Dzisiaj jest 26 gru 2024, 19:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lip 2010, 21:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 7:54
Posty: 104
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd:
tak jak w opisie
jakie podzespoły należy wymienić wraz z cylindrem w motorku żeby to się jakoś trzymało kupy przez dłuższy czas.
Z góry dzięki za pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 21:17 
*

Rejestracja: 10 kwie 2010, 13:43
Posty: 24
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Wał napewno.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 21:22 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
to zależy od poziomu tuningu ale napewno musisz wymienić łożyska i wał też by sie mocniejszy przydał jeśli ma to dłużej chodzić no i jakiś komin do tego żeby wykorzystać możliwości tego cylka w 2 kolejności wymieniasz tarcze sprzęgła na sportowe i gaźnik wszystko zależne od poziomu tuningu i ile masz na to kasy




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 21:24 
*

Rejestracja: 15 kwie 2010, 14:04
Posty: 110
Lokalizacja: Jestem?
Pojazd:
E tam jak wał nie ma luzów GÓRA - DÓŁ to jest ok jak ma w boki to tez jest oki.. ale nie za duże..Wystarczy wymienić łożyska na wale.. hmm co jeszcze świecę możesz zmienić..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 21:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 7:54
Posty: 104
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd:
tzn tak,ja mam na oku motorek który ma wymieniony cylinder i chce zorientować się co powinno przy tym być wymienione. Ze mnie to taki mechanik jak z rydzyka biedak.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 21:27 
*

Rejestracja: 15 kwie 2010, 14:04
Posty: 110
Lokalizacja: Jestem?
Pojazd:
obczaj zmianę biegów czy nie wyskakuja, w polsce mamy takich kierowcow co dojeżdzaja do krzyzówki i wala po skrzyni z 6 do luzu ;/ i jak ma to wytrzymac?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 21:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 7:54
Posty: 104
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd:
tu też nie chodzi tylko o skrzynie...nie znam się za bardzo na motorkach i nie wiem czy nie może tam silnika uszkodzić czy popalić bebechy od brzega do brzega,powiedz cos na ten temat;p




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 21:34 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 9:48
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
no właśnie słyszałem ze nie powinno sie tak robić ale to w takim razie co powinno sie w takiej sytuacji zrobić ????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 21:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 7:54
Posty: 104
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd:
nie rozumiem,to jakies pytanie do mnie ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 23:05 
*

Rejestracja: 15 kwie 2010, 14:04
Posty: 110
Lokalizacja: Jestem?
Pojazd:
Po kazdym zbiciu biegu przegazowanie i zawsze przednim hamulcem sie hamuje a tylnim sie tylko wspomaga :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 6:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
A i 2T nie rob takiego czegos . Jedziesz 80 i spuszczasz z gazu . Wiadomo można ale nie cały czas i długo . szczególnie jak jezdzisz na wysokich obrotach . I to nie ma znaczenia czy masz dozownik(zalezy od dodania gazu ) Chodz w takiej sytuacji wychodzi lepiej dozownik , czy robisz sam mieszanke. A chodzi o to że puszczasz gaz , odcinasz paliwo ze smarowaniem. Bo w 4T mozna robić to ile sie chce :).




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 10:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 7:54
Posty: 104
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd:
czarna magia panowie czarna magia:D dawac prosciej




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy