Dzisiaj jest 14 lis 2024, 21:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: derbi senda
Post: 07 kwie 2013, 17:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2011, 10:34
Posty: 203
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
mój setup to gaźnik dellorto 17,5 dysza 85 , conti scr , cylinder 70 ,
problem to spalanie ok 4-5 l i brak mocy na 6 biegu
następny to regulowałem ją jakieś 2 miechy temu wyregulowałem że do 5 biegu fajnie chodziła a na 6 był brak mocy
wczoraj poszedłem się przejechać a ona tak jakby się rozregulowała i w ogóle nie chodzi tak jak chodziła. POMOCY!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 20:01 
*

Rejestracja: 10 mar 2013, 17:15
Posty: 12
Lokalizacja: Budzyn
Pojazd:
A jakie masz przelozenie?? :D




_________________

Moja Aprilia rs 50 http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=335938




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2013, 13:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2011, 10:34
Posty: 203
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
13 53




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: derbi senda
Post: 08 kwie 2013, 14:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2012, 10:32
Posty: 1409
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
kaca1993 pisze:
mój setup to gaźnik dellorto 17,5 dysza 85 , conti scr , cylinder 70 ,
problem to spalanie ok 4-5 l


Myslales ze na takim setupie bedzie ci palic 3 l?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2013, 17:37 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
regulacja zalezy od temperatury. Jak regulowales jak bylo -10 a teraz jest 8 st to sie nie dziw ze jest rozregulowana. Zimne powietrze jest zadsze i zawiera wiecej tlenu, przez co teraz zeby jezdzil tak samo musisz dac wiecej pwietrza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2013, 21:23 
*

Rejestracja: 10 mar 2013, 17:15
Posty: 12
Lokalizacja: Budzyn
Pojazd:
Ja miałem taki sam problem ale w rs. (Silnik AM5) . Na 5 nie miała mocy i schodziła z obrotów, wymieniłem zębatkę na mniejsza z przodu i teraz jest wszystko dobrze, mam moc i dobre przyspieszenie. :D




_________________

Moja Aprilia rs 50 http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=335938




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2013, 21:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:40
Posty: 178
Lokalizacja: Otwock
Pojazd:
Tak., wszystko co napisałeś jest bardzo mądre i prawidłowe, oprócz małej rzeczy, powietrze chłodniejsze jest gęściejsze, bo jak dobrze napisałeś zawiera więcej tlenu ;) Odnośnie problemu to spalanie jak najbardziej w normie. kaca1993, może opisz bardziej objawy. Tylko na 6 wydaje ci się że nie ma mocy? Czy różny stopień otwarcia przepustnicy ma wpływ na pracę silnika? Czyli np. jesli dasz mniej gazu to lepiej przyśpiesza, albo brzmi jakby się zalewał, zamula jakby odciąć zapłon?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2013, 6:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2011, 10:34
Posty: 203
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
to tak na lubie jak dam manetke opór to jets tak jakby miał odcine przerywa itd w sumie na biegach też tak jest. na 5 i 6 biegu nie ma mocy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2013, 8:16 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
wiem ze gęstsze,nie wiem dlaczego napisalem ze zadsze...Takie objawy moga byc tez skutkiem złej kompresji




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2013, 10:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
kaca1993 pisze:
to tak na lubie jak dam manetke opór to jets tak jakby miał odcine przerywa itd w sumie na biegach też tak jest. na 5 i 6 biegu nie ma mocy


czyli ją zalewa, regulacja gaźnika sie kłania




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2013, 13:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2011, 10:34
Posty: 203
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
to co panowie polecacie więcej powietrza??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2013, 17:31 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
zdejmij pokrywe filtra powietrza. moze go wtedy dusic ale jak nie bedzie wtedy przerywac to zaluz z powrotem i wierc po kolei dziury w oslonie az przestanie przrywac i nie bedzie go dusic.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2013, 17:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2011, 10:34
Posty: 203
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
a jeszcze mam jedno pytanie czy pierścienie od tłoka z silnika db50 bedą pasować do tłoka z silnika ebs chodzi o oryginalne cylindry




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2013, 20:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:40
Posty: 178
Lokalizacja: Otwock
Pojazd:
Nie baw się w żadne wiercenie w osłonie filtra, załóż mniejsza dysze główną




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy