Dzisiaj jest 03 gru 2024, 14:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lis 2011, 17:58 
*

Rejestracja: 09 lis 2011, 17:48
Posty: 33
Pojazd:
Witam,mam Suzuki TS 50 wersję niemiecką z 5 biegową skrzynią,i silnik chłodzony powietrzem.Otóż motor nie wkręca się na prawidłowe obroty czyli 11/12 tyś.
Tylko na 7 tyś,co może być przyczyną ? Przypominam moto,posiada cewkomoduł i wydaję mi się że to on jest winien.Mam 2 cewko moduły,2 gaźniki i na każdym ten sam problem.

Tutaj filmik :

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... b0njZzESJ0


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 18:03 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Wygląda mi na to jakby się zalewał, lub był zablokowany. Ile masz ten motor, czy kiedyś kręcił wyżej?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 18:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2011, 16:47
Posty: 111
Lokalizacja: Mszczonów
Pojazd:
zmieniałeś coś czy wszystko z fabryki? mi to wygląda na gaznik, ale jak zmieniałeś...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 18:10 
*

Rejestracja: 09 lis 2011, 17:48
Posty: 33
Pojazd:
motor dostałem w częściach,poprzedni właściciel mówił że,rozebrał cylek bo nei miał wgl. mocy,okazało się się że płytki membrany nie dociskały,i przepuszczały.Zrobiłem to poskładałem i jeżdżę.Dostałem 2 oryginalne gaźniki w jednym powiekszylem dyszę na 80.Wydaję mi się że cewko moduł.Ogólnie motor w ogóle,nie jechał ponieważ był zapchany wydech,i wsadzona była kryza którą wyciąłem i pospawałem.

Edit :

Tego motoru były 2 wersję,niemiecka i japońska japońska miała 6 biegów i chłodzona cieczą a niemiecka 5 biegów i powietrze.Jak wiadomo w niemczech wolno śmigać 25km/h więc niemcy poblokowali cylindry.Od właściciela dostałem,cylinder z powiększonymi kanałami płuczącymi,odblokowane membrany.

Tak to wyglądało przed odblokowaniem:
http://www.bikepics.com/pictures/1641508/ - zablokowane płuki
http://www.bikepics.com/pictures/1641512/ - zablokowane płuki
http://www.bikepics.com/pictures/1641515/ - zablokowany króciec
http://www.bikepics.com/pictures/1641518/ - zablokowana membrana
http://www.bikepics.com/pictures/1641522/ - widok ogólny

Po odblokowaniu wygląda tak:
http://www.bikepics.com/pictures/1646608/ - odblokowane płuki
http://www.bikepics.com/pictures/1647884/ - odblokowane płuki
http://www.bikepics.com/pictures/1643603/ - odblokowana membrana

Zdjęcia nie moje,ale mam tak samo zrobione.


Ostatnio zmieniony 09 lis 2011, 18:21 przez brelo, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 18:43 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Czyli wykluczmy blokady w gaźnikach np. zwężki. W takim razie to blokada elektroniczna prawdopodobnie na module. Jaki jest rocznik tej maszyny?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 18:57 
*

Rejestracja: 09 lis 2011, 17:48
Posty: 33
Pojazd:
1992/1991 rok tak na dolocie do gaźnika jak widać była zwężka.Gaźnik 15,5 -16 mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 19:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2011, 18:59
Posty: 157
Lokalizacja: te cyce dziewice?
Pojazd:
Nie chce ci nic mówić ale ty masz cylinder przytarty ... Ciekawe jaka tam kompresja jest .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 19:23 
*

Rejestracja: 09 lis 2011, 17:48
Posty: 33
Pojazd:
dlaczego tak sądzisz ?;>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 19:25 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
musisz posiadać jakąś blokadę za module, nie sądzę aby cylek był przytarty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 19:29 
*

Rejestracja: 09 lis 2011, 17:48
Posty: 33
Pojazd:
też nie sądze,rozbierałem i cylinder był w porządku,jestem prawie pewnein że to blokada na cewko module.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 19:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2011, 18:59
Posty: 157
Lokalizacja: te cyce dziewice?
Pojazd:
Zobacz na pierwsze zdjęcie wyraźnie widać przytarcie oddaj go do szlifu lepiej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 19:33 
*

Rejestracja: 09 lis 2011, 17:48
Posty: 33
Pojazd:
Pisałem,że zdjęcia nie moje tylko poglądowe żeby zobaczyć jakie blokady były




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 23:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Ewidentnie blokada obrotów jak dla mnie. Zwłaszcza, że jak go trzymasz przy tych 7 tys. to tak delikatnie falują te obroty. Nawet jakby miał złą dyszę to na wolnych by się wkręcał ale pod obciążeniem nie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 0:30 
**

Rejestracja: 27 mar 2010, 22:07
Posty: 202
Lokalizacja: Raszyn
Pojazd:
masz w nim czujnik luzu? jak tak to zewrzyj kable od czujnika luzu i problem masz z głowy:D przynajmniej w wersji chłodzonej cieczą tak jest:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 8:17 
*

Rejestracja: 09 lis 2011, 17:48
Posty: 33
Pojazd:
no też jestem przekonany co do tej blokoady elektronicznej,ale mam 2 cewko moduły,i jeden "niby" jest odblokowany tak mówił poprzedni właściciel.Tylko że na każdym jest tak samo.

Cytuj:
masz w nim czujnik luzu? jak tak to zewrzyj kable od czujnika luzu i problem masz z głowy:D przynajmniej w wersji chłodzonej cieczą tak jest:D


Myślisz,że coś da ? hmm,nie słyszałem jeszcze o tym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 18:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
A różnią się te cewko moduły czymś z wyglądu? Mają inne napisy np?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 21:57 
*

Rejestracja: 09 lis 2011, 17:48
Posty: 33
Pojazd:
zupełnie niczym,oba identyczne jedyny napis to : NIPPONDENSO 129000-0070
Kupiłbym od chłodzonego cieczą,ale nie wiem czy GMP i skok tłoka jest taki sam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 21:27 
**

Rejestracja: 27 mar 2010, 22:07
Posty: 202
Lokalizacja: Raszyn
Pojazd:
Myślisz,że coś da ? hmm,nie słyszałem jeszcze o tym.[/quote]


miałem ts 50 xk chłodzone cieczą i to jest blokada.:) skok w tych silnikach jest taki sam, różnią się cylindrem i kapą bez pompy wody.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 21:43 
*

Rejestracja: 09 lis 2011, 17:48
Posty: 33
Pojazd:
i jak zwarłeś te kable,to wkręcał się na 11-12 ? ;>
to jest taki zielony kabelek,pod pokrywą sprzęgła ?


Ostatnio zmieniony 11 lis 2011, 21:44 przez brelo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 22:59 
*

Rejestracja: 11 lis 2011, 17:53
Posty: 6
Lokalizacja: Jasło
Pojazd:
w swojej rd mialem w gazniku srubke od dawki paliwa za bardzo wkrecona i mi sie wkrecal do 8 tys max, a kopcil przy tym tez sporo ;] i spalanie mial ogromne.
MOze sprawdz u sb przy gazniku jeszcze ?? reguluj ;]




_________________

Yamaha rd 80/50 mx




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy