Dzisiaj jest 28 lis 2024, 1:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 mar 2013, 19:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2011, 12:07
Posty: 111
Lokalizacja: Słupca
Pojazd:
Zastanawiam się nad tymi dwoma motorami.Wszystko jest opisane w opisach.Doradźcie co lepsze.
aprilia: http://tablica.pl/oferta/aprilia-rx-sx- ... 97ce0;r:;s:

yamaha: http://tablica.pl/oferta/yamaha-dt50r-m ... 8391;r:1;s:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2013, 19:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Aprilia zatarta, a Yamaha sprawna wiec chyba wiadome co wygrywa :)




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2013, 19:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2011, 12:07
Posty: 111
Lokalizacja: Słupca
Pojazd:
Niby tak, ale aprilie bym utargowal moze do 2800 kupił cylinder i jeździł tylko niewiadomo czy jak nie cylinder to nie przy okazji wał :? A yamaha max bym utargował do 3000 i bez żadnego wkładu.yamaha nawet chyba 1 rejestrację miała w 2008 roku bo jest napisane 2006/08.Także właśnie niewiem. :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2013, 19:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Osobiście dowiedziałbym się,jaki cylek jest w Apce. Jeśli żeliwny to najprawdopodobniej wystarczy wymienić pierścionki,ewentualnie tłok i śmigasz(o ile dobrze wyczytałem ma zamontowany większy cyl).

Yamaha sprawie wrażenie motorka zadbanego. Jednak tych DT jest tyle,że nie mogę na to już patrzeć,a takich Aprilek jest mało,prze co będziesz się wyróżniał z tłumu....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2013, 19:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2011, 12:07
Posty: 111
Lokalizacja: Słupca
Pojazd:
Nie cylinder jest chyba 50 bo nic o nim nie pisze tylko, że zatarta.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2013, 19:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
To w sumie za naprawę Aprili wyniesie cię z 200 zł,jeśli to tłok(tłok z pierścionkami),tyle samo co za Yamahę. Podkreślam,że dokładnie nie wiem, co padło w Apci,może być do wymiany wał,cyl itd


Ostatnio zmieniony 02 mar 2013, 19:53 przez Biskup Śmierci, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2013, 20:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Biskup Śmierci, Chłopie przecież wyraźnie jest napisane, że jest zatarty cylinder, a Ty piszesz, że wystarczy zmienić pierścionki ?

:roll:




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2013, 7:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Przecież napisałem,że dokładnie nie wiem,co jest zatarte. Może być sam tłok,jak i wał,cylinder.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy