Dzisiaj jest 01 lis 2024, 0:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 sty 2011, 16:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 19:34
Posty: 288
Pojazd:
ogar 200 z silnikiem jawka 50 silnik poskladany kompletnie uszczelnione wyregulowane skompletowane jak najdokladniej gaznik wyczyszczony zaplon ustawiony (nawet jesli bylby za pozny lub przyspieszony powinien cos dac jakies oznaki zycia) iskre jest i wystarczajaco duza (odl ok 1cm niebieska ) znacie moze jakies przyczyny braku odpalenie??



..... paliwo dostaje bo zalewa go mozliwe z ta komprsja (a najbardziej mozliwe)

a nie moze byc tez czasem ze iskra jest ale pod wplywem cisnienia zanika??


Ostatnio zmieniony 30 sty 2011, 16:27 przez bartek758, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 16:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Raz że zły dział dwa że może paliwa nie dostawać trzy sprawdź kompresje tyle i tak naprawde nic wiecej




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 19:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Jeśli nie odpala to skąd wiesz ,że dobrze wyregulowany.To jest stary sprzęt więc wszystko jest możliwe.Główne przyczyny to GAŹNIK ,ZAPŁON,KOMPRESJA.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 21:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 19:34
Posty: 288
Pojazd:
gaźnik czyszczony a nie wiem co chciałbyś w nim regulować jak tam masz tylko 2 dysze i jedna śruba od ustawiania przepustnicy ... na źle ustawionym zapłonie powinien się odezwać co do kompresji przyznam ci racje ale jak masz mi pisać co wiem a czego nie to nie pisz w ogóle w tych silnikach zawsze jest problem z wyżej wymienionymi przez ciebie częściami no i z kompresją




_________________

Boga nie ma jest motór ... :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2011, 12:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 20:10
Posty: 254
Lokalizacja: Ciechocinek
Pojazd:
wojak, jak zauważyłem pisze byle pisać :) choć pojęcia za dużego nie ma.... bartek758, a dawałeś mu do cylindra bezpośrednio paliwko, żeby spróbował odpalić?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2011, 15:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 19:34
Posty: 288
Pojazd:
15Hz pisze:
wojak, jak zauważyłem pisze byle pisać :) choć pojęcia za dużego nie ma.... bartek758, a dawałeś mu do cylindra bezpośrednio paliwko, żeby spróbował odpalić?

tak tylko pryknął raz czy dwa i nic więcej dzisiaj coś popatrzę to napisze czy coś się działo :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2011, 15:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 mar 2010, 22:25
Posty: 32
Lokalizacja: Koło
Pojazd:
Spróbuj nalać czystego paliwa w otwór od świecy. Jeżeli nie zapali to wymień świece, sprawdź kompresje. Napisz jeszcze czy masz kompresje dobrą?

Jeszcze jedno możesz mieć klin na wale zerwany ja tak raz miałem w simku wszystko było paliwo i iskra a się okazało że od strony zapłonu klin zerwany.




_________________

http://www.bikepics.com/members/mlodysimson http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=736390#736390


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2011, 15:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2010, 18:33
Posty: 535
Lokalizacja: Braniewo [NBR]
Pojazd:
może dostaje za dużo paliw zmiejsz dawke
jezeli lejesz paliow pod swicec i zatryni to os z paliwem




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=584288#584288 <<< HM CRE 70 SIX
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2011, 16:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 19:34
Posty: 288
Pojazd:
dzięki chłopaki za podpowiedzi silnik już działa zmieniłem pierścienie bo się nie przyjrzałem dokładnie przy rozbieraniu bo jak go kupiłem to już był w takim stanie ktoś po prostu na 1 szlif założył pierścienie na nominał i do tego już wyjechane po zmianie pierścieni odezwał się ustawiłem zapłon i pali od 1/2 kopa ciekawe jak długo tak będzie hehe




_________________

Boga nie ma jest motór ... :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy