Dzisiaj jest 28 lut 2025, 14:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 lis 2011, 19:41 
Zbanowany

Rejestracja: 09 sie 2011, 20:19
Posty: 379
Lokalizacja: ty mieszkasz ?
Pojazd:
Siemka mam crossa 110 i strasznie kopci nawet na gestym oleju a w dodadku bierze olej.wydaje mi sie ze go przegżałem lub przytarłem.co musze wymienic tłok pierscienie itp.czy simeringi ???


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 20:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
zdejmij cylinder, jak masz porysowaną tuleje to nowy cyl kup a jeśli masz idealną to same pierścionki. jak go przegrzałeś to długo ci to nie pojeździ na tym cylku bo go rozhartowałeś i nie już swojej wytrzymałości.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 20:11 
Zbanowany

Rejestracja: 14 wrz 2010, 20:00
Posty: 523
Lokalizacja: Krzemienica
Pojazd:
Furian50, żeby rozhartować żelazo trzeba podgrzać do ok 1000 C i powoli studzić ,więc raczej tak się nie stało.Sprawdź tuleję .




_________________

http://wygrajgry.pl/ref/129300
klikajcie!
JESTEM GIMBUSEM!
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 20:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
To nie jest czyste żelazo więc nie potrzeba takiej temperatury :) Było kiedyś zdjęcie na necie jak koleś wybił tuleję z simsona która była fioletowa więc to nie problem wi silniku chłodzonym powietrzem :roll:




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 21:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Przy zatarciu na tulei od zewnętrznej strony potrafią zostać fioletowe ślady więc temperatura musi być duża. Kup nowy cylinder z tłokiem bo do tego silnika to wyjdzie taniej niż bawić się w szlify.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 10:36 
Zbanowany

Rejestracja: 09 sie 2011, 20:19
Posty: 379
Lokalizacja: ty mieszkasz ?
Pojazd:
na tym cylku jezdze juz cały seson od marca do dzis i jest wszystko ok oprucz tego ze kopci i pali olej .czyli to nie simeringi?


Ostatnio zmieniony 26 lis 2011, 10:44 przez gruszkowaty, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 11:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak bierze olej to jedynie tłok, uszczelki lub uszczelniacze zaworowe.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 13:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Tak jak pisze Konrad. Simeringi nie mają tu nic do rzeczy, bo silnik i skrzynię biegów smaruje ten sam olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 13:34 
Zbanowany

Rejestracja: 09 sie 2011, 20:19
Posty: 379
Lokalizacja: ty mieszkasz ?
Pojazd:
to co lepiej kupic ?
http://allegro.pl/tlok-komp-atv-cross-1 ... 68566.html
czy to ?
http://allegro.pl/cylinder-tlok-uszczel ... 13958.html

czy pierwszy zestsaw trzeba docierac ?
uszczelki juz mam

jesli kupie pierwszy zestaw trzeba rozpoławiac silnik czy tylko odkrecic cylinder ?

ile to morze czasu zająć


Ostatnio zmieniony 26 lis 2011, 13:36 przez gruszkowaty, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 14:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Kup 2 zestaw i docieraj. Wymień olej w silniku, rozgrzewaj przed jazdą i nie katuj go przez około 300km. Później znów wymień olej i luta mu :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 14:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Furian50 pisze:
przez około 300km.


100km to jest wszystko.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 14:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Ok jak uważasz :) gruszkowaty, uważaj na temperaturę żebyś go znów nie przegrzał




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 14:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2011, 11:41
Posty: 27
Lokalizacja: Starogard Gdanski
Pojazd:
Masz 139fmb? Jak tak to kup chlodnice oleju. Dedykpwany zestaw to ok 200 zl (adapter, weze, chlodnixa) jak chcesz zaoszczednic kase to i sam sobie cos takiego zrobisz




_________________

Odwiedź mój projekt -> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=204383




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 14:49 
Zbanowany

Rejestracja: 09 sie 2011, 20:19
Posty: 379
Lokalizacja: ty mieszkasz ?
Pojazd:
Dafi,
to chinczyk wiec niewarto w niego inwestowac muwie oczywiscie o jakichs bajerach
a jesli kupie 1 zestaw to tez nie bedzie kopcił ??


jesli kupie pierwszy zestaw trzeba rozpoławiac silnik czy tylko odkrecic cylinder ?


Ostatnio zmieniony 26 lis 2011, 14:54 przez gruszkowaty, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 18:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Przy wymianie tłoka i cylindra nie trzeba rozpoławiać silnika. Odkręcasz tylko głowice i cylinder. Uważaj żebyś rozrządu nie przestawił. Jak kupisz sam tłok to nie wiadomo czy przestanie kopcić, to zależy od stanu cylindra. Ale skoro masz go już przegrzanego to kup cały zestaw tłoka i cylindra.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 20:47 
Zbanowany

Rejestracja: 09 sie 2011, 20:19
Posty: 379
Lokalizacja: ty mieszkasz ?
Pojazd:
jaka ruznica czy ma to jakies znaczenie kazdy ma 52,00mm 52,35mm i 52,20 czy nawet 52,40mm
jest jakas ruznica?




_________________

Lampa w carbonie do runnera tuning nowa 80 zł


http://allegro.pl/lampa-gilera-runner-w ... 15052.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 22:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tak jest "ruznica"




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy