Dzisiaj jest 24 lis 2024, 8:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 gru 2009, 7:37 
*

Rejestracja: 15 lis 2009, 18:28
Posty: 21
Pojazd:
Witam mam aprilie rs 125 2005 rok wymieniam w niej tłok na wossnera kuty i niewiem ile mam ja docierac i jak jezdzic prosze o pomoc




_________________

:)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 16:14 
Zbanowany

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:43
Posty: 16
Pojazd:
nie przegrzać go proste powoli jeździc czasem przycisnąć po 20-30 minutach krotki odpoczynek i dalej dawaj, do 1000km powinno starczyć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 22:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2009, 19:36
Posty: 128
Pojazd: GOLF TDI
Nie docieraj w ogóle cylnderów aluminiowych się nie dociera tylko nie przegrzej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 22:48 
*

Rejestracja: 15 lis 2009, 18:28
Posty: 21
Pojazd:
takiej odpowiedzi sie spodziewałem dzieki




_________________

:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 17:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Tłok dociera sie w zaleznosci od jego materiału czyli sam aluminiowy dłuzej jak z powłoką teflonową. Do 800 km tłok sie powinien ułozyc . poczytaj na motor-techu tam wszystko dobrze opisane.

A cylindrow może sie nie dociera , ale chodzi o tłok zeby sie ułozył w cylindrze , wiec chyba tez nie można jezdzic cały czas na niskich obrotach , tylko co jakis czas walnac mu manetka na 7-8k obrotow.. oczywiscie raz na jakis czas nie co chwila.

I cylindry sa tylko z zewnatrz aluminiowe zeby odprowadzały dobrze ciepło.. sa albo z powłoką nykasylowa , albo tuleja zeliwną. jak sie myle co do tego to prosze o napisanie , bo sam jestem ciekaw czy jest aluminiowy w miejscu pracy tłoka




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 31 gru 2009, 17:29 przez teac27, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 17:38 
*

Rejestracja: 15 lis 2009, 18:28
Posty: 21
Pojazd:
Tak cylinder jest aluminiwy z warstwą nicasilu a vossner moim zdjniem to najlepszy wybór a jeszcze powiedzcie czy lepiej jedno pierścieniowy czy dwu pozdr




_________________

:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 7:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2008, 9:26
Posty: 121
Lokalizacja: Hajnówka
Pojazd:
kuczma93 pisze:
Tak cylinder jest aluminiwy z warstwą nicasilu a vossner moim zdjniem to najlepszy wybór a jeszcze powiedzcie czy lepiej jedno pierścieniowy czy dwu pozdr

Taki jaki szedł taki kup.




_________________

Rozpoczynamy projekt :).
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0 zobacz:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 14:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 cze 2010, 20:40
Posty: 6
Lokalizacja: Września
Pojazd:
Cytuj:
Nie docieraj w ogóle cylnderów aluminiowych się nie dociera tylko nie przegrzej.


RS 125 na dtarciu jeździ się nie przekraczając 7tys rpm bez przeciążeń (bez pasażera itp.), trzeba też kontrolować temperaturę silnika aby była optymlana... 500 km spokojnie wystarczy ;]] szerokiej drogi życzę na RS :D :cool:




_________________

APRILIA RS 125 TUONO:
Dellorto VHSB 34, Dyfuzor Arrow, końcówka Gianelli
Malaguti f12 Phantom: (sprzedany)
Cylinder Stage6 Sport Pro, Dellorto 17.5, Membranki Polini, Wariator Polini Speed Control, Pasek RMS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 16:40 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
jeśli jest teflon na tłoku pierwsze 2 zbiorniki ostrożniej
jeśli nie było teflonu do ok 300km z umiarem
najważniejsze aby nie przegrzać




fajnie że temat z ubiegłego roku....


Ostatnio zmieniony 22 lip 2010, 16:40 przez enduromaster, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy