i częstsze jak 4t i pali 2x więcej taka RS czy NSR jak np 4t czyli CBR 125 ale CBR nie jedzie w porównaniu do NSR czy RS




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 21:02 
*

Rejestracja: 23 paź 2013, 20:11
Posty: 40
Lokalizacja: Wolbrom
Pojazd: Gilera DNA 50
A jeszcze powiedzcie czy bym dostał do RS 125? I czy RS'ki 125 W starej budzie , albo NSR Często się psują?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lis 2013, 12:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
dobry znajomy miał nsr która przelatała 45 tys km bez remontu ;)

rs psuje się częściej bo jest bardziej wysilona - ale jeśli zmieniałbyś tłok jak nakazuje serwisówka na kolejne selekcje to śmigałoby i 30+ tyś km

kwestia tego że w PL każdy kombinuje po taniości remonto robić, a to tłoki "metejora" a to inne chińskie wynalazki


z tego się biorą opinie o awaryjności tych sprzętów. tak samo jak mity o 40 konnych rs gs i spalanie 8l/100 (które bierze się z tego że wieśnioki ujeżdżają taką rs na gaźniku 36 mm/ dyszy 150 i większej, gdzie odblokowanej rs starcza 120-125)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lis 2013, 14:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2012, 18:01
Posty: 123
Lokalizacja: Klimontów
Pojazd: Honda nsr 125
Jeżeli nsr ci się podoba, to raczej lepiej rozglądaj się za nią niż za rs, nsr ma mniej wyżyłowany silnik, dzięki czemu ma ciut mniejsze spalanie od rs, oraz rzadziej trzeba robić remonty.
Dobrze wyregulowana nsr pali od 4,5l/5l do 6l przy katowaniu więc nie jest tak źle jak wszyscy mówią że nsr pali 8/9L :)

Na nsr się siedzi niżej niż na tzr więc pewnie dostaniesz, jednak jest cięższa (zależy jak jesteś silny i czy masz mocne nogi :) )

A cbr 125, to tak, jest mała (przy zetce jest mniejsza), jeżeli patrzy się od tyłu i ma oryginalne kapcie to wygląda jak rower.
Jeżeli mieszkasz w mieście lub jeździsz po nim często to polecam ci cbr i nie bedziesz żałował wyboru, ponieważ ma elastyczny silnik i niskie spalanie, ale jeżeli mieszkasz poza miastem to raczej bym celował w nsr :)




_________________

http://forum.mieloch.pl/honda-nsr-125-by-kamiloskii4-t397468.html#p2598718 <== Moja NSR :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lis 2013, 22:05 
*

Rejestracja: 23 paź 2013, 20:11
Posty: 40
Lokalizacja: Wolbrom
Pojazd: Gilera DNA 50
Mieszkam na wsi , ale na cbr też jest szansa że dostane? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2013, 16:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2012, 18:01
Posty: 123
Lokalizacja: Klimontów
Pojazd: Honda nsr 125
Cbr jest malutka :) \
Jak na tzr dostałeś to na cbr też bo mniejsza jest :)




_________________

http://forum.mieloch.pl/honda-nsr-125-by-kamiloskii4-t397468.html#p2598718 <== Moja NSR :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2013, 19:15 
*

Rejestracja: 23 paź 2013, 20:11
Posty: 40
Lokalizacja: Wolbrom
Pojazd: Gilera DNA 50
Dzięki wielkie ziom! , ej a powiedz mi jeszcze , ile spala taka cbr? i jaka jest prędkość maksymalna :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2013, 19:44 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
v-max koło 120 (jechałem tym i na wąskich kółkach więcej jak 100/h sie robi nerwowo)

pali tyle co nic , góra jakieś 3l/100 przy pałowaniu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2013, 20:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2010, 20:14
Posty: 604
Lokalizacja: Kraków/Wołowice
Pojazd:
http://allegro.pl/honda-nsr-125-jc20-na ... 08411.html
Sprzedam ci .
Powiem ci że moja jakoś dużo nie pali.




_________________

Naciskam starter.
Jeszcze kominiarka,rękawice,kask.
Ruszam,opada zmęcznie i złość.
Zostawiam za sobą świat pełen zawiści,
krzywd,raniących niedomówień...
Bo moją ulubioną pozycja?
To pozycja za kierownicy motocykla.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2013, 21:34 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
ShootPL, ale kurde 125 4t nie jedzie znów tak super, wiem że zaprzeczam samemu sobie no ale kurde jak brać 125 to niech jedzie jakoś




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lis 2013, 18:40 
*

Rejestracja: 23 paź 2013, 20:11
Posty: 40
Lokalizacja: Wolbrom
Pojazd: Gilera DNA 50
No chciałbym bardzo NSR , ale nie wiem czy dostane i wgl , musial bym jechac do kogos i sprawdzic. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy