Dzisiaj jest 01 lis 2024, 23:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 lip 2010, 13:19 
*

Rejestracja: 28 maja 2010, 17:23
Posty: 91
Pojazd:
Siema tak jak w temacie odpali od 1 kopa i np jade i na jedynce mu daje full to jedzie te 30 i jest buu i dalej jedzie i tak dalej jedzie 30 ale jest buu i buu i dalej jedzie. I jest jeszcze tak że np jade i zgaśnie i niechce zapalic. Dopiero włacze rezerwe i po okolo paru kopach zapali niewiem co może być przyczyną. Kiedys miałem cos podobnego to wyczysciłem gaznik i chodził a teraz to niewiem. Widziałem też że jakies brudy w baku plywaja. Pomóżcie


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 13:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
1. Bak do czysczenia.
2 . Wszystkie filtry
3. Gazniczek wygotuj w occie. Sprawdziłem osobiscie metode. Na gazniku kupla :D Wyglada jak nowy. I czysty w 100% . Zadna sprezarka Ci tak nie wyczysci jak gotowanie w occie. (posciagaj wszystko , gumowe plastikowe) Nie boj sie aluminium, miedz sie nie roztopi hehe :).
4 na koniec regulacja i bedzie jak ma byc.




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 13:26 
*

Rejestracja: 28 maja 2010, 17:23
Posty: 91
Pojazd:
I też tak zrobie. Tylko jak regulować co mieszanke paliwa ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 13:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Na priv Ci napisałem . Przeczytaj , zastanów sie i działaj :)




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy