Dzisiaj jest 26 lis 2024, 23:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 lut 2012, 23:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2012, 1:07
Posty: 123
Pojazd:
Mierzyłem swój króciec i ma 12mm ale suwmiarka weszła do niego niecały centymetr. Na króćcu pisze 8.8 i taki symbol średnicy. Czy czasem nie ma tam jakiejś zwężki głębiej w króćcu ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 10:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
MaRyS, masz metalowy króciec ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 10:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2012, 1:07
Posty: 123
Pojazd:
Yyy, chyba tak :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 11:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
MaRyS, miałem taki sam i najpierw go rozwierciłem ale to i tak szkoda zachodu jak chcesz mówić o jakiejś poprawie to króciec na wcisk plus gaxnik dellorto 17,5 i poprawa kolosalna w porównaniu z tym seryjnym czymś




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 11:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2012, 1:07
Posty: 123
Pojazd:
No ale po wyjęciu tej zwężki powinno być chyba lepiej nie ? Seria podobno 90-95km/h pociągnie a mój 65-70km/h max więc szukam przyczyny :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 11:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
może ty mówisz o zwężce na membranach ? ja miałem metalowy króciec to on normalnie był taki zweżony i wgl pokaz foty najlepiej . na pewno nie chcesz zmienić gaźnika ? bo wiesz ten seryjny to tak się bardziej do kosiarki nadaje




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 11:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2012, 1:07
Posty: 123
Pojazd:
Zależy mi na niskim spalaniu. Fotki króćca dam jutro.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 12:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
MaRyS, a kto mówił że jak dasz wiekszy gaźnik to zauważysz wzrost spalania ? ja jak dobrze wyregulowałem 17,5 to po pierwsze spalanie nie wiem czy się wgl zmieniło bo nie byłem w stanie zauważyć a po 2 nie musiałem go tak kręcic po obrotach bo zyskał większą elastyczność czyli niższych obrotach miał lepszy ciąg




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 12:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2012, 1:07
Posty: 123
Pojazd:
Hmmm, teoretycznie spalanie zależy nie od średnicy gardzieli ale od dyszy tylko jak będzie dostawał więcej powietrza to będzie musiał dostać więcej paliwa - taka teoria. Zresztą oryginalny króciec nie obsłuży 17,5mm :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 13:28 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
MaRyS, to też ma w jakimś stopniu wpływ na spalanie. A po drugie tak piszesz o tym spalaniu, to czemu kupiłeś 2t? Sprzedaj tą rs i kup jakieś 4t 125 na 50 i spali Ci 3l i pojedzie ponad 100km/h np,. derbi gpr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 13:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
MaRyS pisze:
teoretycznie spalanie zależy nie od średnicy gardzieli ale od dyszy tylko jak będzie dostawał więcej powietrza to będzie musiał dostać więcej paliwa - taka teoria.


teoria jest teorią ale spróbój zmienić gaźnik i dobrze wyregulwoać to sie dowiesz prawdy

karol159620 pisze:
A po drugie tak piszesz o tym spalaniu, to czemu kupiłeś 2t? Sprzedaj tą rs i kup jakieś 4t


słuszna uwaga albo szybko albo oszczędnie

karol159620 pisze:
4t 125
]

skoro jeździ 50 to znaczy że nie ma uprawnien na 125




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 13:39 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
marcinek, 4t 125 zarejestrowana na 50cc :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 13:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2012, 1:07
Posty: 123
Pojazd:
Nie lubię 4T. Nie mówię o dużych prędkościach ale ja nie mogę w ogóle 4 ani 5b wpiąć bo zamula.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 13:55 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
MaRyS, mylisz się 4t 125cc jedzie nawet 140km/h i więcej i ma super start, moim zdaniem gpr 125cc najlepsza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 14:04 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
http://www.google.pl/imgres?q=ga%C5%BAn ... 29,r:1,s:0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 14:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2012, 1:07
Posty: 123
Pojazd:
https://lh3.googleusercontent.com/-qGg9 ... xgnbgf.jpg


Ostatnio zmieniony 01 mar 2012, 14:20 przez MaRyS, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 14:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
karol159620 pisze:
marcinek, 4t 125 zarejestrowana na 50cc :mrgreen:


a jeździsz takim czymś czy tylko fajnie ci się gada ? bo w momencie wypadku nie chciał bym miec 125/50

karol159620 pisze:
mylisz się 4t 125cc jedzie nawet 140km/h i więcej i


rs 125 ciśnie realne 160 a ma ponad 30 koni i mi wmawiasz że taka pi erdziawka 4t 125 pojedzie wiecej niż 140km/h widać że nigdy czegoś takiego nie miałeś




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 14:43 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
marcinek, rs 125 to 2t, ja miałem na myśli 4t derbi gpr, no może nie tyle co napisałem ale jak chcesz ekonomię to trzeba zrezygnować z mocy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 15:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2012, 1:07
Posty: 123
Pojazd:
Zwężka faktycznie była tylko ze w membranie. Myślę ze temat do zamknięcia ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 15:35 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
MaRyS, i co lepiej idzie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy