Dzisiaj jest 03 mar 2025, 20:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lip 2010, 21:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Włożyłem nowy cylinder i nową świece wszytko pięknie cacy zrobiłem 30km i postanowiłem naprawić światła bo mi nie działały po podłączałem wszystko światła działają moto też. I nagle zgasło i nie che odpalić myślę 'zalał się' ale później też nie odpalał okazało się, ze nie ma iskry. oglądam wszystkie przewody podłączam jeszcze raz czy wszystko dobrze i nie wiem co jest. Na szczęście miałem drugą świece (BR9es czyli taka jaka powinna być) no i jest iskra moto odpala po minucie zgasło i nie odpala ale iska jest i nie che odpalić co jest ? Moje moto to xps minarelli am6.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 23:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Możę modul pad?




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 5:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
odpowiedz jest prosta. Wez wykreć swiece. I sprawdz samym kabelkiem od fajki czy jest iskra. PPewnie swiecy nie wygrzałeś , albo wadliwa byłą i padła hehe :) Tez miałem w nsr . Ale kupiłem za 60zł i ~ 400km a swieca jak nowa:) i motor lepiej chodzi na wyzszych obrotach.




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 10 lip 2010, 5:56 przez teac27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 11:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Wygrzałem świece. teac27, nie przeczytałeś uważnie ;) Teraz na innej świecy jest iskra ale nie odpala.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 15:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Kubacik . Ja własnie uważnie czytam. Może Ty nie rozumisz co piszesz. Nigdzie nie napisałeś że swiece grzałeś . Więc nie mów mi że nie uważnie czytam .


Włożyłem nowy cylinder i nową świece wszytko pięknie cacy zrobiłem 30km i postanowiłem naprawić światła bo mi nie działały po podłączałem wszystko światła działają moto też. I nagle zgasło i nie che odpalić myślę 'zalał się' ale później też nie odpalał okazało się, ze nie ma iskry. oglądam wszystkie przewody podłączam jeszcze raz czy wszystko dobrze i nie wiem co jest. Na szczęście miałem drugą świece (BR9es czyli taka jaka powinna być) no i jest iskra moto odpala po minucie zgasło i nie odpala ale iska jest i nie che odpalić co jest ? Moje moto to xps minarelli am6.

Jak iskra jest . Czyli moduł , cewka itp sprawne. Kompresja jest? Iskra po swiecy nie skacze? czasami iskra jest ale za słaba lub ma przebicia więc dlatego może nie chce zapalic. Jak to nie pomoże to cos z gaznikiem może byc. Ale to troche dziwne , bo tak szybko nic nie powinno mu sie stać. Weź włącz ssanie jak masz reczne i próbuj.




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 10 lip 2010, 15:52 przez teac27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 17:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
moduł padł. :|


A może ktoś na pisać jakie są oznaki tego, że padł moduł ?


Ostatnio zmieniony 10 lip 2010, 18:01 przez kubacki, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 18:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Hmmm z tego co pisałeś w czesniej nie wskazywały na to zadne objawy ...? Jak to sprawdziłeś ? przekładałes nowy ? czy miernikiem?




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 19:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Przerywa na wysokich obrotach, raz jest iskra raz nie itp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 19:34 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
skopana elektryka

sprawdź czy nie ma przebicia i jakie ładowanie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 20:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Mechanik powiedział, że to typowa usterka modułu.(opisałem mu całą historie dokładnie co i jak jeszcze o inne zachowania moto popytał i niby moduł padł) Musze kupić nowy. warto używany ? Czy pewnie też padnięty ? Może będzie działał ale tak byle jak...Tak samo jak mój od pewnego czasu moto jeździło przez walnięty moduł słabo raz lepiej raz gorzej przerywało itp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 21:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Jesli cena nowego nie przekroczy 200zł to mysle ze sie opłaca nowy. Jesli drożej to chyba nie daj ten stary do regeneracji , czasami wystarczy przeczyscic styki ( wziasc lutownice i od spotu lutowac elikatnie) I posprawdzać sciezki miernikiem , czasami dostanie sie wilgoc zasniedzieje obwód. A u Ciebie jest o tyle dobrze ze raz chodzi raz nie . A nie ze w ogóle :)
Pozdrawiam i zastanów sie.
Kumplowi tak robiłem jak zalał woda(mimo ze jest zalany sylikonem) Nowy moduł do hondy nx 250ccm 600zł . A uzywanych nie było w dobrej cenie jeden za 410zł




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 11 lip 2010, 21:19 przez teac27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 21:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Raz działał raz nie teraz NIE DZIAŁA :) no nowy tak w granicach 200 zł a raczej ponad 200.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 21:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Raz działał raz nie teraz NIE DZIAŁA :) no nowy tak w granicach 200 zł a raczej ponad 200.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy