Dzisiaj jest 12 gru 2024, 16:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 sie 2011, 17:59 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
Witam pewego dnia wracałem sobie do domu motor zaczął lekko przerywać wymieniłem świecę zostało bez zmian. Z rury wydechowej pluje, dymi na siwo niebieskawy kolor (słabiej odpala i jak odpale to mnóstwo tego dymu leci, nie trzyma wolnych obrotów i nie chce sie wkrecić pow 6 ) czytałem że to może być wina uszczelki pod głowicą ? ta powinna pasować http://allegro.pl/uszczelka-glowicy-der ... 63772.html
da rade upewnić się jakoś że to uszczelka pod głowicą 36 ziko pieszo nie chodzi xd

ide sprawdzić stan płynu w zbiorniku xd

edit zalałem pod korek teraz płynu

na pewno jakiś uszczelniacz albo uszczelka tylko może ktoś wie że jak by to był olej od skrzyni biegów jaki kolor dymu by był a jaki jak to płyn od chłodnicy.


Ostatnio zmieniony 18 sie 2011, 18:19 przez tomus, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 20:06 
*

Rejestracja: 28 lip 2010, 11:03
Posty: 52
Pojazd:
No jak zalałeś płyn chłodniczy tak jak powinien być no to chyba ubędzie jeśli to uszczelka pod głowicą nie??
Jak będzie brać olej z skrzyni to będzie mocno kopcil na biały i będzie czuć olej:)
Zreszta jak uszczelka pod głowicą to też.
Ja obstawiam uszczelke pod głowica sprawdz czy płyn chłodniczy uchodzi i bedzie wiadomo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 9:53 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
a czy to tłumacze tez spadek mocy i to że nie trzyma wolnych obrotów?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 10:20 
*

Rejestracja: 28 lip 2010, 11:03
Posty: 52
Pojazd:
Przy uszczelce pod głowica moc spadnie i wolne obroty tez.
Sprawdz ten płyn chłodniczy czy ubyje go.
Jeśli nie ubyje go to mogą być uszczelniacze.
Jaki ma kolor świeca??Może nie spala mieszanki tak jak ma może to być kabel WN(przebicie mieć)Membranki(np listek ukruszony czy coś i zalewa się przez co nie moze przepalić mieszanki tak jak ma i ma za mało mocy oraz kręci tylko do 6)


Ostatnio zmieniony 19 sie 2011, 10:22 przez mati49912, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 13:08 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
mati49912 pisze:
Membranki(np listek ukruszony czy coś i zalewa się przez co nie moze przepalić mieszanki tak jak ma i ma za mało mocy oraz kręci tylko do 6)


tak nie chce robić na zimnym, na ciepłym jak ten dym przepali to kreci max, sprawdzę tą uszczelkę i dam znać

edit

a jak cały płyn z chłodnicy wyleje i odpale go na chwile to coś się może stać, z pompą wody nic się nie stanie?


Ostatnio zmieniony 20 sie 2011, 13:48 przez tomus, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2011, 21:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Nic sie nie stanie mu. Możesz odpalić na 1-2 minuty. Jak poczujesz gorący cylek mocno to zgaś. Ale nie zalewaj go odrazu płynem tylko poczekaj az ostygnie. "!!" "!!"

Jaki ma kolor świeca. :?: :?: Ja miałem takie objawy jak mi wypluło uszczelniacz tam gdzie olej. (prawa kapa silnika)




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2011, 22:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
tomus pisze:
a czy to tłumacze tez spadek mocy i to że nie trzyma wolnych obrotów?


To są objawy zużytego tłoka.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2011, 6:12 
*

Rejestracja: 28 lip 2010, 11:03
Posty: 52
Pojazd:
Konrad324 pisze:
To są objawy zużytego tłoka.


Może być ale nie koniecznie to.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 18:50 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
po wymianie uszczelki pod głowicą dalej to samo ;/ a w niscalu co ile km tłok się wymienia?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 21:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Możesz powiedziec jaki ma kolor świeca :?: ,bo chyba zależy ci na czasie by szybko doprowadzic motor do ładu . : ) Jak świeca ma czarny kolor cała czarna to padł simering.

Pozdrawiam.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2011, 8:57 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
aha zastanawia mnie jeszcze jedno. jak moto postoi i wykręcę świece jest mokra ale wygląda jak by to było paliwo. dzisiaj przejadę kawałek i luknę jaki ma kolor. Kranik ciśnieniowy wiem że jest zepsuty ale nie przeszkadzało to nigdy więc może membranki coś za szwankowały. Ale mimo wszystko skąd ten dym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2011, 12:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2011, 20:48
Posty: 179
Pojazd:
a pierścienie całe olej ci pobiera mocno




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2011, 12:27 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
ma ktoś zdjęcie takiej świecy bo dzisiaj spojrzałem na moją jest czarna ale wpada w brąz lekko. mieszankę robię sam pierścienie całe leje 1;50 mam nowy olej teraz na Agito jeżdżę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2011, 13:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
tomus, Koniecznie sprawdź ssanie.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2011, 13:49 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
wyłączone ja zawsze mam wyłączone bo odpala od pierwszego kopa bez ssania




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2011, 14:43 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
tomus pisze:
wyłączone ja zawsze mam wyłączone bo odpala od pierwszego kopa bez ssania
Ale mimo to zobacz je tzn odkręć linkę i zobacz.Bo może na pół ssaniu chodzi.Ja miałem podobnie i okazało się ,że ten tłoczek był w połowie.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.


Ostatnio zmieniony 26 sie 2011, 14:43 przez wojak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2011, 22:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Tak... sprawdź tak jak mowi wojak,

Daj koniecznie zdjęcie świecy.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2011, 22:14 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
wojak jak zamkniesz ssanie to ta dźwigienka ma u ciebie luuz jakiś bo ja moge ja kawałek podnieść. i jak nie to to zostaje simmering czy są jeszcze jakieś powody nadmiernego dymienia?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 0:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Tak . moze być padnięty simering od strony sprzęgła.

Daj zdjęcie świecy to sie dowiemy. Mi tez padł uszczelnmiacz to wiem jaki powinien być kolor. : )




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 11:00 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
macie filmik jak dymi http://www.youtube.com/watch?v=7IcaejeFveA zdjęcia już wrzucam do neta ;)

fotki http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ee4 ... 0edde.html nie chciało złapać ostrości na świece robiłem parę fotek i tak jak przyłożę rękę do końcówki wydechu pluje ...

edit

doradzi ktoś co robić?


Ostatnio zmieniony 28 sie 2011, 9:33 przez tomus, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy