Dzisiaj jest 21 wrz 2024, 21:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 lut 2011, 14:08 
*

Rejestracja: 14 paź 2007, 12:29
Posty: 21
Lokalizacja: Wąbrzeźno
Pojazd:
Witam , czy to jest blokada ta "zwężka" ? Jeśli tak to jak ją wyciągnąć ? Pozdrawiam

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 15:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lis 2010, 12:12
Posty: 230
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
Według mnie jest to blokada gdyz mam AM6 i mam o wiele szerszy przelot w membramie




_________________

MKII Racing SWAP P/G
Aprilia RS 50 Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 15:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
możesz wyciąć to gorącym nożem lub wziąć kamień szlifierski na wiertarkę i to poszerzyć tylko później weź papierek ścierny i wygładź ścianki żeby nic nie blokowało przepływu :wink:




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 16:08 
*

Rejestracja: 14 paź 2007, 12:29
Posty: 21
Lokalizacja: Wąbrzeźno
Pojazd:
Dziękuję za pomoc ;) Znalazłem temat "nierozwiązany problem am6 ;/" I tam właśnie Drifter16 miał taki sam zawór membranowy jak ja, wziąłem go "wybiłem" na imadle i teraz pozostaje mi to założyć i zobaczyć jakie rezultaty. Ogólnie szukam problemu który gryzie moje moto nie ma on siły na niskich obrotach. Jak go chce przegazować na postoju jak stoi na wolnych obrotach to się nie wkręca na obroty. Musze mu strzelić ssaniem żeby się wkręcił. Jest to rieju mrx 2004 roku , pochodziłem trochę po różnych forach i zauważyłem że pare osób miało problem z motorkami z 2004roku podobny do mojego.
mam identycznie jak na filmiku

http://www.youtube.com/watch?v=KdAliiHmazY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 16:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Kranik masz podcisnieniowy? Bo slychąć żę paliwa nie dostaje




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 16:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Sprawdź świece ( lepiej wymień ) , przeczysc gaźnik i filtr powietrza,i wyreguluj gaźnik. Napewno pomoże. :wink:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 18:10 
*

Rejestracja: 14 paź 2007, 12:29
Posty: 21
Lokalizacja: Wąbrzeźno
Pojazd:
Nie mam podciśnieniowego mam normalny otwierany. Świecę wsadziłem ngk BR8ES a wcześniej miałem BR9ES. Filtr powietrza przeczyszczony i gąbka "wyprana" nie jest nigdzie pęknięta ani nic. Gaźnik gruntownie czyściłem tzn wykręciłem wszystkie śruby z gaźnika wymoczył się około 2 godzin w benzynie i przedmuchałem go kompresorem. Regulacja praktycznie nie wpływa na chód silnika , gaźnik jak dobrze pamiętam PHBN16 , dysza główna to 108 próbowałem z dyszami od 75 do 100 nie daje rezultatów. Cylinder jaki w moto siedzi to top performance 49cm i wydech leo vince v6 . Jakieś pomysły ? Dodam że na oryginalnym wydechu i cylindrze było jeszcze gorzej. Jak już złapie rezo to jest strzała ale ma problem dojśc do rezo. powiedzmy jade na 4 biegu okolo 40 km/h i rezo nie mam mimo że dodaje mu gazu to motorek nie przyspiesza tylko zwalnia.


Ultimatus a króciec ma większy przelot? bo mój króciec ma minimalnie większy przelot niż ta zwężka co w nim siedziała.


Ostatnio zmieniony 05 lut 2011, 18:40 przez novator14, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 19:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Wyreguluj gaźnik. Wyregulować to nie jest pokręcić śrubką przez 10 sekund i już. W dziale Zrób to sam masz kilka poradników w tym i mój w którym jest przedstawione co za co odpowiada.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 20:12 
*

Rejestracja: 14 paź 2007, 12:29
Posty: 21
Lokalizacja: Wąbrzeźno
Pojazd:
Wiem jak się reguluję gaźnik. A przepustnica jak powinna być ustawiona ? Wydaję mi się że na środku a ja mam ją na najniższym ząbku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 21:31 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 12:28
Posty: 102
Pojazd:
sprawdź płytki na membranie !!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 21:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Przepustnicy się nie ustawia tylko iglicę. Poczytaj trochę o tym najpierw.
Iglica optymalnie jest na środkowym ale ustawiona ma być tak żeby silnik chodził jak należy.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 22:42 
*

Rejestracja: 14 paź 2007, 12:29
Posty: 21
Lokalizacja: Wąbrzeźno
Pojazd:
Płytki membrany odstają w 3 miejscach , szczelina o grubości żyletki. Przejęzyczyłem się miało być na iglicy ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 0:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Płytki nie mogą odstawać.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 9:05 
*

Rejestracja: 14 paź 2007, 12:29
Posty: 21
Lokalizacja: Wąbrzeźno
Pojazd:
A mogę je obrócić na 2 stronę ? jak je obrócę to wtedy będą dolegać. Na razie nie zbyt z kasą stoję więc chyba na razie je obrócę a jak będę miał kasę to wymienię płytki lub cały zawór.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 10:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
na jakiś czas możesz odwrócić, sam tak zrobiłem




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 13:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jeżeli teraz nie są na drugiej stronie to powinno to pomóc.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 10:18 
*

Rejestracja: 14 paź 2007, 12:29
Posty: 21
Lokalizacja: Wąbrzeźno
Pojazd:
A więc tak dziś się biorę za składanie moto , płytki obróciłem i nie ma prześwitu. Przestawię iglice na środek i może zmienię dyszę na 95 i spróbuję wyregulować . Kupię jeszcze benzynę z BP bo teraz mam z jakieś miejscowej stacyjki, może zła jakość benzyny. Zdam rezultaty z moich prac.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 20:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2009, 17:55
Posty: 170
Lokalizacja: Chojnice
Pojazd:
novator14 pisze:
Witam , czy to jest blokada ta "zwężka" ?


Napisz czy lepiej chodzi po wycieciu bo tez tak mam.




_________________

L@$kUś ~ Peugeot XP6 ;]

Keeway Huricane 70cc S6 Racing -> Aprilia sr morini ditech/gaźnik -> Aprilia rs 80 dr evo .. ->Yamaha Neos (MBK Ovetto)70cc -> Derbi gpr -> Peugeot XP6 80cc ;]

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=906259#906259




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2011, 12:56 
*

Rejestracja: 14 paź 2007, 12:29
Posty: 21
Lokalizacja: Wąbrzeźno
Pojazd:
A więc złożyłem moto , trochę lepiej jeździ ale tylko i wyłącznie na wysokich obrotach na niskich różnicy nie widzę. Teraz jak złapie rezo to idzie super nawet w 2 osoby i pod wiatr. Przełożenie jakie mam to 14:49 w jedną osobę kiedyś na stockowym wydechu miałem 95 km/h z górki jeszcze więcej. Teraz na sportowym wydechu jeszcze nie mierzyłem prędkości (brak zegarów) ale "slychać" że kręci wyżej. Mam jeszcze taką ciekawostkę , u sąsiada stoi senda po remoncie , odpalaliśmy ją na "pych" bo się urwała kopka i ona na 2 stawia o wiele większy opór niż moje rieju na 1 , czyli wychodzi z tego że czeka mnie szlif ;d ? Zapala od kopa zawsze , kopka chodzi dość luźno. Postaram się zmierzyć kompresje manometrem o ile takowy uda mi się gdzieś pożyczyć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2011, 13:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak kopka chodzi luźno i na 2 oporu nie ma to czeka cię wymiana tłoczka. 50ccm nawet z małą kompresją pali od kopa.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 08 lut 2011, 13:02 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy