Dzisiaj jest 22 lis 2024, 18:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 gru 2012, 20:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 13:25
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
przeprowadzam modyfikacje silniczka. kartery po flow + nadspawane nakierowania i wypełniona skrzynia korbowa, wał hpc oczywiście jakiś się pojawi, membrana tec z króccem spasowane wszystko dokładnie + gaźnik dell'orto 21mm. Bazą mojego cylindra jest powerforce 70ccm(47mm tłok). Kupiłem go po strzale zabezpieczeń, więc zamówiłem tłok 48mm (+1mm). Nie chce iść na łatwizne, i cyl idzie na port, i oto jest pytanie:

wydech będzie spawak i mam zamiar go wystroić na 10,2k.
cylinder stroić będę na 10k, chce zrobić z niego midrace
wg. bella powinno być 190* wydechowego i przelotowe na 130*
Ja uważam, że takie kąty są za duże jak na moje strojenie. zamierzam wystroić cylinder na wydechowe 184* i płuczące 124*

dobrze zgra mi się z wydechem? Nie chce przesadzić ze strojeniem, nie lubie dziury przed rezo


ps. proszę o wypowiedzi osób które są w temacie




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy