Dzisiaj jest 27 gru 2024, 10:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 lip 2010, 7:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2010, 16:59
Posty: 50
Lokalizacja: Świdnik
Pojazd:
Witam. mam takie pytanko, co moze byc przyczyna ze po remoncie silnika kompresja wynosi 6bar ?? co prawda cylek po szlifie ale nie sadze zeby byl zle zrobiony. Teraz przejechalem 2300km i dalej jest 6 bar. Z tego co slyszalem w tych silnikach powinno byc o wiele wiecej. Przy okazji splanowalem glowice ale to dalo mi 0,5 bara czyli nie duzo ale za to elastycznosc jakos sie poprawila. Ma ktos jakis pomysl gdzie zajrzec albo co zrobic?? Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 13:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Więc tak . mam kilka pytań .
Sprawdzałeś tłok czy nie ma przedmuchów. Moze pierscoinki były słabej jakości . Jak tu jest wszystko ok to
2 sprawa : kompresje mierzy sie na rozgrzanym silniku przy OTWARTEJ przepustnicy :)
Kompresja powinna byc na poziomie ~10 barów :)




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 20:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2010, 16:59
Posty: 50
Lokalizacja: Świdnik
Pojazd:
pierscionki nie przepuszczaja a to ze sie sprawdza na rozgrzanym silniku to wiem tym bardziej bo w mechanice troche juz siedze . Z rzeszta, wracajac do tematu przed remontem kompresja nie byla wcale wyzsza (wtedy byl 2 szlif lub 1 juz nie pamietam) A tloczek Meteora.
Ale dziwi mnie troche ta kompresja bo ogolnie stan silnika jest idealny wrecz. Pali na jeden obrot walem i leci 105-110 km/h...


Ostatnio zmieniony 07 lip 2010, 20:48 przez Morrogh, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 20:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
No to w czym jest problem skoro jest ok?




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 20:58 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 21:45
Posty: 169
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd:
uszczelki?? simmeringi na wale?? Jak chodzi dobrze to czego szukasz? Może źle mierzysz albo manometr zły...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 21:00 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 11:21
Posty: 252
Pojazd:
teac27 pisze:
Kompresja powinna byc na poziomie ~10 barów
Gów prawda jak ja po remoncie mam 8barów nigdy po szlifie nie uzyskasz 10 barów,chyba że cyl,nie był dojechany xD Zobacz uszczelkę pod głowicą czy nie przepuszcza.




_________________

^^Yamaha Bws^^
~sportowy pasek Polini
~przeciwtalerz wariatora Top Racing
~sprzęgło i dzwon sprzęgła z Yamahy Aerox
~Wkład filtra powietrza firmy STAGE6
~manetki STR8
~Sprężyna centralna +7%
~rolki 5,2 grama
~Wydech Polini For race 2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 23:21 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Morrogh, to masz urządzenie do pomiaru zrąbane..
Motor na 6 barów nie będzie Ci leciał 110kmh i nie będzie palił na dotyk!




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 23:29 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 9:48
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
ja miałem 5 barów i palił na dotyk ale leciał 60km/h no i kombinowałem z uszczelka pod głowicą aż ********** do końca -.- ale słuchaj ja kupiłem ten chiński cylinder cały kit za 100 zł i pewnie przez to ty też to masz ???

Nie używaj słów wulgarnych
/klikszen


Ostatnio zmieniony 08 lip 2010, 16:00 przez koza666, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 0:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Morrogh pisze:
Ale dziwi mnie troche ta kompresja bo ogolnie stan silnika jest idealny wrecz. Pali na jeden obrot walem i leci 105-110 km/h...


No to w czym tu problem ?? Według mnie to wywal to urządzenie do mierzenia co masz żeby cię nie kusiło bo poco szukać dziury w całym skoro moto chodzi.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 12:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Ty juz mie nie mow czy bedzie 10 barów . Jak sie wsadza meteora , i robi kiepskiego szlifa to nie bedzie 10 barów. Ale jak wszystko bedzie odpowiednio to dlaczego nie ma byc 10 ? Stary ze ty tak miales to nie znaczy ze on musi.




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 12:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 9:48
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
meteor zły tłok ????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 15:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
TAk. Za duży rozrzut w jakości . I to nie mówie tego ja w sensie że sa tańsze o połowe. Tylko na elektrodzie.pl był temat o firmie Meteor i wypowiadały się tam osoby co naprawde maja pojęcie i regeneruja silniki. Wyszło że meteor to firma która ma duży rozrzut jakości .Mozesz trafic na dobrego tłoka . A jak to często bywa szybko się sypią przy wysilonej jednostce 2T i nie daja odpowiedniej kompresji.




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy