Dzisiaj jest 30 lis 2024, 3:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 kwie 2012, 19:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Siemka . Otóż od dłuższego czasu miałem takie wibracje w silniku EBS powyzej 10 tys obr na biegu . Moze opisze tutaj swój problem .

Więc : Jak jade na 1 biegu i przeciągne go do 11-12 tys obr to są takie straszne wibracje w silniku , wrzucam 2 i jest moc do 10 tys obr i powyżej 10 tys juz sie męczy żeby sie wkręcił i później na 3,4,5,6 biegu wkręca sie do 9 tys obr i do 9 tys obr jest moc , a później powyżej 9 juz sie moto tak męczy zeby sie wkręcił . I to jest mój problem . zębatki 13/53 raczej dobre przełożenie . powinien kręcić do konca na każdym biegu . Wydech sportowy , cylek w dobrym stanie , i teraz wał , wał ma luzy straszna na boki na korbowodzie , i luz lekki góra-dół . Czy to moze być wina wału ?

Pozdrawiam.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2012, 19:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Nie ma w tym nic dziwnego. Drgania zawsze będą. Możesz dokręcić silnik do ramy, to może trochę zniwelujesz problem. To, że na wyższych biegach ciężej się silnik wkręca na obroty to normalne. Luzy na korbowodzie na boki mogą być, natomiast góra-dół są niedopuszczalne. Albo wymiana korbowodu albo wału Cię czeka. Szkoda potem dokładać kolejne 200 zł do naprawy cylindra. Takie luzy na korbowodzie mają raczej małe znaczenie przy obrotach, ale przy drganiach mogą mieć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2012, 19:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Nawet najmniejszy luz na korbowodzie ,wale wpływa na wibracje.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2012, 20:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
wojak,

No na korbowodzie na boki mam z tak 0,3 cm :D albo więcej to raczej cały wał wymienie .

Też to może wpływac na obroty ze np podczas tych wibracji cięzej mu sie wkrecić czy coś . ? :)




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2012, 20:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Raczej nie, ale przy luzie gora-dół, tłok minimalnie uderza o głowicę i luźno chodzi na wale wraz z korbowodem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy