Dzisiaj jest 05 lut 2025, 10:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 kwie 2011, 20:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2010, 10:59
Posty: 705
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
Tak jak w temacie. Jakie i jak je usunąć. :?: :roll:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 7:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Może byś rok napisał bo były 4 modele ich i skąd mam zgadywać??




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 13:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Podepnę się. Moje DT ( czy tam MBK ) jest z 2004r, czy były blokady na membrankach? I mam moduł Ducati Energia i kreci go do 10 000 rpm, a jak miałem GPR i ten sam moduł to do 12k rpm sie kręcił jak nie wiecej. Da się to odblokować czy trzeba kupic nowy?




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 14:04 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Dt czy tam X-Limit w rocznikach 03r do 06r były blokowane na zębatkach wsadzano im 11t z przodu i 60 parę z tyłu.Kolejna rzecz to blokada wydechu na początku dyfuzora idzie rurka cieniutka do czegoś tam i później do filtra powietrza.Po zdjęciu czegoś tego już moto zyskuje więcej mocy lecz jeszcze w środku siedzi tam katalizator który blokuje przepływ spalin.I 3 blokada to po prostu mała dysza o rozmiarze 68.W przypadku roczników powyżej 2007r blokowane są na module.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 15:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2010, 10:59
Posty: 705
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
Ja posiadam 2009r.




_________________

MotoZiomki !!!
http://www.facebook.com/Motoziomki?fref=ts
Zapraszam do polubienia !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 16:31 
*

Rejestracja: 01 sie 2010, 23:15
Posty: 101
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
a jakie powinny byc odblokowane zembatki?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 18:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
No to zależy jakie chcesz osiągi ja np mam 11t i 48t i leci około 90KMm\h




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 18:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
wojak Cos tutaj sie nie zgadza. Zembatki są juz chyba wymienione bo moto wolno nie jedzie, dyfuzor jest juz wymieniony na conti CHR, dysza głowna 105 ( gaźnik 16mm, brak stożka, iglica zapięta na środku ). Moduł nie był blokowany? Dziwne, bo na 5 i 4 jak i 6 biegu za cholere nie moge wykrecic wiecej niz 10 000 :| Dodam co sie da, lączenie dufuzora z seryjna koncowka jest za pomoca zgietej rurki i wsadzonej do wewnątrz ( zwezony moze jest przepływ z 2mm ), dyfuzor jest pod mocniejszy cylinder, wskazuje nawet na to średnica wlotowa ( zrobiłem tulejke ), filtr powietrza seryjny, niedawno wymieniłem w nim wkład ( poprzedni był poździerany ), nie moge idealnie wyregulować gaźnika, czasem jak przejade kawałek, zatrzymam sie i dam mu w palnik to przerwie i dopiero sie wkreci. No i jak jest zimny to pierdzi ( jakby odcięcie) dopiero jak go lepiej zagrzeje to wchodzi w rezo ( nbjsilniejsze przy 8600 obr/min ) i idzie jak rakieta, łancuch niedawno skracany. W czym nie halo?




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 18:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
EnzO_CK, No to nie wiem co masz z tym swoim sprzętem.Ja w garażu mam 4 Dt i wiem gdzie jest każda śrubka w niej także jak coś to ty nie masz racji.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 18:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
A ty Darkness, możesz rozblokować moduł rozwiercając literkę ,,O ''w module




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.


Ostatnio zmieniony 04 kwie 2011, 18:36 przez wojak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 18:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
wojak pisze:
to ty nie masz racji.

W takim razie powiedz co jest nie halo ;/ Nie narzucam nikomu mojej racji, mowie co sie dzieje.
A i dwie śruby dokrecające króciec są takie jakby z blokadą w środku, jak je wykrecic?




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 18:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Cytuj:
A i dwie śruby dokrecające króciec są takie jakby z blokadą w środku, jak je wykrecic?

One są bodajże na klucz typu Torx.Ja mam takie torxy z dziurą w środku i nimi bodajże by się dało, a jak nie no to przecinak i młotek :mrgreen:.Ja przed tą operacją spróbował bym jednak zmienić na mniejsza dyszę około 90.Dysza 105 jest trochę duża do 50ccm.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 20:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Sproboje z ta dysza, bo faktycznie z poprzedniego wkładu mało co zostało i mogł dostawać za dużo powietrza ;) Te śruby to chyba ampulowe ( imbus ) z dziurką. Albo taki dorobie albo natnę i wykręce




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy