Dzisiaj jest 30 lis 2024, 11:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 lut 2012, 23:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2011, 22:02
Posty: 204
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd:
Siema :wink: Tak jak w temacie - na ile mm średnicy zewnetrznej zrobic przejsciowke wydechu, tak zeby przejsciowka ta wchodzila do cylindra i nie bylo zadnych luzow, czy tez nie byla za wielka? Mam oryginalny cylek am6. :)




_________________

Zobacz Mojego RRX`a:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1018583#1018583
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rieju/Spike_50/124756

lumix206 pisze:
xpl, to jest tłok, jak nie masz tłoka to kup.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 10:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Jak oryginał to tulejka powinna mieć średnice 25mm z zewnątrz. Większe cylindry mają 28mm. Ale dla pewności sprawdź u siebie bo były takie przypadki że seryjny cylen miał 28mm :shock:




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 17:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 18:22
Posty: 335
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Ja właśnie bd dorabiał miałem swoją ale musiałem z wydechiem oddać to trzeba sobie kupić rurkę 3/4 cala ;p i dospawać . Mierzyłem jak sprzedawałem mój.




_________________

Nie ma Lipy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 18:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2011, 22:02
Posty: 204
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd:
Furian50, np. w cpi sm jest 28mm, tak jak mowisz :) Czyli jak przejsciowka bedzie miala 25mm to idealnie wejdzie w cylek? Bez zadnych luzów itp.? Musze sie 100% upewnic :lol:




_________________

Zobacz Mojego RRX`a:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1018583#1018583
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rieju/Spike_50/124756

lumix206 pisze:
xpl, to jest tłok, jak nie masz tłoka to kup.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 19:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Skoro w cpi masz 28mm to przejściówka musi być z 28 na 25 :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 20:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2011, 22:02
Posty: 204
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd:
Furian50, ojjjjj, zle mnie zrozumiales :D z tym cpi to byl tylko taki przyklad co do cylka z 28mm.
U mnie jest oryginalny cylek, ten mniejszy 25mm - jak mowisz. Wydech mam 28mm. I chodzi mi czy przejsciowka w miejscu, gdzie wchodzi do cylindra ma miec 25mm srednicy, czy moze 24mm, zeby nie byla za gruba? Czy tez przy 24mm bedzie za wielki luz, beda uciekac spaliny?
Streszczajac - 25mm vs 24mm srednicy przejsciowki.




_________________

Zobacz Mojego RRX`a:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1018583#1018583
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rieju/Spike_50/124756

lumix206 pisze:
xpl, to jest tłok, jak nie masz tłoka to kup.


Ostatnio zmieniony 16 lut 2012, 20:25 przez marianeq997, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 20:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
25 równo ma byc i wymień od razu oring w rowku

i nic nie będzie ciekło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 20:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Tylko zrób tak aby ta tulejka nie była zbyt długa bo może ci wydech za bardzo odstawać od cylindra. Mam nadzieje że wiesz o co chodzi :D Przez to może się skantować i mieć nieszczelności.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 21:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2011, 22:02
Posty: 204
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd:
seb94, Ok, dzieki :)
Furian50, Rozumiem, dzieki :)
Temat mozna zamknac :wink:




_________________

Zobacz Mojego RRX`a:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1018583#1018583
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rieju/Spike_50/124756

lumix206 pisze:
xpl, to jest tłok, jak nie masz tłoka to kup.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 21:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2011, 23:00
Posty: 131
Pojazd:
Furian50 pisze:
Jak oryginał to tulejka powinna mieć średnice 25mm z zewnątrz. Większe cylindry mają 28mm. Ale dla pewności sprawdź u siebie bo były takie przypadki że seryjny cylen miał 28mm


Mam airsala 70ccm i wydech seryjny w am6, jest szpara, da się to jakoś zniwelować?
Jakieś specjalne uszczelki?




_________________

limak1808 pisze:
ja bym był na takiego chetny
limak1808 pisze:
bym go
limak1808 pisze:
trzepał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 22:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Michal_Surface, szpara duża czy tylko niewielka ? jak niewielka to proponuję złożyć to na taśmę do tłumików. airsal ma z pewnością 28mm wejście, lecz powinieneś mieć tulejkę redukcyjną na 25mm o ile kupowałeś nowy wydech. Serie wydech też masz 25mm :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2012, 8:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Michal_Surface, Możesz to uszczelnić masą do tłumików np Bosal.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.


Ostatnio zmieniony 17 lut 2012, 8:12 przez wojak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2012, 9:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
wojak, dużo osób twierdzi że ten cement pęka przy am6 od wibracji czy coś.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2012, 12:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Przecież na każdym wydechu są wibracje i jakoś przy autach wytrzymuje ja bym tym uszczelnił tylko przed nałożeniem trzeba dobrze wyczyścić.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2012, 13:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2011, 23:00
Posty: 131
Pojazd:
O to chodzi? http://allegro.pl/bosal-pasta-monterska ... 58116.html




_________________

limak1808 pisze:
ja bym był na takiego chetny
limak1808 pisze:
bym go
limak1808 pisze:
trzepał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2012, 13:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Tak, o to chodzi. Dobra sprawa. Po zmontowaniu wystarczy odpalić silnik, gdyż temperatura utwardza ten cement.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2012, 14:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2011, 23:00
Posty: 131
Pojazd:
Dzięki;)




_________________

limak1808 pisze:
ja bym był na takiego chetny
limak1808 pisze:
bym go
limak1808 pisze:
trzepał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 17:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2011, 23:00
Posty: 131
Pojazd:
Siema!
Kupiłem ten cement, zakleiłem dziurę, minęło już 3 godziny a to dalej miekkie, z zewnątrz jedynie jest taka cieniutka powłoczka przyschnięta.
To ma tyle schnąć?
Nie odpalałem tego bo ta dziura którą ja mam ma ok 3mm i na 100% wywali to od razu.




_________________

limak1808 pisze:
ja bym był na takiego chetny
limak1808 pisze:
bym go
limak1808 pisze:
trzepał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 17:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
To ogrzej to jakąś opalarką.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 18:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Albo suszarką.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy