Dzisiaj jest 30 lis 2024, 4:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 mar 2012, 19:50 
*

Rejestracja: 21 maja 2011, 13:42
Posty: 75
Pojazd:
Witam, mam możliwość odkupić od znajomego yamaszkę dt 50r za małe pieniądze, nie jest chyba nawet rozblokowana, pierwsze co zrobię to ją rozblokuję i zrobię jakiś mały tuning, niewiem jaki fabrycznie ma gaźnik ta yamaha ale myślałem o gaźniku 17,5 i jakiejś większej dyszy i jakieś zębatki na prędkość tylko niewiem jakie, myślałem 12/13-47/48. Ile mogę pojechać na czymś takim? Yamaszka ma robić małe trasy więc wolę mieć zapas na v-maxie niż przyspieszeniu, i zależy mi żeby tak przy 70-80km/h w MIARĘ mało palił(nie spodziewam się cudów) i żeby jak będzie trzeba dojechać szybciej to poszedł trochę więcej


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2012, 21:59 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
gaźnik 17.5mm sam wystarczy nie musisz zmieniac dyszy, zębtaki 12/48 dadzą darę. 70-80 spokojnie będziesz jechał. Spalanie 3-3,5l a jak troszeczke zabawy na piachu lub po mieście (1,2,3,4 biegi) to 4l połknie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2012, 22:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Odblokowany,fabrycznie pali tak jak marlej napisał,prędkość v-max wynosi 90-100 km/h(w dobrym stanie),także nie musisz nic tam za bardzo tuningować....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2012, 19:09 
*

Rejestracja: 03 lut 2012, 22:23
Posty: 186
Pojazd:
ja mam dt50r z 2007 zębatki 12/53 i tłumik leo vince oczywiście odblokowany mój v-max to 93 przy piłowaniu a i jak miałem seryjne zębatki oraz tłumik to na zębatkach 12/45 leciałem 96 z seryjnym tłumikiem więc z leo powinienem




_________________

motorynka----komarek--- kadet -- kymco zx --- yamaha dt50r ---- !!!!! YZ 250 2T !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2012, 22:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2011, 6:58
Posty: 739
Lokalizacja: Gorzów
Pojazd:
maszko12, pewnie mu paliwa brakło typu większa dysza ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2012, 20:52 
*

Rejestracja: 21 maja 2011, 13:42
Posty: 75
Pojazd:
Rozglądałem się za gaźniczkami do dt to na mielochu dedykowane pod ten model i w ogóle pod am6 zaczynają się od 19mm, gdzie mam szukać 17,5?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 17:50 
*

Rejestracja: 03 lut 2012, 22:23
Posty: 186
Pojazd:
prosze bardzo jest http://allegro.pl/gaznik-dellorto-dell- ... 11353.html




_________________

motorynka----komarek--- kadet -- kymco zx --- yamaha dt50r ---- !!!!! YZ 250 2T !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 18:03 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Jeżeli masz trochę więcej kaski to rozglądnij się za sportowym tłumikiem . Efekt naprawdę zauważalny w porównaniu z serią :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 18:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2011, 6:58
Posty: 739
Lokalizacja: Gorzów
Pojazd:
Ch0m1k, też chciałem wydeszek ale do am6 z używkami jest spory problem w przeciwieństwie do derbi sendy... niestety




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 19:17 
*

Rejestracja: 21 maja 2011, 13:42
Posty: 75
Pojazd:
Na początek zrobię na przelot oryginalny tłumik, to też coś da, może kiedyś zmienie na jakiegoś leo vince. Czemu tak ciężko znaleźć gaźnik 17,5 do am6? Na allegro 1 używany to trochę słaby wynik. Nie pasują od minarelli ze skutera? np roxa? ze ssaniem ręcznym wyglądają tak samo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 20:33 
*

Rejestracja: 03 lut 2012, 22:23
Posty: 186
Pojazd:
co do przelotu nie baw się w to bo tłumik zjebiesz bo musiał byś całego dywka rocinać na 2 części i wyciągnąć ''gruszkę'' więc tego nie polecam a co do gaźnika to może by pasował ale krusiec musiał byś wymienić




_________________

motorynka----komarek--- kadet -- kymco zx --- yamaha dt50r ---- !!!!! YZ 250 2T !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 21:17 
*

Rejestracja: 21 maja 2011, 13:42
Posty: 75
Pojazd:
Czyli nie ma możliwości np w mielochu dostać dellorto 17,5 do dt? W innych sklepach też nie widze a jakoś brać używany gaźnik mi się nie widzi bo później różne czary się dzieją z motorem. Znalazłem tylko to http://allegro.pl/gaznik-dellorto-17-5- ... 99773.html ale jakoś dziwi mnie że tu jest elektryczne ssanie zamiast manualnego, nie powinno być zwykłe ssanie do am6? Tym bardziej do dt? http://allegro.pl/gaznik-dellorto-17-5- ... 27036.html tu niby ten sam gaźnik z sendy ale niewiem jakie tu ssanie jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 21:28 
*

Rejestracja: 03 lut 2012, 22:23
Posty: 186
Pojazd:
no to jeśli jest taki problem z 17.5 to kup 19 i załóż mniejszą dysze na to samo wyjdzie jak byś miał 17.5 i dużą dysze




_________________

motorynka----komarek--- kadet -- kymco zx --- yamaha dt50r ---- !!!!! YZ 250 2T !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 22:02 
*

Rejestracja: 21 maja 2011, 13:42
Posty: 75
Pojazd:
Właśnie sprawdziłem, i dt ma oryginalnie gaźnik 16mm, przeskok na 17.5mm da zauważalny przyrost mocy? To trochę mały przeskok, 19mm będzie palił dużo więcej w stosunku do 17,5 i fabrycznego?
w ogóle 19mm nie bedzie za duży do fabrycznego cylka? Sorry za tyle pytań ale gaźniki od zawsze były moją zmorą i wolę dokonać dobrego wyboru.
I co do tych dysz, jak włożę do gaźnika 19mm takie dysze jak w 17,5 to wyjdzie na to samo? Jak zobaczyłem na mielochu to 19mm miały mniejsze rozmiary niż 17,5 co mnie trochę zdziwiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 22:16 
*

Rejestracja: 03 lut 2012, 22:23
Posty: 186
Pojazd:
1 zmieniając gaźnik licz się z zwiększeniem spalania w moto
2 tak 19 będzie minimalnie więcej paliwa będzie palił
3 19 to fabrycznego cykla jest dobra a mniejsze dysze od 17.5 ponieważ ten gaźnik jest montowany do motorów 50ccm i do tuningowanych więc każdy który będzie\
się decydował na tuning kupi 19 mmi do tego mała dysza do fabrycznego a jak kupi np 70 ccm to wystarczy zmiana dyszy a nie kupienie całego nowego gaźnika według mnie kup 19 i wsadź małą dysze




_________________

motorynka----komarek--- kadet -- kymco zx --- yamaha dt50r ---- !!!!! YZ 250 2T !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 22:23 
*

Rejestracja: 21 maja 2011, 13:42
Posty: 75
Pojazd:
Powiedziałeś że mała dysza w 19mm jest dla tego że ładuje sie je do fabrycznych silników ew. daje większą dysze jak trzeba, to po co jeszcze zmniejszać dysze w takim ukladzie? Jak będę trzymał się 9tys obrotów to zmieszczę się ze spalaniem w 5 litrach? Ja raczej nie szaleję po krzakach tylko robię jakieś trasy więc nie będzie za wiele offroadu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 14:39 
*

Rejestracja: 03 lut 2012, 22:23
Posty: 186
Pojazd:
daje większą dysze jak trzeba, to po co jeszcze zmniejszać dysze w takim ukladzie?[quote][/quote]daje większą dysze jak trzeba, to po co jeszcze zmniejszać dysze w takim ukladzie?
chodziło mi o to że jak kupisz gazior 19 to w nim będziesz miał chyba dużą dysze to wtedy będzie ci zalewać moto i dlatego pisze żebyś dał mniejszą dysze a co do spalania jeśli nie będzie ciężkiego offroadu to w 5 się zmieścisz


Ostatnio zmieniony 25 mar 2012, 14:40 przez maszko12, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy