Dzisiaj jest 26 lis 2024, 17:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Aprilia Rs 50
Post: 13 kwie 2012, 18:15 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
W związku z tym iż moja apka przekroczyła już 18 tyś przebiegu zapewne niedługo przyda się remoncik ;)

Myślę że do wakacji się przebujam tak jak jest a potem coś zacznę z nią działać ;)

Na chwile obecną sytuacja jest taka ; full seria za wyjątkiem gaźnika ( siedzi 17,5mm Tec Racing ) oraz wydech conti crx :)

Moje pytanie jest następujące : Co byście w niej zrobili za sumkę okrągłych 2k ( Tyle planuje w nią wsadzić w wakacje )

Chodzi mi tu o gruntowny remoncik który będzie składał się z ; Nowy cylek / wał / łozyska wału / uszczelniacze / sprzęgło ( lub same tarcze zależy jak będzie z cylkiem ) zawór membranowy / gaźnik (jeżeli mój będzie nieodpowiedni ) / Filtr powietrza ( zostanę przy serii lub wsadzę airboxa )

Tutaj nasuwa się wasza kwestia - Co byście za taką sumkę w niej zrobili ( od sportowych 50 do racingowych 70 )

Czekam na Wasze sugestie


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2012, 19:10 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
cylinder http://www.shop.mieloch.pl/cylinder-kit ... 6603.bhtml
wał http://www.shop.mieloch.pl/wal-korbowy- ... 0259.bhtml
tarczki http://www.shop.mieloch.pl/tarcze-sprze ... 2835.bhtml
łożyska http://www.shop.mieloch.pl/lozyska-walu ... 4481.bhtml
zawór hebo http://www.shop.mieloch.pl/zawor-membra ... 1850.bhtml

EDIT: Niecałe 2 tysie i masz potwora. Przydałby się jeszcze gaźnik 19/21, ale to kolejne prawie 300zł, więc daj do 17,5 dyszę ponad 100 i jakiś czas pojeździsz :twisted:


Ostatnio zmieniony 13 kwie 2012, 19:14 przez karol159620, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2012, 19:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Cytuj:
moja apka przekroczyła już 18 tyś przebiegu zapewne niedługo przyda się remoncik ;)


szybko planujesz ten remoncik .jakbyś dbal to o remonciku bys nie myslał nawet po 30 000 .




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2012, 19:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 10:20
Posty: 241
Lokalizacja: słupsk
Pojazd:
http://www.shop.mieloch.pl/zestaw-tunin ... 4596.bhtml

Zobacz to choć jednak może trochę za drogo bo i gaźnik i parę pierdułek dochodzi




_________________

APRILIA RS MONSTER ENERGY PROJECT ZAPRASZAM --> KLIK

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2012, 20:31 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
karol159620, mhr kosa ! tylko spali bardzo dużo : )

marcinek, dbam ale po takim przebiegu wszystko może się zdarzyć

krzyman1111, gaźnik i tarcze sprzęgłowe itp ... ;/ dużo srania z tym no i budżet .. ;)




_________________

Lot RS'ką po mieście
http://www.youtube.com/watch?v=9jsb5pWq1Mo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2012, 20:32 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
krzyman1111, za ten zestaw co ty podałeś, to w moim zestawie masz jeszcze kilka rzeczy.

marcinek pisze:
jakbyś dbal to o remonciku bys nie myslał nawet po 30 000 .

Masz rację. Ale może on bardziej planuje remont w znaczeniu tuning. Ja nie słyszałem żeby robić remont serii za 2tysie :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2012, 21:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
karol159620 pisze:
Masz rację. Ale może on bardziej planuje remont w znaczeniu tuning. Ja nie słyszałem żeby robić remont serii za 2tysie :P


to niech sie zastanowi co w zyciu chce ;d napisał ze przebieg duzy mogł napisac ze mu sie nudzi te kilka koni i chce miec 200 koni to bysmy cos polecili ;d np silnik z r1 hue hue .

Ch0m1k, sie kolego zastanow ;d czy chcesz remont czy chcesz tuning potem mozemy podyskutowac




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 6:32 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
marcinek, chce remont z delikatnym tuningiem odrazu :) jak już napisał tam wyżej Karol za 2 tyś remontu na serii bym nie robił ;)




_________________

Lot RS'ką po mieście
http://www.youtube.com/watch?v=9jsb5pWq1Mo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 12:33 
Zbanowany

Rejestracja: 02 kwie 2012, 18:40
Posty: 89
Pojazd:
Ja raczej tego http://www.shop.mieloch.pl/zestaw-tunin ... 4596.bhtml bym delikatnym tunningiem nie nazwal...na tym bedziesz mial ponad 20hp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 14:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Nie lepiej kupić 125, która ma ok. 35 KM niż tuningowac? Jeśli sprzedalbys ten motor to koszta byłyby podobne razem z tymi 2 tysiacami.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 16:49 
Zbanowany

Rejestracja: 02 kwie 2012, 18:40
Posty: 89
Pojazd:
kupujesz aprilke 125 30hp albo cagive.Mozna tesz ktm-a to juz ma ponad 40hp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 8:52 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Mógłbym ale na 125 trzeba mieć prawko ... mylę się ?:)

A tak poza tym ; do tego zestawu top prf nie trzeba zmieniać zapłonu itp ?


Ostatnio zmieniony 15 kwie 2012, 8:57 przez Ch0m1k, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 11:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
A1. Możesz kupić 125 zarejestrowaną na 50, tylko wtedy moto jest ciut droższe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 12:20 
Zbanowany

Rejestracja: 02 kwie 2012, 18:40
Posty: 89
Pojazd:
mysle,ze nie wystarczyl by wiekszy gaznik tak 28 powinien styknac.Ewentualnie racingowy kruciec i zawor membranowy.Tylko ze ten tloczek to ma tylko 1 pierscien to Ci raczej za dlugo nie pochodzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 12:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
xpl pisze:
mysle,ze nie wystarczyl by wiekszy gaznik tak 28 powinien styknac.Ewentualnie racingowy kruciec i zawor membranowy.Tylko ze ten tloczek to ma tylko 1 pierscien to Ci raczej za dlugo nie pochodzi.


co to ma do rzeczy ze 1 pierścien ? wiesz czym sie wgl tłok jednopierścieniowy od dwu pierścieniowego ? zakresem mocy w danych obrotach . ty sie wgl znasz na czym kolwiek ? bo piszesz a mam wrazenie ze jedyne co w zyciu widziałęs na oczy to swoje rieju rozebrane.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 12:25 
Zbanowany

Rejestracja: 02 kwie 2012, 18:40
Posty: 89
Pojazd:
tlok jedno pierscieniowy ma mniejsza zywotnosc,omg ale dobra nie chce mi sie klocic


Ostatnio zmieniony 15 kwie 2012, 12:26 przez xpl, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 13:05 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
xpl, Jeżeli nie masz o czymś pojęcia to proszę Cię nie wypowiadaj się o tym i nie udowadniaj nam tu kim to Ty nie jesteś - bo nie musisz nic udowadniać .

Jednopierścienowe z tego co wiem mają więcej mocy , zmniejszają tarcie i mniej się grzeją .




_________________

Lot RS'ką po mieście
http://www.youtube.com/watch?v=9jsb5pWq1Mo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 13:18 
Zbanowany

Rejestracja: 02 kwie 2012, 18:40
Posty: 89
Pojazd:
Owszem jednopierscieniowe tloki maja wiecej mocy,zmniejszaja tarcie i mniej sie grzeja ale maja mniejsza zywotnosc!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 15:30 
Zbanowany

Rejestracja: 02 kwie 2012, 18:40
Posty: 89
Pojazd:
A jaki kolega ma motor?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 15:34 
Zbanowany

Rejestracja: 02 kwie 2012, 18:40
Posty: 89
Pojazd:
tylko,ze docierajac nowy silnik trzeba wziac pod uwage,ze dociera sie nie tylko cylinder ale wiele innych podzespolow.Tylko,ze ja w swoim gownieku mam troche bardziej wysilony silnik niz twoj koleszka w tzr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy