Dzisiaj jest 20 maja 2024, 14:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 sie 2010, 15:03 
*

Rejestracja: 01 sie 2010, 14:54
Posty: 4
Pojazd:
czesc, mam kilka pytan bo zamierzam kupic w nie dalekiej pzyszłosci crossa
1.jak sie jezdzi 2T a 4T
2.czy yamaha wr450f była by dobrym wyborem czy moze wr250f
3.jest jakas różnica miedzy np wr450f a wr450
4.czym się sugerować przy zakupie używanego motoru aby nie kupic złomu


Ostatnio zmieniony 01 sie 2010, 15:12 przez adi7272, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 17:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Miałeś już wcześniej jakiegoś crossa ?? bo jak nie to zapomnij o tych co podałeś.

1. Na 2t w pojemnościach mniejszych niż 250 lecisz prawie cały czas na pełnym ogniu do czego trzeba być dobrym zawodnikiem

4t jest bardziej spokojne i idzie fajnie z dołu łatwiej ruszyć pod górę wyjechać gdzieś itd ogólnie dużo lepsze na początek tylko że jak kupisz używane to drugie tyle dołożysz.

2. wr250f jeździłem i powiem że bardzo miękki i spokojny motorek a jak odkręcisz to jest czym jechać. Na 450 to już jest masakra.

3. F to jest wersja typowo terenowa

4. Stan ogólny motocykla wszystkie luzy itd silnik,. wycieki itd najlepiej jedź kupować z mechanikiem albo z kimś kto się zna.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 17:31 
*

Rejestracja: 01 sie 2010, 14:54
Posty: 4
Pojazd:
nie miałem wczesniej crosa, jezdziłem raczej simsonami, komarkami itp.(ale jechałem 125 kolegi i bardzo dobrze mi szło chociaz jednak jak dla mnie troche słaba)
wiec jaki motorek polecasz tylko nie 125cc3 bo niechcem go po krótkim czasie zmieniac, i tracic na tym. chcem kupic dobry motor na pare lat i dlaczego napisałes ze jak kupie uzywanego to 2 tyle dołoze ? czy uzywane sa tak dobite


Ostatnio zmieniony 01 sie 2010, 17:45 przez adi7272, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 18:14 
*

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:11
Posty: 69
Lokalizacja: Sobótka
Pojazd:
Wr 250..
Na 450 się nie pchaj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 18:49 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
szukaj ćwiary 4t

mocy wystarczająco ale ponieść też potrafi

250 2t pomiń, dobrze wyregulowana ciągnie nie gorzej niż 450 4t i potrafi sponiewierać doświadczonego ridera




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 18:53 
*

Rejestracja: 01 sie 2010, 14:54
Posty: 4
Pojazd:
zastanawia mnie czemu 250 2T jest niemal tak dobra jak 450 4T przeciez teoretycznie 450cc3 powinna byc mocniejsza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 18:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Na 125 w 2t prędzej sobie zrobisz krzywdę niż na 250 4t.

Jak kupujesz dajmy na to YZ250F i jak w każdym crossie zaraz musisz robić remont i wymieniasz tłok, łożyska, korba, rozrząd , zawory, i w najgorszym wypadku cylinder.
Tłok do 4t kosztuje 500 - 600zł zawory ponad 600 zł do tego dolicz sobie resztę. Cały remont kosztuje w granicach 3tys zł więc tyle musisz doliczyć do ceny zakupu motocykla.

Cytuj:
zastanawia mnie czemu 250 2T jest niemal tak dobra jak 450 4T przeciez teoretycznie 450cc3 powinna byc mocniejsza


Każdy 4t jest słabszy od 2t.
w motocrossie masz klasy
80ccm (80 / 85 ccm 2 i 125 / 150 ccm 4t)
MX2 (125 2t i 250 4t)
MX1 (250 2t i 450 4t)
i to są swoje odpowiedniki mocowe jakby.

250 2t jak nie wkręcisz to mocy nie uzyskasz a w 450 4t moc jest od razu.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 02 sie 2010, 0:31 przez Konrad324, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 19:09 
*

Rejestracja: 01 sie 2010, 14:54
Posty: 4
Pojazd:
a co ile powinno się robić taki remont, co jakiś czas czy tylko na początku jak kupie motor? no i czy taki remont po zakupie jest konieczny? i czy nie lepiej było by kupić nową załóżmy yamahę yz250f? sory ze tak się o wszystko wypytuje ale w grę wchodzą dość doże pieniądze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 19:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tłok co 20 mth jak jeździsz po lesie to nabijesz ani się nie obejrzysz w 2t korbę zmienia się co 3 tłoki nie wiem jak jest z 4t ale chyba podobnie, w każdym bądź razie przez 2 - 3 sezony jak jeździsz to wymieniasz wszystko. Lepiej kupić nową np. sprowadzić sobie i jeździsz jeden sezon a potem sprzedajesz wychodząc na zero albo jeszcze zyskując na tym.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sie 2010, 20:01 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 23:10 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
co 2 tłoki zmiana korby dla bezpieczeństwa

20mth ? to chyba tylko jazda po torze na odcięciu, ćwiara spokojnie dobija do 80-90mth przy amatorskiej jeździe
jeśli motocykl był prawidłowo serwisowany od początku to pojeździ bardzo długo
u mnie ludzie pomykają po 4-5 lat bez większego wkładu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 23:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Zalerzy jak kto jeździ ale lepiej tłoka zmienić jak już pora niż potem inwestować w cylinder.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 0:16 
*

Rejestracja: 02 lip 2010, 16:29
Posty: 44
Lokalizacja: Czarnków
Pojazd:
Konrad324 pisze:


3. F to jest wersja typowo terenowa



Nie,F to po prostu dopisek do 4T ;)

No i z klasami w MX też się pomyliłeś - MX1 i MX2 na odwrót ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 0:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
No racja tak to jest jak się na szybko coś pisze. Co do tego F to tak jest to dopisek Four Stroke. Napisałem tak temu że WR250X jest szosowa a WR250F terenowa. Przy innych to oznacza tak jak mówisz np. KXF CRF tylko suzuki ma Z (RMZ)




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 15:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Cytuj:
ćwiara spokojnie dobija do 80-90mth


Co? Jeszcze takiego przypadku nie spotkałem nigdy w życiu (chyba że mówisz o enduro 4T). Na 2T wyczynie nie polecam jazdy dłużej niż 30-35mth, chyba że chcesz w końcu pchać motor do domu. Kumpel ma YZ 250 2007r i 1 remont w sezonie musi być (+/- 30mth). Po torze jeździ sporadycznie, częściej po lesie ale też tylko w weekend. Łapy wyrywa razem z barkami, paliwa źre jak Ferrari i jak najbardziej NIE polecam jej jako 1 prawdziwy motor crossowy. Nie pakuj się w wyczyny jeśli nie myślisz o startowaniu w najbliższej przyszłości w zawodach albo nie masz grubego portfela.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 21:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
W wyczynie tłok korba itd to jest element eksploatacyjny tak jak opony i wymienia się tłoka co te 30 mth i już. Jak chcesz kupić crossa to doradzą ci co i jak na forum http://www.forum.motox.com.pl/ . Tam jest dużo ludzi którzy się znają na tym temacie.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 02 sie 2010, 21:50 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 22:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
No w 4T wyczynie przy lajtowej jeździe 80mt/h przejedziesz. Tylko do lajtowej jazdy nie widzę sensu kupowania fulla, lepiej kupić enduro typu WR250F czy Husqvarna TE 250.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 1:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tylko że WR jest oryginalnie blokowane a jak odblokujesz w pełni to masz to samo co YZF czyli na jedno wychodzi. Hondy XR i suzuki DR są takie że robisz remont raz na jakiś czas.
Jak chcesz jeździć spokojnie po lasach to kupujesz sobie takie DR 350 albo XR 400 i nie martwisz się o motogodziny itp. I jak 4t to tylko z rozrusznikiem bo jak ci się takie 250 typu YZF zaleje na potoku to padniesz zanim go odpalisz.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 03 sie 2010, 23:48 przez Konrad324, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 22:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Konrad324 pisze:
Tylko że WR jest oryginalnie blokowane a jak odblokujesz w pełni to masz to samo co YZF czyli na jedno wychodzi. Hondy XR i suzuki DR są takie że robisz remont raz na jakiś czas.
Jak chcesz jeździć spokojnie po lasach to kupujesz sobie takie DR 350 albo XR 400 i nie martwisz się o motogodziny itp. I jak 4t to tylko z rozrusznikiem bo jak ci się takie 250 typu YZF zaleje na potoku to padniesz zanim go odpalisz.

No zmienisz jeszcze w WR zapłon i wydech na ten seryjny od YZF i wtedy masz YZF mocowo.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 23:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
No tak bo WR to YZF ze światłem. Tylko że WR seryjne jest słabsze dużo od YZF.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 2:04 
*

Rejestracja: 06 kwie 2010, 15:49
Posty: 10
Pojazd:
Bo wr to jest enduro . Tak jagby ciągnik ;D wałki są inne i skrzynia . wr ma dłuższe biegi żeby po piachu ciągnęłą i po błocie itp :D a yzf krotkie na tor przystosowane .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy