Dzisiaj jest 28 lut 2025, 22:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 mar 2011, 17:08 
*

Rejestracja: 17 paź 2009, 12:17
Posty: 27
Lokalizacja: Bielawa
Pojazd:
Witam ,kupiłem tu gaźnik na forum,wyczyściłem według tutorialu również znalezionym na tym forum jednak nigdzie nie mogę znaleźć opisu gaziora,a słabo się na tym znam.

Dane : Motorower Aprilia AF1 50ccm , dozownik oleju odłączony,kranik przy baku.

Tam gdzie jest grzanie to mam zaślepić oba otwory czy mogę je połączyć jednym wężykiem ?
I co zresztą,pozaślepieć je,po podłączać gdzieś ? Gdzie podłączyć paliwo ?
Zrobiłem dwa zdjęcia i opisałem co wiem,a czego nie.
http://img861.imageshack.us/i/img20110315003large.jpg/
http://img703.imageshack.us/i/img20110315005large.jpg/

Z góry dziękuje za pomoc , jeśli jest podobny temat z dokładnym opisem , proszę o link.
Pozdrawiam !


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Kogni, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 18:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Cytuj:
Tam gdzie jest grzanie to mam zaślepić oba otwory czy mogę je połączyć jednym wężykiem ?


A jaka to różnica ??

Tam gdzie jest znak zapytania na 1 zdjęciu to paliwo a na 2 podciśnienie.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 18:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2010, 10:43
Posty: 77
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Pierwsze zdjęcie: Jak najbardziej do góry (wydaje mi się) Że to odpływ nadmiaru czy coś:p
Jak po lewo na dole od oleju.. i jak najbardziej po prawo ,,?" To od benzy..

Drugie zdjęcie ,,?" nie wiem ;p Wydaje mi się że podciśnienie.. Jakbyś mógł zrobić zdjęcie boku gaźnika to by było łatwiej..;p Ale cóż.. pomogłem co wiedziałem albo się domyślałem ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 18:22 
*

Rejestracja: 07 paź 2010, 16:25
Posty: 18
Pojazd:
Rucio pisze:
Drugie zdjęcie ,,?" nie wiem ;p Wydaje mi się że podciśnienie..


Na 100% jest od podciśnienia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 19:06 
*

Rejestracja: 17 paź 2009, 12:17
Posty: 27
Lokalizacja: Bielawa
Pojazd:
Dzięki chłopaki ! :D
A ten gumowy wężyk na dole ? Tam gdzie pływak jest.
Co z tym podciśnieniem i olejem ? Mam je tak zostawić czy pozaślepiać ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 19:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Nie tego od wyjścia od pływaka się nie zaślepia.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 19:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Ten od pływaka to spustowy z gaźnika.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 12:10 
*

Rejestracja: 17 paź 2009, 12:17
Posty: 27
Lokalizacja: Bielawa
Pojazd:
Ok chłopaki już rozumiem. Ale co zrobić z tym od podciśnienia i oleju ? Zostawić jak są czy muszę zaślepiać (jakieś lewe powietrze czy cuś)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 16:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak masz podciśnieniowy kranik to podłączasz a jak nie to szczelnie zaślepiasz.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 18:19 
*

Rejestracja: 17 paź 2009, 12:17
Posty: 27
Lokalizacja: Bielawa
Pojazd:
Ehh Panowie dziś założyłem gaźnik i same problemy...mimo , że to też gaźnik 12mm jak poprzedni to mój króciec nie pasuje...Dostałem wraz z nim ssanie , ale ono działa na jakiejś innej zasadzie niż moje poprzednie. Wcześniej miałem wajche,w tym jest linka,a na samym końcu taka wajcha :
http://img861.imageshack.us/i/img20110316003large.jpg/
Jak ją gdziekolwiek przykręcę to będzie się ruszać cały pancerz ,a nie środkowa linka.
Jak naciągam linkę ręcznie to wcale ona nie zaskakuje , to znaczy , że to ssanie będę musiał cały czas trzymać ręcznie ? Gaźnik jest z Rox'a




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 19:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Wajcha od ssania widać też jest z roxa i jest ona montowana przy kierownicy gdzie spełnia swoje zadanie. u siebie będziesz musiał trzymać ssanie cały czas chyba że to przerobisz jakoś.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 18:27 
*

Rejestracja: 17 paź 2009, 12:17
Posty: 27
Lokalizacja: Bielawa
Pojazd:
Coś wymyślę , a czy mógłbym nałożyć jakąś gumę na wlot gaźnika i króciec ? Nigdzie nie mogę znaleść gumowego na wcisk który pasuje na 12mm gaźnik...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 19:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Możesz dać gumę ale najlepiej by było króciec kupić odpowiedni.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2011, 11:46 
*

Rejestracja: 17 paź 2009, 12:17
Posty: 27
Lokalizacja: Bielawa
Pojazd:
A jak bym kupił np takie ssanie : http://allegro.pl/ssanie-linka-ssania-r ... 62403.html to trybiło by u mnie wtedy normalnie czy też musiałbym ciągle je trzymać ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 15:24 
*

Rejestracja: 17 paź 2009, 12:17
Posty: 27
Lokalizacja: Bielawa
Pojazd:
Kupiłem to ssanie , podłączyłem wsio i teraz zaczyna się problem . Największy to taki , że włożyłem w ten gówniany motorower ponad 2 kafle , a on dalej nie trybi :/
Moto odpala na ssaniu , na ssaniu nawet mogę dodać gazu i wbija na obroty po czym ledwo z nich spada.
Gdy wkręce obie śrubki na maks to nawet trybi bez ssania , tylko , że wtedy jak dodaje gazu zamiast wbić na obroty spada z nich od razu i gaśnie. Przy próbach regulacji efekt jest ten sam...

Na poprzednim gaźniku Dellorto SHA 14 12m , ąż takich problemów nie było,moto palił tylko pod górę nie zbierał się na 3 biegu...

Silnik AM3

Teraz mam dokładnie taki gaźnik http://www.dellorto.co.uk/merchandise/p ... ctionID=20


Ostatnio zmieniony 25 mar 2011, 15:38 przez Kogni, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 15:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Popróbuj coś z filtrem powietrza porobić tzn pozatykać wyjścia jak ma albo coś w tym stylu




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 16:27 
*

Rejestracja: 17 paź 2009, 12:17
Posty: 27
Lokalizacja: Bielawa
Pojazd:
Jutro zobacze . Jeszcze jakieś propozycje ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 17:57 
*

Rejestracja: 17 paź 2009, 12:17
Posty: 27
Lokalizacja: Bielawa
Pojazd:
A czy króciec może blokować jakoś ten gaźnik ? Obecnie mam metalowy , do gaźnika 12mm (styl taki tylko mniejszy http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... fef5d6c9a0 ) , a powinno być coś w tym stylu (na wcisk) http://allegro.pl/krociec-ssacy-tec-min ... ml#gallery .
Gaźnik i króciec połączyłem gumą taką http://allegro.pl/lacznik-guma-krociec- ... 89854.html na gaźnik weszła elegancko,a na króciec już luźno (musiałem zacisnąć). Czy jest możliwe , że to ten króciec blokuje gazior ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2011, 11:33 
*

Rejestracja: 17 paź 2009, 12:17
Posty: 27
Lokalizacja: Bielawa
Pojazd:
Witam po długim czasie. Kolejny problem. Wszystko podłączone ,nowy filtr powietrza, moto się ładnie wkręca na obroty na biegu jałowym i szybko spada. Nie ma problemu z jazdą po prostej i w dół,tylko moto ma niezłego muła do 6-7tys obrotow,dopiero jak przekroczy tą skale "to się zbiera" . Pod gore motor jedzie jeśli się wkręci na ok 6-7 tys obrotów,na 1 daję radę , na drugim biegu albo się rozpędzi,albo jedzie jednym tempem , na trójce nie ma szans go wkręcić, bo zwalnia...
Ktoś zna przyczynę ?Bardzo mi na tym zależy...


Ostatnio zmieniony 23 kwie 2011, 11:34 przez Kogni, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2011, 14:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Przyczyną jest silnik 2t który góruje w wysokich obrotach a na małych jest mu ciężko. I się nie dziw bo masz długie przełożenia w minareli am3.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy