Dzisiaj jest 23 lis 2024, 6:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 lis 2014, 12:02 
***

Rejestracja: 19 kwie 2011, 16:00
Posty: 526
Pojazd:
Witam, mam obawy że przeskoczył mi rozrząd, strasznie hałasuje :/
https://www.youtube.com/watch?v=cfPoeRQ ... eftVTv8imQ

I mam pytanie jak sprawdzić czy jest prawidłowo ustawiony ? Nigdzie nie mogę znaleźć :/
Tak to wygląda:
https://www.youtube.com/watch?v=YUK-bUw ... eftVTv8imQ

Ustawiał ktoś już taki ? Proszę i szybką pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 lis 2014, 18:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 16:05
Posty: 361
Lokalizacja: Żory
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Zakładaj zapłon z powrotem, żeby się dowiedzieć czy masz dobrze ustawiony rozrząd:

Ustaw magneto w pozycji T (w pokrywie masz od góry wykręcaną "śrubkę", przez otwór widzisz literki na magnecie. Musisz mieć tam " T", jak kręcić wałem? W pokrywie powinno być logo producenta odkręcane bądź też wkręcana większa zaślepka, zobaczysz nakrętkę na wale, używając klucza 14" nasadkowego możesz obrócić wałem.

Obrazek

Gdy masz już ustawioną pozycję T, cecha zębatki wałka rozrządu powinna się pokrywać z cechą na głowicy (najczęściej jest to jakiś nadlew, trójkącik, nacięcie, kreska) - jeśli nie masz to ustaw mniej-więcej jak na zdjęciu.

Obrazek

Zdjęcia z google grafika.




_________________

Romet Ogar 205 "Simromaha"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lis 2014, 19:28 
***

Rejestracja: 19 kwie 2011, 16:00
Posty: 526
Pojazd:
Właśnie ja w pokrywie nie mam tej dziury :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lis 2014, 21:00 
*

Rejestracja: 11 kwie 2013, 18:13
Posty: 57
Pojazd:
to odkręć dekiel i pod deklem powinien wystawac ostry kawałek metalu ze scianki który pełni funkcje strzałki i przekręć magnetem aż ten kawałek będzie trafiał na tą kreske l obok T. Na górze mozesz nie miec oznaczenia więc ustawiasz dwa mniejsze otwory równolegle do głowicy i jeden wiekszy ma byc wtedy u góry prostopadle do głowicy a jak jest oznaczenie to tak jak wyzej napisane

odkrec dekiel i zrob zdjecie dokladne, ładnie od góry, to ci w paincie zaznacze o jaką strzałke chodzi




_________________

https://www.facebook.com/pages/Xtreme-F ... 78?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lis 2014, 22:25 
***

Rejestracja: 19 kwie 2011, 16:00
Posty: 526
Pojazd:
Ok jutro po poludniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lis 2014, 3:17 
*

Rejestracja: 11 kwie 2013, 18:13
Posty: 57
Pojazd:
a co do hałasu w silniku to tak jak piszesz moze to byc łancuszek rozrządu bo np napinacz padł lub łańcuszek sie wyciagnął i trze po obudowie jednak nie sądze zeby przeskoczył bo jak przeskoczy o 1-2 ząbki pojawia sie odczuwalny spadek mocy a jak wiecej to poprostu rozwala zawory bo tłok w nie uderza. A nie wspominales nic o spadku mocy wiec pewnie go nie ma.




_________________

https://www.facebook.com/pages/Xtreme-F ... 78?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lis 2014, 7:30 
***

Rejestracja: 19 kwie 2011, 16:00
Posty: 526
Pojazd:
A czego dokładnie te fotki Ci zrobić ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lis 2014, 12:53 
*

Rejestracja: 11 kwie 2013, 18:13
Posty: 57
Pojazd:
jedną fotke wszystkiego co jest pod deklem od strony magneta




_________________

https://www.facebook.com/pages/Xtreme-F ... 78?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lis 2014, 15:22 
***

Rejestracja: 19 kwie 2011, 16:00
Posty: 526
Pojazd:
Ehh nie widac tu żadnych znaków na silniku które miały by sie pokrywać z tymi na magnecie :-/
http://abload.de/image.php?img=wp_20141126_001qcx5k.jpg




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lis 2014, 17:23 
*

Rejestracja: 11 kwie 2013, 18:13
Posty: 57
Pojazd:
Daj jeszcze zdjecie tak jakby od dolu bo nie widac nic ponizej magneta

-- 26 lis 2014, o 17:23 --

bo z tym T chodzi tylko o to zeby w czasie kiedy oznaczenie na zebatce walka rozrządu było prostopadle do cylindra, tłok znajdował sie w GMP czyli na maksa w górze. Dziwne ze nie masz otworu w którym mozna zobaczyc to T na magnecie ani nie widac oznaczenia w silniku. Znam jeszcze jedno rozwiązanie zobacz czy to oznaczenie na zebatce rozrządu pokrywa się z wycięciem podczas gdy wystający siusiek na magnecie jest idealnie na srodku iskrownika a magneto wtedy powinno być literką T na maksa w górze




_________________

https://www.facebook.com/pages/Xtreme-F ... 78?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy