Dzisiaj jest 01 mar 2025, 6:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 lip 2011, 23:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Witam!
Sende kupiłem wczoraj(zamieniłem się za Aeroxa na full sporcie).
Mam z nią kilka problemów, które wyszły dzisiaj na zlocie.

1.Nie ładuje akumulatora. Co to może być? W ogóle napięcia nie ma.

2.Słabo świecą światła(prawie w ogóle).

3. Mam problem z obrotami. Wkręca się max. na 6tys. i więcej nie chce. Zaczyna przerywać.
Poprzedni właściciel zasugerował, że może to być wina regulacji(nie regulował) gaźnika, lub koła zamachowego.
Setup: Full seria, tylko cylek Airsal 70ccm(ponoć).

Proszę o wszystkie sugestie. Każdy pomysł jest ważny:)

Senda odpala normalnie, od kopa. Biegi wchodzą ładnie, nie wyskakują itp. Jednak te 3 mankamenty;/
Rocznik 2001.

Myślę też o założeniu większego gaźnika. Mam u siebie dellorto phbn 17.5(został z Aeroxa, bo kupiłem tam większy. Może on pomoże przy tym przerywaniu?).

Dysz mam sporo.
Wiedzę jako taką posiadam:) Jednak budowa silnika i schemat elektryki w Sendzie, to dla mnie czarna magia :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 0:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Ja bym szukał przyczyny w elektryce, zdemontuj prawy dekiel potem magneto i zobacz na iskrownik co i jak, sprawdź miernikiem czy cewki nie po palone.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 13:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Moim zdaniem regulator napięcia sprawdź czy napięcie jest na kablach od regulatora.A przerywanie to sprawdź świece, gaźnik ,kranik paliwa i dyszę główną ewentualnie kompresje i wydech.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.


Ostatnio zmieniony 31 lip 2011, 13:59 przez wojak, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 14:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Cylinder nowy, także kompresja jest. Świeca nowa, bo sam kupowałem. Kranik sprawny, bo zwróćiłem na to uwagę wczoraj. Paliwo podaje normalnie(mam transparentne węże, także widzę).
Jedyne co, to gaźnik.
Wydech też rozkręcałem, żeby zobaczyć jak to wygląda i jest wszystko ok.
Za chwilę idę sprawdzić elektrykę. Narazie posrpawdzam przewody, czy nie są poprzycierane, pourwane, bo sporo izolacji na nich jest. Także posprawdzam wszystko na nowo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 15:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
lucek15, Sprawdź jak łączą się kable idące z silnika na instalacje to może być głównym powodem.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 19:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Dzisiaj zrobiłem światła tylko tak, żeby działały - bezpośrednio pod akumulator podłączyłem. Narazie wszystko świeci. Co jakiś czas go podładuje.
Jutro sprawdzę wszystkie przewody. Na dniach wsadzę sprawny regulator napięcia.

Co do przerywania. To jak daję pół manetki, to jedzie normalnie. Jak dam więcej jak pół, to powyżej 6tys.obr/min zaczyna przerywać.
Mam nadzieję, że to ten gaźnik:)


Edit:
Żeby nie było, to ogarniam naprawę motorków. Ale wolę mieć pewność, oraz jakieś podpowiedzi:) Bo sam, to bym główkował niekoczniecznie wdobrym kierunku;] A tak to już jakieś odniesienie jest.


Ostatnio zmieniony 31 lip 2011, 20:09 przez lucek15, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 20:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak światła masz bezpośrednio z aku to odłącz w ogóle żółty kabel od iskrownika bo może gdzieś zwarcie być w instalacji.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy