Dzisiaj jest 27 kwie 2024, 15:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 paź 2009, 19:40 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 18:51
Posty: 13
Lokalizacja: Siemyśl
Pojazd:
Mam pytanko jakie części dobierać do tego motorka bo nie wiem

a i ten problem został rozwiązany

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=32137

Cały koszyk sprzęgłowy się odkręcił

A i silnik ma oznaczenie "RV" a dokladnie RV 4 Sport

Tak jest wykute na silniku

Zgadza się ze ma 4 biegi
ale nie wchodzi na najwyzsze obroty czyli takowe 12 tys obr.

A przy 11,3tys ma jakies 85km/h :D

Jest bardzo zwinny na 1 i na drugim biegu nie muli sie potrafi nawet nieraz trosze przymieszac na asfalcie

A po wyscigu derbi senda (am6 50ccm) na et 50 (rv4sport)

rv4 gora

A i silnik ma wstawioną tuleje (zrobioną przez motor-tech Katowice)

A i jeszcze jedno w tym kosyku sprzedlowym byla o jedna tarcza za duzo (musze kupic nowe).

Aktualnie robie w nim elektryke bo poprzedni własciciel nie mial nawet stacyji(takiej na kluczyk)

Montuje swiatła dzienne diodowe z aku i musialem robic elektryke w srodku (podokrecac cewki pradotworcze itd.) bo poprzedni wlasciciel chyba wogole sie nie znal na moto.


A i znalazlem foty mojego motoru (jeszcze u poprzedniego wlasciciela)

http://gielda.scigacz.pl/Aprilia,ET50,M1452331.html

Co dalej doradzicie

A i jeszcze pierwszy wlasciciel:
http://www.bikepics.com/members/dominik1055/87et50/

Foty u niego.


A i co do tej stacyjki do tego czasu byla taka jak u pierwszego wlasciciela a ja kupiel sobie od simsonika zeby mi sie zmiescila tam :D

A i jaki zestawy byscie polecili???


Ostatnio zmieniony 25 paź 2009, 19:44 przez sidwa, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 18:54 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 18:51
Posty: 13
Lokalizacja: Siemyśl
Pojazd:
Sorki za post pod postem ale okolo juz 50 osob do tego tematu zajzalo i 0 odpowiedzi :D

Wiem ze to bardzo rzadki silnik ale nikt nie moze nic doradzic

Bo ja mysle tak że chyba na sam poczatek kupie sobie oponke (jakas tania z allegro) jak mozecie to poleccie cos na rozmiar 17"

I moze tarcze sprzegielka. I jakie polecacie bo mysle ze od aprilli -99 powinny pasowac bo nie chce kupowac w ciemno. :/

co doradzicie wiecej? czy nic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 19:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
No widać nikt może z tych 50 osób akurat takiego motorka nie posiada i nie chce siać zamętu pisząc bzdury. Zadzwoń sobie do sklepu mieloch http://www.mieloch.pl/kontakt.htm powinni ci doradzić. Takie tarcze pare dych kosztują, lepiej kupić od razu właściwe. Tu jednocześnie chciałbym cię uczulić na to, że silniki w aprilii się różnią i tarczki sprzęgłowe mogą pasować ale nie muszą (zadzwoń, spytaj się i będziesz wiedział na 100%).
co do opony to kup na giełdzie samochodowej jakąś, jeśli zaamierzałeś kupić używaną - po co płacić za wysyłkę. 17' i 19' jest najwięcej, 18' ciężej znaleźć ładną (nie wiem czemu, ale sam się z tym spotkałem w lato).

co doradzić: odłączyć pompkę oleju, jeśli jeszcze nie jest to zrobione i robić mieszankę do baku. Wymienić olej w skrzynce (przy okazji zmiany sprzęgła),skontrolować stan linkek - gazu i sprzęgła - żeby w drodze nie było zaskoczenia (ja woże na zapas - przykre doświadczenia), sprawdzić czy dobrze zapłon ustawiony, nową świecę, wymienić płyn w przednim hamulcu (bo jest hudrauliczny tarczowy, tak?), skontrolować stan łożysk w główce ramy i mocowaniu tylnego wahacza, zmienić napęd jeśli zużyty, jeśli ciekną przednie lagi to wymienić olekj i uszczelniazce...

Ogólnie przy starym motorze jest co robić, ale to nic złego - takie doświadczenia są bezcenne, nawet jesli się tego nie docenia w obecnej chwili, bo chce się jeździć a nie dłubać, ale zimowa przerwa (czasem) sprzyja remoncikom) :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 20:14 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 18:51
Posty: 13
Lokalizacja: Siemyśl
Pojazd:
Wszystko co wymieniles to mam juz porobione, a w zime mam zamiar pojezdzic sobie po zasniezonych polach :D

Sprzodu chamulec no mam tarzowy ale ładnie łapie (mam tak ustawiony aby nie całkiem blokowł koło bo podczas jazdy lubie sobie tak przednim pochamować)


a, i co myslisz jaki tu powinien pasowac cylinder bo standard był tu 70 ccm jakiejs tam firmy ale aktualnie jest 49 ccm z tuleja motor-tech-u

Zwija się dosc ładnie ale w teren z aktualna oponą nie wjade :/ (szosowa)


buja się do 90 km/h (przy okolo 11tys obr/min)

A i jak leciutko zwiększe dysze to coś mocy zyskam czy raczej moze sie dlawic paliwem, a i mam odcięty dozownik ale ni chama nie moge dokladnie wymiezyc oleju (musze dokonac paru obliczen i wlewac strzykawka aby bylo idealnie rowno) bo inaczej bedzie kopcic na niebiesko :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 23:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Że masz odłączony dozownik to się nie martw, to akurat świetnie. Ilość oleju w paliwie może być większa - poza kopceniem i osadzającym się nagarem nic się przez to złego stać nie może. Tragiczna jest jednak sytuacja, kiedy tego oleju jest za mało. Wyliczaj sobie z równania proporcji. Ja mam do tego celu staką specjalną miarkę ze sklepu chemicznego/gospodarstwa domowego - 1L z dokładna podziałką. Najpierw wlewam do karnistra odmierzone paliwo, a potem odmierzony olej. Ilości wyliczaj z równania proporcji.

Co do zmiany dyszy głównej to już zależy od konkretnego silnika jak on na to zareaguje. Nie wiesz przecież jaką masz obecnie dyszę - byc może jest optymalna. Tak więc ja nie mogę ci na to pytanie odpowiedzieć.

Co do cylindra to jeśli teraz masz dobrą kompresję, to nie ma po co tego rozbierać. Jak się zaczną dziać cuda, to wtedy możesz pomyśłeć nad zakupem 70ccm albo kolejnego 50ccm. 70ccm zawsze jest ze dwa, trzy razy droższe od 50ccm, a nigdy nie da tyle mocy co w motocyklu 125ccm, więc wg mnie nie ma sensu kupować cylindra tuningowego, a po prostu odkładać na motocykl. Taki prawwdziwy.

pozdrawiam i bezawaryjności życzę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy