Dzisiaj jest 26 lis 2024, 5:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 lip 2012, 14:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Zwracam się do osób,które eksploatowały cylindry żeliwne i alumnowie. Które z nich lepsze i jakie mają wady i zalety? Który byście wybrali dla jazdy dziennej a który do jazdy wyłącznie sportowej?

Mam na myśli wypowiedzi rzeczowe,a nie w stylu:"alu to potęga a żeliwo gówno"


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2012, 15:10 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Biskup Śmierci, alu lepiej odprowadza ciepło, miałem airsala 70 i teraz mam cylek żeliwny 80 i w tych upałach bardzo się grzeje. Myślę że alu lepsze :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2012, 17:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
W razie pęknięcia pierścieni - oba cylindry można szlifować?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2012, 18:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
nie , Tylko żeliwny da sie uratować jak się zatrze , Aluminiowy nie a rady , bo jest tam pokryty warstwą nicasilową , i co najwyżej można wbić nową tuleje albo nałozyć nowy nicasil aleee to bardzo kosztowne . :)

Ja smigam na Aluminiowym i jak narazie ma przejechane około 6 tys bez wymieniania tłoka pierscieni . Śmiga super . :)




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2012, 19:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
A jak z mocą żeliwnych cylków? Na mielochu jest Polini race 80 cm i ponoć 17 koni "wypaca". Jest to możliwe?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2012, 21:07 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Biskup Śmierci pisze:
A jak z mocą żeliwnych cylków? Na mielochu jest Polini race 80 cm i ponoć 17 koni "wypaca". Jest to możliwe?

Pewnie, że tak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2012, 21:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Więc aluminiowe tylko lepiej odprowadzają ciepło i nie mają możliwości szlifu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2012, 21:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Biskup Śmierci, Przy odpowiednim wydechu osiągniesz tą moc, bez niego na pewno nie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2012, 21:51 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
bartexc pisze:
Biskup Śmierci, Przy odpowiednim wydechu osiągniesz tą moc, bez niego na pewno nie.

I gaźniku :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2012, 21:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sty 2012, 14:49
Posty: 456
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Aluminiowe są trwalsze po prostu w porównaniu do żeliwa, ale niestety jak już zatrzesz to tylko będzie się nadawał na półkę. Ryzyko jest, ale jak dobrze dotrzesz, będziesz dbał o niego, lał dobry olej, nie katował to będziesz na nim jeździł i jeździł.




_________________

Aprilia Sr project by Mateq
viewtopic.php?t=269518&start=0
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy