Dzisiaj jest 01 gru 2024, 19:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 wrz 2012, 22:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
Witam!
Posiadam rieju rr z airsalem 70 i wydech metrakit thrower ,gaznik 14 orginalny , i przełożenia 13/50
Na takim setupie lece te 100kmh i wydaje mi sie ze to malo jak na ten cylinder bo seryjne potrafia leciec 90 wiec musze zwiekszyc gaznik. Jak zmienie na dellorto phbg 21 mm , to powinien poleciec z te 120 ? Bo z tego co widze po filmikach na internecie to airsal 70+jakis wydech to jest ze 120kmh. Jest to realne?
Pozdrawiam dejwid333




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 22 wrz 2012, 14:13 przez dejwid333, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2012, 9:15 
Last Chance

Rejestracja: 10 lut 2012, 13:57
Posty: 409
Lokalizacja: Jabłonna/Lublin
Pojazd:
Ja mam także ten cylinder i gaźnik 17,5 i Lv v6 i leci te 120km/h




_________________

Minejtor pisze:
Grozisz mi ? zaraz zadzwonie na policje i pojdziesz do zakladu poprawczego.

Używajcie Polskich znaków! Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2012, 19:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
a jakie masz przelozenia , bo nie wiem czy na 13/50 mi tyle poleci , a chcialbym zeby leciala ze 120 bo w trasie zeby leciec z 90 bez pałowania..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2012, 14:53 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
Zawsze można dać 1 lub 2 zęby więcej z przodu :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2012, 17:51 
**

Rejestracja: 05 sty 2012, 20:24
Posty: 248
Pojazd:
Masz Airsala sport 70?




_________________

KTM EXC 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2012, 19:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
tak tego z tlokiem z 2 pierscieniami.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2012, 20:06 
**

Rejestracja: 05 sty 2012, 20:24
Posty: 248
Pojazd:
Na koło da radę go wyrwać?




_________________

KTM EXC 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2012, 20:14 
Last Chance

Rejestracja: 10 lut 2012, 13:57
Posty: 409
Lokalizacja: Jabłonna/Lublin
Pojazd:
punk891, Synu nawet seria na koło idzie ( KarpioStunt na rmx na serii lata i ciśnie lepiej niż nie którzy na f4) . Ja mam jedno pierścieniowy tłok . Włoż na przód 15




_________________

Minejtor pisze:
Grozisz mi ? zaraz zadzwonie na policje i pojdziesz do zakladu poprawczego.

Używajcie Polskich znaków! Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2012, 20:36 
**

Rejestracja: 05 sty 2012, 20:24
Posty: 248
Pojazd:
Na moim Topie, jest to niewykonalne ... Nawet na jedynce ile bym nie wkręcił obrotów, to nie pójdę tak wysoko, żeby dało radę ujechać. Na 5 już ciężkoooo go w rezo wprowadzić, jazda na 6 to jedynie z górki. I żeby jechać to muszę go baaaaaaaaaaardzo wysoko kręcić, żeby na następnym biegu mieć " pełne " rezo. Wszystko na zębatkach 13/53 :) Dlatego zastanawiam się, czy kupić Airsala czy robić szlif tego mojego Top'a. Przy moim secie pewnie dobrze by latał.




_________________

KTM EXC 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2012, 20:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
podejrzewam ze jakbym dobrze go zarzucil to i z 2jki na kolo poleci normalnie , mocy to ma , aczkolwiek nie wiem jeszcze jaki vmax bo dusi mi go gdy max manetka i niewiem do konca jak wyregulowac,tak jakby za duzo powietrza lapal , bo jak mu okdrece powoli z3/4 manetki na full to sie rozbuja i jest git , a jak dam odrazu full manete to buuuu , czym to regulowac?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2012, 20:51 
Last Chance

Rejestracja: 10 lut 2012, 13:57
Posty: 409
Lokalizacja: Jabłonna/Lublin
Pojazd:
punk891, jak masz na zajeżdżeniu cylka to się nie dziw




_________________

Minejtor pisze:
Grozisz mi ? zaraz zadzwonie na policje i pojdziesz do zakladu poprawczego.

Używajcie Polskich znaków! Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2012, 14:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
dokladnie jak cylinder dojechany to nie ma sie co dziwic , ja mam jeszcze jedno pytanko do tego gaźniczka phbg jak go dobrze ustawci , mam iglice najnizej , czyli zabek ostatni , pierwszy od góry , obroty ustawione dobrze , trzyma nisko , ale jak daje gazu na zimnym to do polowy sie wkreca , potem buuu , i mozna tylko manetka do polowy dawac bo potem robi buuu , pozniej jak sie rozgrzeje to ejst ok , ale skolei jak wolno jade i wrzuce np 3jke , zeeby jechac na niskich obrotach , i dam full manete , to dalej robi buu ? jak to wyregulowac , srobka od mieszanki ? powiem ze na jakim zabku by iglica nie byla to jak jest najnizej jest najlepiej. bo tam to potrafilo od polowy manetki robic buu a tak jst tylko przy koncu jak dam full. jak to wyregulowac dobrze ? :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2012, 21:57 
Last Chance

Rejestracja: 10 lut 2012, 13:57
Posty: 409
Lokalizacja: Jabłonna/Lublin
Pojazd:
Powietrza jej troszke odkręć




_________________

Minejtor pisze:
Grozisz mi ? zaraz zadzwonie na policje i pojdziesz do zakladu poprawczego.

Używajcie Polskich znaków! Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2012, 23:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
no właśnie reguluje powietrzem i nie moge wyregulowac za chiny , odrecam prawie do konca i tez nie chodzi , obroty stoją elegancko ale nie moge wyregulowac wlasnie tej mieszanki , bo na 3/4 manetki idzie jeszcze ok jak pochodzi troche na ssaniu , a juz jak mu dam np. na 3jce full manete to jakby zalewalo delikatnie , bo wlasnie robi buuuu , a jak spowrotem dam 3/4 manetki to leci i sie rozpedza , a sroke mam wkrecona do polowy od powietrza.
iglica gdzie by nie była motor nie chodzi jak powinien. jest albo wieksze buu albo mniejsze zawsze. gaznik to naraku phbg 19mm i nie wiem wlasnie jak to dobrze wyregulowac , moze teraz trzeba delikatnie o 45 stopni tylko przekrecac te sroke zeby chodzilo?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2012, 15:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Mam podobny problem,gaźnik 21 mm,wydech Yasuni,stożek Polinii,seryjny cylinder.
Aktualnie mam wkręconą dyszę głowną 60 i to nadal za dużo na 50 cm3,a regulacja ilościowa dawki paliwa niewiele daje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy