Dzisiaj jest 22 lip 2025, 21:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 kwie 2011, 12:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Witam.

Mam problem z RS mianowicie dziś założyłem uszczelki na głowicy, zmieniłem pare rzeczy.

Odpaliłem, pochodził trochę i chciałem wrzucić go na max obr lecz tylko 8 tyś i koniec (przed wymianą też był taki problem)

Lecz zauważyłem zę po przekręceniu kluczyka w pozycji włączonych świateł wkręca sie nawet do 10tys...

I tu moje pytanie co to może być..?

Dlaczego po właczeniu oswietlenia wkeca sie bardziej jak bez świateł..?




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2011, 14:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Czyżby iskrownik padł? A linka dobra? (długość)




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2011, 16:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
totalover, tak linka dobra przepustnica w pełni otwarta...

A iskrownik można w jakiś sposób sprawdzić..?




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2011, 9:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
a weź kup odpowiednią świece i załóż nową zobaczymy co się stanie :)




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2011, 16:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Mam nową nawet 3... Odpowiednia ciepłota itp.




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 10:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Sorry za PPP.

A więc tak. RS nadal nie chce się wkręcać jednak jakieś 4 dni temu zaczęła jeżdzić normalnie aż do wymiany oleju.

Na luzie wkręca się do końca lecz czuć przy 8 tyś. takie "zachwianie".

Podczas jazdy muszę mieć ok. 1/8 odkecenia manetki bo inaczej zadusza się.

Ale gdy jest jakaś górka i dam full manete to troche poprzerywa aż dojdzie do 9 tyś i pożniej jest normalnie aż do 10.5 tyś.

I tu pytanie czego może to być wina..?

Czy może być wina wydechu..? Atualnie mam przespawany od 125ccm..?

PS. Dodam że jak zimna to się wkręca w miarę normalnie. Świeca wymieniana, dobra ciepłota, kolor kawa z mlekiem.




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263


Ostatnio zmieniony 21 maja 2011, 10:52 przez Krycha0, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 11:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2010, 15:41
Posty: 83
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
To może gaźnik byś wyregulował dobrze co ?

odpowiednia dysza regulacja i jazda !




_________________

wisniaOLN ; )

Lubię Zapierdalać !


Ostatnio zmieniony 21 maja 2011, 11:46 przez wisniaOLN, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 12:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Myślisz że bym nie pomyślał o tym..? Regulowałem na róznorodne sposoby..

Dysze od 85 do 120 aż do uzyskania odpowiedniego koloru świecy...

Dodam ze na ludzie jak mam wyłączone światła to do 8 tyś i koniec a jak włącze to kręci do końca lecz przy tych 8 ma takie "zachwianie"




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 16:20 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Krycha0, Wyjmij akumulator i zobacz bez niego jak będzie chodził.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2011, 17:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
wojak, gdy odłączyłem aku wgl bardzo słabo elementy elektryczne działały...

Tzn. Temperatura bardzo powoli sie ruszała, czujnik luzu ledwo świecił....

I przerywanie występowało już przy 7 tyś ....




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2011, 15:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Odświeżam....

Wie ktoś co to może być....

Za mała prądu daje przez co to może być spowodowane..?




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2011, 19:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Krycha0 pisze:
Za mała prądu daje przez co to może być spowodowane..?

Regulator napięcia jest odpowiedzialny za napięcie w instalacji.Więc wydaje mi się ,że regulator ci padł.Ale żeby nie wyrzucić pieniędzy na nowy regulator weź miernik elektryczny i sprawdź jakie jest napięcie.Oczywiście przy zwiększeniu obrotów jest większe napięcie




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.


Ostatnio zmieniony 25 maja 2011, 19:22 przez wojak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2011, 21:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
wojak, wydaje mi się że gdyby coś było z regulatorem to by paliło żarówki itp.




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy