Dzisiaj jest 31 lip 2025, 22:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 maja 2011, 10:31 
*

Rejestracja: 05 lis 2008, 20:53
Posty: 7
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Mam problem z rieju rs2 . 80cmm tlumik sportowy gaznik 19mm wal sportowy . Pewnego razu jade 1(bieg) gaz 2(bieg) gaz i nagle jakies 30% mocy ucieklo ale jechal wkrecal sie ale nie trzyma wolnych obrotow musi miec lekko 3.5tys zeby chodzil . zawor membranowy ok krociec ok patrzylem na zimering od strony zaplonu i tez wydawal sie ok . jeszcze zaobserwowalem dziwne objawy rozrusznik kreci sie jakby szybciej i jak sciagne swiece i poloze palec na glowicy (tam gdzie swieca) i pokrece rozrusznikiem to raz zasysa palca jak pompka podcisnieniowa a raz odpycha . prosze o pomoc . ja tak sobie mysle ze musze chyba wymienic zimering ale wole spytac bo moze ktos mial taki problem .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 11:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 20:34
Posty: 218
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Suzuki DRZ400S
a moze masz wydech seryjny?? albo przytkany




_________________

http://offroadowykiller.cba.pl/


Ostatnio zmieniony 29 maja 2011, 11:58 przez bike125full, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 12:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Wydech możesz mieć zapchany. Zmierz kompresję.




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 12:03 
*

Rejestracja: 05 lis 2008, 20:53
Posty: 7
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
no w sumie tak sie teraz zastanawiam moze byc . tlumik jest nowy zalozony jakies 5dni temu arrow




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 12:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Ja bym obstawiał na brak kompresji : rozrusznik kręci szybciej oraz nie trzyma wolnych obrotów. Wkręć mu śrubkę od mieszanki bardziej to powinno być ok ale jeżeli jest tak jak myślę to czeka cię wymiana tłoka. Wiadomo możesz jeszcze wyczyścić filtr i gaźnik to zobaczysz czy będzie lepiej.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 12:30 
*

Rejestracja: 05 lis 2008, 20:53
Posty: 7
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
no ok ale jedno sie nie zgadza to sie stalo w jednej sekundzie bylo to tak jak ktos by mi spadochron otworzyl sprawdze ten tlumik jest nowy wiec moze jakas wada w produkcji czy cos jak nie pomoze to potem zdejme cylek i popatrze tu i tam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 12:50 
*

Rejestracja: 05 lis 2008, 20:53
Posty: 7
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
no i jeszcze spaliny z wydechu wylatuja straszenie gorace reki nie utrzymasz nawet przy 10cm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 12:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Cyle właśnie sie często zacierają w sekunde, jedziesz i jebut, np wypadło zabezpieczenie sworznia. Z wydechu sciągnąłeś blokade? Kumpel w skuterze miał podobnie ze nie chciało wogole ciągnąć, koncowka się czymś zapchała.




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 13:17 
*

Rejestracja: 05 lis 2008, 20:53
Posty: 7
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
no tak ale on nie jest raczej zatarty bo odpala wciagnolem go na gorke i opdala tylko musi miec duze obroty tzn powyzej 3.5tys bo zgasnie ta praca silnika jest dlaniego tak jakby utrudniona cos mu przeszkadza moze byc to spowodowane mala ilosci oleju w przekladni ?? brakowalo ze 250ml




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 13:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Moja RS pali od 700-900 obrotow rozrusznik kreci do 1200 komprecha ok 8 barów

Sprawdz kompreche bo moze byc juz za mala




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 14:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Nie rozbierzesz to się nie dowiesz.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy