Dzisiaj jest 01 lis 2024, 13:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 lut 2010, 16:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Witam...
Jakie seryjne silniki am6 maja cylinder aluminiowy czy zeliwny ?? Jak to sprawdzić ??




I zeby nie zakladac 2 nowego tematu to kompresje tzreba sprawdzac miernikiem na zimnym czy cieplym silniku... ??


Z Gory Dzieki ;)




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2010, 16:25 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
oryginalnie am6 ma żeliwny cylinder , a kompresje mierzy się na ciepłym silniku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2010, 16:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 7:59
Posty: 268
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
Nie no seryjne am6 to maja żeliwne cylindry :wink: z tego co ja wiem przynajmniej mój ma i kumpla tak samo :D '
A co do sprawdzania kompresji to podobno na ciepłym silniku sie powinno sprawdzać ale nie jestem pewien:D mówie to co slyszałem




_________________

"Normalni unikają ryzyka, a nienormalni stale go poszukują..!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2010, 18:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
aha a jak chcialbym kupic tlok do zeliwnego cylindra 1 pierscieniowy to musi byc to zeliwnego specjalny tlok czy przeznaczone sa tloki aluminiowe to auminiowych cyloindrow i zeliwny tlok to zeliwnego cylindra... ???

A jak bym kupil aluminiowy tlok jednopierścieniowy do zeliwnego cylindra lub odwrotnie to nic sie nie stanie ??




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2010, 20:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 15:03
Posty: 277
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
niema chyba tlokow zeliwnych, sa tylko mieszanki stopowe aluminium, a 1 pierscien tzn tlok evo ;)




_________________

Xps > Senda > PGO > TKR > Aerox >2x Bws > Aerox


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=181343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2010, 22:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
to hmm moze tak :
:arrow: :arrow: Jaki musze kupic tlok do zeliwnego cylindra ?? :mrgreen:


Zeby byl w miare dobry




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 02 lut 2010, 22:12 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2010, 0:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Czy jest żeliwo czy nicasil to widać jak popatrzysz na cylinder a dla pewności magnesem możesz sprawdzić czy przyciąga czy nie.

Tłok np taki : http://www.allegro.pl/item882060947_tlo ... ml#gallery w miarę tani. Kupujesz taki na allegro a potem idziesz do punktu gdzie szlify robią żeby ci zrobili szlif pod tego tłoka (miedzy 50 - 100zł skasują) i do tego uszczelki nowe do cylka się przydadzą.

Kompresje jak chcesz sprawdzić to sprawdź i na ciepłym i na zimnym a wynik będzie pewnie podobny. Z tego co wiem to na ciepłym się powinno mierzyć.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2010, 16:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
:?: :?: a Po co mam Szlif cylindra robic jak np bedzie dpobry cylinder a tylko tlok do wymiany :roll: :roll: :?: :?:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2010, 23:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
W większości przypadków się robi szlif bo cylinder się zużywa tylko że tego nie widać jak masz nie robione nic z cylkiem ani z tłokiem od nowości a masz z 10 tys przebiegu to szlif jak nic musisz zrobić. Do tego jeżeli zrobisz szlif pod odpowiedni tłok to nie będzie strat mocy takich jak byś wsadził nominalny tłok.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2010, 14:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
no to raczej taki jaki mam tlok teraz to kupuje taki sam i tez nie trace na mocy :roll:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2010, 16:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Powiem ci tak cylinder zużywa się i robi się z okrągłego jajowaty a do tego powstają rysy na gładzi cylindra więc zrób jak uważasz. Ja przy zmianie tłoka bym zrobił też szlif bo to nie jest wielki koszt.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 04 lut 2010, 16:23 przez Konrad324, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2010, 9:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 14:29
Posty: 146
Lokalizacja: cch
Pojazd:
co to sprawdzania kompresji to na ciepłym weź ręką kopkę naciśnij przy swoim a potem przy kolegi (taka metoda jak nie masz miernika) :D




_________________

Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM_50/88100




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2010, 11:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tak tylko że kolega też może mieć już słabą kompresje :D




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2010, 20:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
No No xDD Ale bede mial miernik spokojnie ... ; D Tylko jak sie cieplej zrobi bo ojciec mowi ze teraz zimno a ja garazu nie mam ogrzewanego i nie mam nic robic bo za zimno takze pod koniec lutego zdam relacje ile na mierniku bylo Bar....



A własnie ile tak powinno byc bar ?




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2010, 0:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Około 10bar.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2010, 11:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
10 ?! nie za duzo troche ??... :mrgreen:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2010, 14:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Podają że w AM6 jest stopień sprężania 12,0 : 1 więc jak będzie tak mniej niż 6-7 to się remont zbliża.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2010, 16:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Heh jak bedzie 6-7 to remont .... Hmm ale calego silnika ?? czy tylko szlif cylindra nowe pierscienie i tlok ?! ;p




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2010, 16:44 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
No szlif i tłok i pierścienie. Co tam byś poza tym chciał dużo robić?? No chyba, że masz już dojechaną korbę i wał to wtedy kompletny remoncik :mrgreen:




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2010, 21:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Aha aha :mrgreen: :mrgreen: a zeby sprawdzic czy sa luzy na korbowodzie to nie moze ten korbowod dyndac na boki ?




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy