Dzisiaj jest 01 gru 2024, 20:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: 26 sie 2012, 13:03 
Witam - mój problem polega na tym , iż mam Rometa CRS 2010 i jedzie 45 km/h i strasznie drży. Ale - chodzi mi tu o blokady - natknełem się na taki temat i jest w nim napisane :

Cytuj:
w gaźniku może być (dysza)

czyli mam ją wykręcić - złożyć gaźnik i będzie szybszy czy coś - bo nie rozumiem - co mam z nią zrobić .
Kolejne
Cytuj:
moduł zablokowany
- znalazlem moduł odblokowany czy to coś da ?
Pozatym - jak by nikt nie pomógł - by nie było rozwiązania - to powiedzcie . - Lepiej kupić cały silnik np 80cc czy sam cylinder ? - czym to się będzie różnić ? nie rozleci się ? itp?
bo ta 50 nei ma ani mocy ani sily. Prosze o pomoc
Pozdrawiam.[/quote]

Po co wybebeszyć tłumik ? - będzie przecież za głośny ? - jeszcze nie złapią ? - zresztą jest na nitach . Proszę o pomoc !

Link do tamtego tematu - KLIK


Ostatnio zmieniony 26 sie 2012, 13:04 przez Dawid260, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
   
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2012, 13:15 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
No więc tak.Miałem dawniej chinola wymieniłem w nim moduł na odblokowany. Różnica była kosmiczna.

Polecam również kupić zestaw 72cc.

Wydechu nawet nie ruszaj.

:wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2012, 13:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2012, 8:36
Posty: 38
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
dysze w gaźniku zmień na większą :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 26 sie 2012, 14:12 
x6itru pisze:
dysze w gaźniku zmień na większą :p


a jaką mam bo nie wiem ? - z tego wychodzi ze mialem ja wykrecic - to wykrecilem i zlozylem ;] . To co zrobić ?
Ok. zobacze czy jest jeszcze na allegro ten moduł odblokowany do mojego modelu - a czy go normalnie wczepiasz czy mechanik jakos to specjalnie ustawia - i trzeba sie do niego zglosic?
A gdzie taki zestaw 72cc znajde ? - i czy sie oplaca ? bo znalazlem tylko to : - co o tym sadzicie:
http://allegro.pl/silnik-80-romet-zetka ... 42344.html
Co daje ta dysza wgl . - i jak "zmieni " mi tego vmaxa i moc .. - bo juz az siara - prezentuje sie "super" - jak by to niebyla 50 - a rower go wyprzedza ....
moglibyscie cos doradzic sta dysza i zestawem?
troche krece - mam zajawke przy silniku czy cos - nie ze z czesci 0 zloze calego - ale te z innej strony. wiec moze tam jakis "tut " itp. k?
@edit
wczesniej mialem na oku pewien modul 50 odblokowany - ale niestety nie znalazlem zakladki strony w ulu.
Okey znalazłem taki:
http://allegro.pl/modul-romet-crs50-crs ... 24633.html
czy to jest taki jak ja mam ? :

http://img850.imageshack.us/img850/9728/img0282cc.jpg
http://img831.imageshack.us/img831/5263/img0281g.jpg

@edit2
znalazłem coś takiego -

ale słyszałem też takie "teorie" ze po zmianie silnika(cylindra?) wszysto sie sypie - a raczej amory - trzeba zebatki pozmieniac itp . - co wy o tym sadzicie ? roradzcie.

Dowiedziałem się od kumpla - który zna sprzedawce w moim mieście od tego Rometa - i mówi, że sam nie wie co w nim jest - że coś na górze w silniku czy coś takiego - żeby wyminić - bo mówi pościągał blokady i i tak to nic nie zmieniło. - porady jakieś ? - poczeakm jeszcze na odp. i wtedy podejme decyzje czy ten modul kupic- zamowic. 60 + dostawa .. drogi jakiś . Wcześniej dopatrzyłęm się za 40 + dostawa - ale chyba już znikł z portau allegro.


Ostatnio zmieniony 26 sie 2012, 14:48 przez Dawid260, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2012, 14:53 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
Kup moduł . Wymienia się go tak : odpinasz stary zakładasz nowy i tyle.
Gdybyś miał większy cylinder zębatkę większą o 2 zęby. Dyszy nie ruszaj


Ostatnio zmieniony 26 sie 2012, 14:54 przez karol02, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 26 sie 2012, 14:57 
okey.
znalazłem takie coś jeszcze -
http://zetka50.pun.pl/viewprintable.php?id=2709
typ ma tu jakiś problem - ale mniejsza już - chodzi o to co dalej opisuje - jak myślicie też mam tam blokady ? jak to "zerknąć " - chciałbym sam żeby nie wydawać hajsu - a i u mnie mechanicy to tak czasowo nie specjalni i wgl . No wiesz - strażak sam :D.
o. A tu piszą że jak bierzesz moduł odbl. to i trzeba zębatkę?
http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=2628




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2012, 15:04 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
zębatki nie musisz ale da ona trochę km/h . Tylko zastanawiam się czy nie będzie za słaby na 50cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 26 sie 2012, 15:40 
no włąśnie w tym problem że jest za ciężki jak na ten "dziwaczny" silnik co niewaidomo gdzie blokady - nie ma mocy i predkości ... Jak temu zaradzić i jaki ten silnik? - zestaw?

Pozatym - powiedz mi z tą dyszą jak jest - bo mówi że na większą a ja wykręcam tylko to : i nic wiecej nie da sie (nie moge)

http://img515.imageshack.us/img515/6306/img0287p.jpg
http://img580.imageshack.us/img580/5593/img0286bq.jpg
http://img17.imageshack.us/img17/5018/img0285wh.jpg
http://img201.imageshack.us/img201/3046/img0284oz.jpg




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2012, 18:51 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
Z dyszami jest tak że starą wykręcasz kupujesz nowe i wkręcasz. Ale dysz bym nie ruszał.
Ja miałem inny silnik + 72cc i na fabrycznych dyszach dawał radę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 26 sie 2012, 21:10 
A z tym zestawem 72cc - czy tam 80cc - znalazł byś mi ofertę ? - żeby pasowało do Rometa crs 2010r ?(romet crs 50 2010r)




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2012, 22:05 
*

Rejestracja: 24 sty 2012, 9:55
Posty: 38
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
Blokada na module doda ci wiecej obrotow ale nie wymagaj od tego chyba wiecej niz 60km/h bo to jest kwestia przelozen mialem kiedys crossa chinczyka po odblokowaniu 55 km/h zoabcz wydech, kup ten modul, zobacz tez czy nie masz krocca zwezonego, dysze mozesz miec za mala i ewentualnie filtr powietrza a co do 72 ccm to polecam kupic tylko o ile dobrze pamietam w crs cylinder jest do gory wiec mozesz miec ciezej ze znalezieniem i o ile sie nie myle to nie orientujesz sie zabaradzo w motoryzacji to mowie ci z gory ze w 4t jest rozrzad wiec albo idz do kogos kto ci to zalozy albo poczytaj jak ustawic rozrzad ;] opisze ci to na szybko

zawory zamkniete tlok w gmp i skrecasz ;] i pamietaj dwa obroty silnika jeden obrot walka ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2012, 10:28 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
http://allegro.pl/cylinder-tunin-80-zet ... 85367.html

http://allegro.pl/cylinder-glowcia-80-4 ... 67869.html

http://allegro.pl/cylinder-tun-80-ccm-z ... 83921.html

http://allegro.pl/cylinder-glowica-80-z ... 83980.html


Mam jeszcze jedno pytanie.Wyciągałeś stary moduł i sprawdzałeś czy wejście jest na pewno takie samo jak tego który zamówiłeś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 28 sie 2012, 16:11 
Tak.




Na górę
   
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy