Dzisiaj jest 01 lis 2024, 19:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 maja 2010, 18:28 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 19:32
Posty: 61
Lokalizacja: PRzeworsk
Pojazd:
Zacznę od tego że przed rozpoczęciem sezonu rozkręciłem pół motoru który mam pare miesięcy i oprócz akumulatora nic nie wymieniałem w nim ;) (nie było potrzeby). Ale doszukałem się dwóch problemów.
1.Motorek miał problemy z zapaleniem gdy dobrałem się do filtra powietrza okazało się że jest on porozwiercany jak sitko koło 20 dzuirek. Pozaklejałem je i działa lecz wkład jest w takim stanie

http://i1005.photobucket.com/albums/af177/Mefiz24/DSC00004.jpg?t=1275326928

Nie wiem nawet jaki to kształt jest więc jakby ktoś mógł mi doradzić jaki pasuje do tego modelu będę wdzięczny.

2.Druga sprawa że motor jedzie maksymalnie 80km/h co mi się trochę przymaławo wydaje co mogło by poprawić ten wynik.

Wyjaśnienia proszę podawać jak dla debila bo mało się na tym znam :)


Ostatnio zmieniony 31 maja 2010, 18:30 przez Mefiz, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2010, 21:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Idź to sklepu jakiegoś RTV albo komputerowego żeby ci dali gąbkę taką jak w opakowaniach jest i wytnij z niej na kształt obudowy a potem posmaruj olejem do filtrów.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2010, 21:11 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 19:32
Posty: 61
Lokalizacja: PRzeworsk
Pojazd:
A co powiecie o stożkowym polini air box zmienia on jakoś znacznie osiągi czy tylko dźwięk ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2010, 21:17 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 22:52
Posty: 75
Lokalizacja: łódź
Pojazd:
Witam!
Sam jestem posiadaczem rieju rs 2 z poliniakiem air boxem. Jedyne co moge powiedziec to vmax wzrosl o okolo 5 i fajnie brzmi troche glosniej i tak jakby basik ale tez spalanie wzroslo o ~0,3-0,4l/100. Ogólnie Twój vmax jest śmieszny ,że tak powiem bo moj rysiek z gaznikiem phbn 12 i przelozeniem 11/46 we 2 osoby jedzie 85 a sam jadę 115 i czuję ze chce jeszcze więcej jechać tylko trzeba by mu jakis gaźnik 16-17,5.
Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2010, 14:06 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 19:32
Posty: 61
Lokalizacja: PRzeworsk
Pojazd:
no właśnie wiem że śmieszny ale jak już mówiłem jestem laikiem w tematyce motoryzacji. Jak mogę sprawdzić wielkość gaźnika ? bo sam jestem ciekaw jaki tam jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2010, 20:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Na gaźniku jest napisany rozmiar. Np: PHBN(rodzaj) 12(rozmiar) PHVA 17.5, PHBG, 19 itd.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 cze 2010, 20:43 przez Konrad324, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 12:45 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 19:32
Posty: 61
Lokalizacja: PRzeworsk
Pojazd:
A tą gąbkę mogę w swyklym oleju y castrol zanurzyc ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 20:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Możesz jedynie w oleju 2t ale najlepiej w tym do filtrów i nie zanurzyć tylko posmarować wystarczy.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 11:26 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 19:32
Posty: 61
Lokalizacja: PRzeworsk
Pojazd:
oki dzięki Ale zamówiłem stożek bo w tym ogolnie obudowa jeszcze pękła i zasysal powietrze ze szczelin. Na tym filtrze pisze że po zamontowaniu trzeba wymienić dysze główną o 10-20 jednostek. Żeby dobrać się do dyszy muszę gaźnik rozebrać czy da rade w mniej skomplikowany sposób ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 12:39 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 22:52
Posty: 75
Lokalizacja: łódź
Pojazd:
Dysza jest w srodku gaznika wiec nie da rady bez rozbierania chyba,ze masz zdolnosc telepatyczne ^^.Sprobuj tylko wyregulowac ten gaznik na stozku ,ja w swoim rs2 +polini air box i 12 phbn tylko regulowalem ,dyszy w ogole nie zmienialem i sie ladnie wkreca bo do 12-13 tyś a do tego pali koło 3,5 l ;}




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 13:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Wystarczy że ściągniesz komorę pływaka z dołu i tam masz dyszę a jak masz komorę z otworem to wymiany dyszy to wystarczy że wykręcasz jedną śrubkę i dysza na wierzchu.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 17:42 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 19:32
Posty: 61
Lokalizacja: PRzeworsk
Pojazd:
próbowałem tak jak mówisz ale napierw musiałbym wyciągnąć gaźnik jednak w śrubie jest gwint tak zjechany że żadnym kluczem tego nie ruszy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 23:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To wyjmij gaźnik na stół z nim, porządny klucz / śrubokręt i musi puścić. Jak będziesz miał wyjęty to przy okazji przeczyść go sobie.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 13:32 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 19:32
Posty: 61
Lokalizacja: PRzeworsk
Pojazd:
No ale problem jest z tym żeby go wyjąć :D bo zjechane są śróby które mocują go do silnika a tam jest strasznie maló miejsca pozdejmowałem wszystkie plastiki sama rama została a i tak jest miejsce na jedną ręke




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 21:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To tam nie jest na cybant mocowanie czasem ??




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 9:29 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 19:32
Posty: 61
Lokalizacja: PRzeworsk
Pojazd:
Ja mam takie troche mało widać ale może zobaczysz

http://i1005.photobucket.com/albums/af177/Mefiz24/th_DSC00008.jpg?t=1276331325




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 14:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Rzeczywiście zdjęcie ogromne ale widzę że jest tam króciec gumowy tak ?? I musisz gaźnik odpiąć od króćca który mocowany jest cybantem zaciskowym.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 14:27 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 19:32
Posty: 61
Lokalizacja: PRzeworsk
Pojazd:
Nie króciec zamocowany jest na 4 śróbach




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy