Dzisiaj jest 24 lis 2024, 8:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 lip 2010, 6:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Witam! Kumpel zakupil wlasnie taka gilere no i co pierwsze zrobilismy to rozebralismy z plastikow, potem karcher i czyscimy. Po wyczysczeniu sciagnelismy filtr powietrza wyczysilismy go, potem gaznik, lecz jego nie tykalismy, nie rozbieralismy. Potem jeszcze zauwazylem ze jedna ze srubek na zaworze jest niedokrecona a jak sie potem okazalo to byk gwint wyrobiony, to jazda gwintownikiem i nowa srubke wkrecilismy i jest dobrze. Potem skrecilismy wszystko do kupy odpalamy, jade raz dwa, wracam a tu paliwo z przelewow ciurkiem leci. Co to moze byc? Acha gaznik to Dellorto 32 nie pamietam jaki model ;)




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 16:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
plywaczek sie zawiesil :) rozkrec diekielek i dmuchni , poruszaj skrec . I bedzie ok :)




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy